Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם מחפש מבצע טוב על סלולאר עד 1500 שקלים

 

צריך להיות באמזון צרפת את הזנפםון 3 ב1300~ שח, הזמנתי כבר שלושה...

פורסם
פורסם
Buy2usa

מחיר המשלוח דרכם הוא 20 דולר לזוג נעליים. נוסף על המע"מ במידה והמחיר הוא מעל 75 דולר.

תודה על ההמלצה, בהתחלה בדקתי בbuy America והמחיר היה סביבות 300 שקלים, בushops יצאתי ב239 שקלים, סה"כ 19 שקלים יותר מהמחיר באתר של dm לפני משלוח.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
עוד מטען טוב שמצאתי והזמנתי לעצמי של חברת vinsic - מיוצר בארה"ב

http://www.ebay.com/itm/182290419603?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

יש לו ביקורות טובות מאד

 

 

פשש,גם לא כל כך יקר,ועוד משלוח חינם (חיה נדירה באיביי ארה"ב :))

 

שוקל רכישה :D

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ומשהו להורים- מוניטור לתינוק של מוטורולה כולל מצלמת וידאו, דיבור דו כיווני ואפשרות לחבר עד 3 מצלמות נוספות מוצע באמזון UK ב-275 ש"ח עד הבית:

Motorola MBP26 Digital Video Baby Monitor with 2.4 inch Display - White/Black

 

https://www.amazon.co.uk/dp/B00CS4G3X4/ref=pe_385721_37986871_TE_item

 

לא איתרתי את הדגם הספציפי בארץ אבל דגם נחות (MBP18 שמו) מוצע ב-499 ש"ח.

 

רק מוודא כי לא נטשתם ואתם ממשיכים לעדכן גם כאן אודות המבצעים, מאחר ובשבוע האחרון היה עמוס יותר בשרשור ביחס לימי בלאק פריידי בואכה סייבר מנדיי... :-P

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם (נערך)
מצאת כבר או התייאשת? :)

 

בכל מקרה נתקלתי בbanggood בסוללת שיומי עם טעינה מהירה וחיבור USB-C

 

http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-10000mAh-Bothway-QC2_0-Quick-Charge-Power-bank-Pro-PLM01ZM-p-1039932.html?rmmds=search

 

לא מצאתי אבל לא התייאשתי :)

אני מחפש משהו עם קצת יותר נפח... 15-20K בשביל שיספיק לשבוע.

וזה עם QC 2, אני מעדיף 3 (אבל אם לא תהייה ברירה ויהיה משהו ממש טוב, מי אני שאתנגד :) )

 

תודה

 

אגב זה טיפה יקר... ראיתי אחד דומה של אוקאי או אנקר ב20 ומשהו $ לפני כמה ימים

עריכה אחרונה על ידי I.G

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)
פשש,גם לא כל כך יקר,ועוד משלוח חינם (חיה נדירה באיביי ארה"ב :))

 

שוקל רכישה :D

כתוב לי שלא שולח לארץ :(

 

תיקון- באמזון לא שולח... איביי כן

עריכה אחרונה על ידי I.G

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
כתוב לי שלא שולח לארץ :(

 

תיקון- באמזון לא שולח... איביי כן

אני הזמנתי מאיבי

הביקורות על המוצרים של החברה הזו מעולים, מוצר לא סיני, והמחיר טוב מאד

vinsic.jpg

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...