Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך שולחים הודעה לאמאזון?

מעוניין לקנות את הקוצץ זקן הזה: https://www.amazon.com/gp/product/B00TYSRAJS/ref=ox_sc_act_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER

 

אני מנסה להבין האם תהיה לי אחריות לפי התעודה הזו שנמצאת במודעה: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61brjLU1qpS.pdf

 

לפי המודעה, האחריות היא למוצרים מארה"ב או קנדה בלבד. מישהו יודע להאיר את עיניי?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)

מחפש דיל לשואב ידני,

בקבוצה העלו את זה לבנתיים:

https://www.amazon.it/BLACK-DECKER-PD1820LF-QW-Dustbuster-Ricaricabile/dp/B00O8XNTTE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1480178163&sr=8-1&keywords=PD1820LF-QW

או בלק דקר אחר:

https://www.amazon.co.uk/Black-Decker-Extension-Dustbuster-Technology/dp/B00PSKF8B8/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1480179817&sr=8-7&keywords=black+decker+vac

 

לא נראה כאילו יש דיל טוב דייסונים.

האם יש משו אחר?

מישהו מכיר את המוצר הנ"ל ויכול להמליץ?

תודה!

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
יש המלצה לרמקולים למחשב?

חשבתי על סולו C6 המחיר בסביבות 650 ש"ח האם זה יותר מדי למשתמש רגיל?

תיקח 7C- תיתפרע :-).

אחלה רמקולים למחיר, ל7C יש אחלה באס, תיראה ביוטוב ששמים אותו גם על שולחן מחשב ללא בעיה :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
מחפש דיל לשואב ידני,

בקבוצה העלו את זה לבנתיים:

https://www.amazon.it/BLACK-DECKER-PD1820LF-QW-Dustbuster-Ricaricabile/dp/B00O8XNTTE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1480178163&sr=8-1&keywords=PD1820LF-QW

או בלק דקר אחר:

https://www.amazon.co.uk/Black-Decker-Extension-Dustbuster-Technology/dp/B00PSKF8B8/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1480179817&sr=8-7&keywords=black+decker+vac

 

לא נראה כאילו יש דיל טוב דייסונים.

האם יש משו אחר?

מישהו מכיר את המוצר הנ"ל ויכול להמליץ?

תודה!

מ

מצאתי עוד מתחרה:

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01KMD9RI0/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&smid=A3P5ROKL5A1OLE&th=1

מישהו יכול להמליץ על VAX / BLACK DECKER ?

תודה!!

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

ASUS RT-AC88U לפני חודשיים קניתי אותו בכ-50 פאונד יותר.

אם הוא over kill למה שאתה צריך אז גם אחיו הקטן ה-RT-AC68U מומלץ מאוד.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
איך שולחים הודעה לאמאזון?

מעוניין לקנות את הקוצץ זקן הזה: https://www.amazon.com/gp/product/B00TYSRAJS/ref=ox_sc_act_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER

 

אני מנסה להבין האם תהיה לי אחריות לפי התעודה הזו שנמצאת במודעה: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61brjLU1qpS.pdf

 

לפי המודעה, האחריות היא למוצרים מארה"ב או קנדה בלבד. מישהו יודע להאיר את עיניי?

 

הרגע הזמנתי את זה

https://www.amazon.co.uk/dp/B01BHW3S58/ref=pe_385721_37986871_TE_item

 

אחרי שקראתי עליה כמה ביקורות מעולות על השואב זיפים שלה עם וואקום, וכמובן מחיר אטרקטיבי

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אני מעוניין לרכוש את הנעליים האלו:

http://international.drmartens.com/us/p/21221411

למישהו יש המלצה לאתר עם מחיר טוב ושילוח זול לארץ?

הייתי רוכש מד"ר מרטינס עצמם, אבל מחיר השילוח גבוה מאוד ( 156 ש"ח).

 

Sent from my D5503 using Tapatalk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

Buy2usa

מחיר המשלוח דרכם הוא 20 דולר לזוג נעליים. נוסף על המע"מ במידה והמחיר הוא מעל 75 דולר.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מבצע מעניין לסייבר על סלולר ? גלקסי או LG G ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...