Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סנטה צריך רכב...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השנה זה כבר היה מוגזם, בבוקרו של חג המולד מיליוני ילדים התעוררו ומתחת לעצי האשוח לא היו מתנות - מכל העולם הצטברו תלונות על איחורים, עיכובים ושאר תקלות באספקה של סנטה קלאוס.

מפה לשם, המזחלת והאיילים עשו את שלהם, וכדי לעמוד במשימה שנה הבאה - סנטה צריך גלגלים חדשים...

 

מהם לדעתכם הגלגלים האולטימטיביים של סנטה קלאוס?

בשליפה מהמותן, אנחנו חשבנו על כמה אפשרויות:

1. kamaz T4

כי יש מעט מאוד דברים שמשאית רוסית שניצחה את ראלי דקאר 13 פעמים לא יכולה לעשות, או להגיע לשם...

dakar-kamaz-t4.jpg

 

2. ב.מ.וו M5 סטיישן

כי כדי להגיע מהר ממקום למקום צריך כוח - יש, תא מטען כי צריך לסחוב הרבה דברים - יש, אבל סנטה צריך גם להחנות את המכונית בכל מיני מקומות וכדי לא לשבור את הראש הוא צריך אחת עם סמל שרגילים לראות חונה איפה שהוא רוצה - יש

m5_touring_07.jpg

 

3. מרצדס G קלאס 6X6

כי הוא מיוצר בערך מאז 1979 ועתיק כמו סנטה, כי יש לו מנוע V8 טווין טורבו, מרווח גחון של בערך חצי מטר, הנעת 6X6 וכי אנחנו לא מאמינים שאתם בכלל צריכים שכנוע שזה הדבר הכי מגניב EVER!

13C215_067.jpg

 

4. קונינגסאג אגרה

כי אתם יודעים איך זה, לעבור בכל העולם בלילה אחד דורש מכונית די זריזה, נראה לנו שהאגרה תעשה את העבודה

Koenigsegg-Agera_.jpg

 

5. פורד F-150 ראפטור

כי רכב שיכול לצאת מהסוכנות ולתת בראש ברמזור למכוניות ספורט, בשטח לבאגי ועוד יש לו ארגז להעמיס בו את כל המתנות? למה מגיע לנו כל הטוב הזה?

אז נכון שזה הראפטור הבא, שעוד לא באמת מיוצר, אבל זה סנטה קלאוס תעשו מערוף...

Ford-F-150_Raptor_.jpg

 

6. סקודה סופרב סטיישן

כי כשצריך להוביל הרבה דברים, ועדיין לא למשוך תשומת לב - מעט מאוד מכוניות יכולות להתחרות במרווח הפנימי, תא המטען ועדיין להיראות סולידיות כמו סופרב סטיישן. אז כן, מישהו עלול להיכנס פנימה ולזרוק לסנטה "בוגרשוב 53, עדיף מונה או פיקס?" אבל בקטנה.

Skoda-Superb_Combi_2016.jpg

 

7. רנו מגאן דור ראשון (עדיף אקסית של צה"ל)

כי בסוף, אבל בסוף, תמיד כדאי שיהיה את מי להאשים שלא הצלחת להגיע...

Renault-Megane.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

לדעתי שברולט קפריס סטיישן 1991, גם יהיה הרבה מקום למתנות ועם כורסות שהיו פעם ברכבים אמריקאים גם יהיה נוח לנסוע הרבה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ה F150 הזה... מממממממ......... :puppydoge

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

השמועה אומרת שסנטה מאס בפקקים ועבר לקטנוע

Santa_scooter.jpg

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מצטרף לחולגי, סקודה פאביה ספורט.

 

יש מספיק מומנט כדי לסחוב את כל המתנות, יוקרתית ומאובזרת, ספסל אחורי מרווח לסבבי מנוחה של איילי הצפון ותא מטען ענק כדי להכיל את כל המתנות+החמור הלבן של המשיח (סנטה הסטלן כבר שנים מסתלבט על היהודים, עקץ למשיח את החמור ותקע אותו בצומת קסטינה... ).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני בטוח שסנטה רוצה KAMAZ :lol:

 

מהסיבות הבאות:

1. הרכב הספציפי מהיר ובעל עבירות מעולה

2. יש זכות קדימה בכביש, גם ברוסיה

3. מי שיתעסק עם סנטה, סנטה יעלה עם הKAMAZ על האוטו ההוא

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

4. קונינגסאג אגרה

כי אתם יודעים איך זה, לעבור בכל העולם בלילה אחד דורש מכונית די זריזה, נראה לנו שהאגרה תעשה את העבודה

[ATTACH=CONFIG]447474[/ATTACH]

 

 

בדיוק דיברתי עם מישהו על קוניגסגסגס הזה לפני כמה ימים. הוא סיפר לי כמה דברים מעניינים והלכתי לקרוא באינטרנט.

אני הייתי ממליץ לסנטה ללכת על הרגרה. הרכב הזה בנוי בצורה מרתקת ויש שם כמה דברים מעניינים [לרכב הילוך אחד בלבד]. אני ממליץ בחום למי שזה מעניין אותו לקרוא קצת ברשת, אפילו סתם בויקיפדיה:

https://en.wikipedia.org/wiki/Koenigsegg_Regera

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...