Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים מזה תקופה שאני מתעניין בשורק תקלות

עקב רכבים שחוזרים והולכים ממני ובהם כל מיני נורות שנדלקו וחיישנים שעושים בעיות.

אני מתעניין ברכישת סורק תקלות מ EBAY אך לא יודע מה מומלץ ומה פחות.

את האמת שאני אצטרך את הסורק תקלות כמעט לכל סוגי הרכבים גם ישנים וגם חדשים יותר

האם מישהו יוכל להמליץ לי? (אין בעיה להשקיע כסף)

ראיתי את אלה :

 

http://www.ebay.com/itm/Original-Launch-Creader-6-Creader-VI-OBD-Auto-Car-Diagnostic-Tool-Scan-Tool-/231057999784?hash=item35cc2147a8:g:6IsAAOxyTP1SOwKB

 

http://www.ebay.com/itm/MS509-Autel-Diagnostic-Scanner-Code-Reader-Car-Tool-MaxiScan-CAN-OBDII-OBD2-EOBD-/311338706437?hash=item487d3ba605:g:rSUAAOSwNSxVLhfy

מישהו מכיר? יוכל להמליץ?

 

אגב אני הבנתי שיש גם את כל המודולים הקטנים האלה שמחברים ואז מורידים אפליקציה

לטלפון (אני בעל אייפון) ואז סורקים תקלות דרך האפליקציה

אבל נראה לי שזה פחות מקצועי ולכן אני מתעניין במשהו מקצועי בלבד.. תקנו אותי אם אני טועה

 

אשמח לעזרה תודה רבה חברים :arrow:

פורסם

שני הסורקים ,לא מקצועיים בעליל.. אלה סורקים סיניים אונברסלים ,לבעלי תקן obd2 עם אופצייה לסריקת תקלות ולאיפוס ,+קריאת מדדי חיישנים בזמן אמת (ללא מנגנוני בטיחות של abs esp srs וכו')

את אותו נתונים שנותן הסורק ,נותנת האפלקצייה של טורק + מתאם בלוטוס ב30 ש"ח

ישנם סורקים מקצועיים לבעלי מוסכים מכובדים ,אך עלותם מאד גבוהה!

 

ד"א את הסורק השני שהעלת ,רכשתי וישנו ברשותי ללא שימוש כלל ,פשוט יותר לי נוח דרך הפלאפון.. אתה מוזמן לבוא ולהתרשם או לרכוש אותו במחיר עלות (השתמשתי בו 2 פעמים)

בהצלחה

רמי

פורסם

הסורקים הללו טובים להוציא קוד תקלה ברגע שנדלקת לך נורה, לפעמים יכול לחסוך זמן וכאב ראש.

לי היה חיישן MAF מלוכלך , בדקתי קוד , פירקתי ניקיתי עבד כמו קסם.

בדיקה כזו במוסך הייתה עולה כמה עשרות שקלים וסביר להניח שהיו מבקשים להחליף חישן.

כמו שאמרו אם אתה צריך סורק למטרה אחרה חוץ מקריאת תקלות, כנראה זה לא הסורק בשבילך..

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות! מודה לכם מקרב לב

 

מישהו בכל זאת יוכל לנסות ולתת לי לינק לסורק תקלות הכי מומלץ מאייבי? שוב אין לי בעיה להשקיע יותר

מהסורקים ששמתי קישורים אליהם (גם אני חושב שהם זולים מדי) ולא יודע עד כמה יעשו את העבודה.

 

העבודה שלי עם הסורק היא כמו כל בנאדם ממוצע שמשתמש בו, פשוט אני רוצה לשאוב נתונים מדוייקים

אודות הבעיה \ חיישנים ושאר הדברים שיוצרים בעיה או מדליקים נורה

 

ממש מודה לכם על העזרה

פורסם

אין ממש חשיבות לסורקים, הם עושים כולם את אותה פעולה, זה פרוטוקול מקובל שמעביר נתונים..

הסורק רק קורא אותם ויכול למחוק את ההודעה במחשב..

 

לי אישית יש סורק שעלה 200 שקל , עושה עבודה מצויין

דומה למה ששלחת

דגם VS600

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VS600-Vgate-Scan-OBDII-EOBD-Scan-Tool-OBD2-Multi-Brand-Auto-Diagnostic-Scan-TooL-/251729556248?hash=item3a9c403318:g:2xcAAOSwd4tT3GYP

 

עשה לי עבודה טובה בשברולט רנו וטויוטה..

פורסם (נערך)
אין ממש חשיבות לסורקים, הם עושים כולם את אותה פעולה, זה פרוטוקול מקובל שמעביר נתונים..

הסורק רק קורא אותם ויכול למחוק את ההודעה במחשב..

 

לי אישית יש סורק שעלה 200 שקל , עושה עבודה מצויין

דומה למה ששלחת

דגם VS600

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VS600-Vgate-Scan-OBDII-EOBD-Scan-Tool-OBD2-Multi-Brand-Auto-Diagnostic-Scan-TooL-/251729556248?hash=item3a9c403318:g:2xcAAOSwd4tT3GYP

 

עשה לי עבודה טובה בשברולט רנו וטויוטה..

 

מצאתי משהו מעניין אתה מכיר אולי? תוכל לעזור לי בחוות דעת עליו?

הסורק הוא זה

http://www.ebay.com/itm/261361892336

 

לפי מה שהבנתי זו חברה מוכרת לסורקי תקלות וזה אולי הסורק הכי מתקדם בחברה מלבד אחד שיש מעליו

שנקרא EU908

הבנתי שהסורק הזה ששמתי בקישור עושה הכל כולל מערכות של ABS ו AIRBAG כולל איפוסים קריאת תקלות

לכמעט כל סוגי הרכבים לפי מה שכתוב באייבי ובאתר הרשמי

 

מה אתה אומר

?

תודה רבה על העזרה

נ.ב האם המכשיר הנל נותן רק קודי תקלות שאני אמור לפענח עם עוד מכשיר נוסף? או שמפרט לי מה התקלה בצורה מובנת

עריכה אחרונה על ידי Toxido
פורסם
מצאתי משהו מעניין אתה מכיר אולי? תוכל לעזור לי בחוות דעת עליו?

הסורק הוא זה

http://www.ebay.com/itm/261361892336

 

לפי מה שהבנתי זו חברה מוכרת לסורקי תקלות וזה אולי הסורק הכי מתקדם בחברה מלבד אחד שיש מעליו

שנקרא EU908

הבנתי שהסורק הזה ששמתי בקישור עושה הכל כולל מערכות של ABS ו AIRBAG כולל איפוסים קריאת תקלות

לכמעט כל סוגי הרכבים לפי מה שכתוב באייבי ובאתר הרשמי

 

מה אתה אומר

?

תודה רבה על העזרה

נ.ב האם המכשיר הנל נותן רק קודי תקלות שאני אמור לפענח עם עוד מכשיר נוסף? או שמפרט לי מה התקלה בצורה מובנת

 

עזרה לפני ביצוע הזמנה מישהו :) :)

 

תןודה!!

×
×
  • תוכן חדש...