Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור! השאלה איך משיגים שואב רטוב בהשאלה מבלי להוציא 500 שח על משהו שאני יכול לעשות(לפי המדריכים)...אני לא עצלן

פורסם

שופרסל

מגווירס

כימיקל גייס

 

מהזול ליקר, את כולם ניתן לדלל בדילול גבוה מאוד, קשה מאוד לסיים בקבוק.

אני ניסתי גם את של שופרסל וגם את של כימיקל גייס, יש הבדל באיכות אבל אם מחפשים לחסוך, זה המקום לחסוך בו, קנה את של שופרסל.

פורסם

מה הרכיבים בapc הזה ביכלל? השופרסל לא יפגע לי במושבים? לא אכפת לי מהריח ליום אחד (שהבנתי שקיים), כן אכפת לי שלא יהיו סימנים שלא ירדו יותר לעולם (כמו אקונומיקה)...

פורסם

אני השתמשתי לפני כשבועיים עם apc של heppi או משהו בסגנון, מגיע במיכל התזה בצבע ירוק שקוף.

ניקיתי רכב בן 10, הרכב יצא חדש: גג, מושבים, פלסטיקה, שטיחים.

לא השתמשתי בשואב, ספגתי עם מטליות נקיות.

פורסם (נערך)

אז....יום חופש...

יצאתי לרכב עם apc של mr muscle בריח "חבצלות ופרחי בר" מדולל 1/10 במיכל ריסוס של ספריי חלונות.

מברשת נעליים חדשה (לדעתי עדינה מדי).

וחולצת טריקו ישנה.

 

הרבה ספקות היו בי אך תוצאות ראשונות נראות טובות מאוד.

מה עשיתי?

ריסוס כמות נדיבה על המושב, השהיה, שפשוף, ריסוס כמות קטנה שוב ושפשוף ואז ניגוב עמוק וחזק עם החולצה.

 

מחר אדע לעדכן אם זה באמת עבד או שהכתמים חוזרים (נקווה שלא).

 

מצורפת תמונה לדוגמה של לפני ואחרי על ספסל אחורי.

 

סך הכל לקח שעה +-.

 

http://www.siz.co.il/my.php?i=ngmgzti2yoz3.png

עריכה אחרונה על ידי איתי רבינו
×
×
  • תוכן חדש...