Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה השימוש המיועד?

אתה יכול לקנות את מה שהרבה ג'יפאים בארץ משתמשים בו Boafeng UV-5r.

כדאי שלצד השני שאתה מעוניין לדבר איתו יהיה גם מכשיר דומה, אשר מאפשר לקלוט ולשדר באותם תדרים, או שניתן לקנפג אותו בצורה דומה.

 

לניהול שיירות רכבים בטיולים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

יש אפליקציה שעושה את זה wolf pack אתה מעלה את המסלול על האפליקציה, וכל החברים נרשמים לטיול ,

ניתן לראות היכן כל אחד בכל רגע נתון,

לא יודע אם עובדת בשטח.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לניהול שיירות רכבים בטיולים.

אוקיי, הבאופנג מכשיר מצויין, עם טווח גדול מאוד בשביל הסוג שלו, אבל זה יצריך שלכל רכב בשיירה יהיה מכשיר כזה, או דומה. הם לא יקרים, אבל ייתכן שמכשירים בסגנון ה Talkabout של מוטורולה יתאימו יותר.

!AWDSOME

פורסם
יש למישהו המלצה לראוטר אלחוטי טוב עם טווח גדול? אפשרי גם לקנות בארץ בksp נניח. גם להם יש מבצעי סייבר מאנדיי...

אצלי וגם אצל מכרי, ה xiaomi mi mini עושה עבודה מצויינת ויולה פחות מ30 דולר באתרים כמו גירבסט.

קליטה טובה בכל הבית וגם בקומה אחרת. חבר שקנה אותו הפסיק להשתמש בAP שהיה אצלו עם הראוטר של בזק.

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

לגבי מכשיר קשר, צריך להביא בחשבון את נושא אישור משרד התקשורת.

מכשירי הקשר המוצרים לשימוש בארץ הם עד עוצמה של חצי וואט ורק כאלו שעובדים בתדרים האירופאים , כמו אלו שנמצאים בארץ.

אם מכשיר הבאופנג עוצר במכס, תידרש לאישור משרד התקשורת.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

לגבי ה

xiaomi mi mini , יש להם גם דגם עם יותר חיבורי LAN ?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
אמא מעוניינת במברשת הזאת שמחליקה את השיער.

בארץ עולה סביב 600 שקל.

 

באיביי\אליאקספרס יש גם ב600 וגם ב100, זה זיוף או שאפשר להזמין בלי חשש?

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xdafni.TRS0&_nkw=dafni&_sacat=0

 

אני רכשתי במחיר דומה והגיע מוצר שלהערכתי הוא המקורי.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemVersion&&item=282205288899&view=all&tid=1584540118018&guest=1

פורסם

יש להם דגם עם 4 אנטנות, לא יודע אם יש יותר פורטים LAN. בכל מקרה זכור שהוא ללא מודם, אז תצטרך לחבר אותו למודם.

 

עוד הערה, אולי תרצה לקנות 2 ראוטרים קטנים כך שאחד עובד מחובר למודם והשני מתפקד כ ap, כל אחד עם שני פורטים לציוד lan...

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
יש להם דגם עם 4 אנטנות, לא יודע אם יש יותר פורטים LAN. בכל מקרה זכור שהוא ללא מודם, אז תצטרך לחבר אותו למודם.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

בדיוק קיבלתי במייל, geekbuying, דגם 4 האנטנות, 28 דולר אבל רק 2פורטים

http://m.geekbuying.com/item/Original-Xiaomi-Mi-WiFi-3-Xiaomi-Router-3-Smart-Mini-WiFi-Repeater-4-Antennas-1167Mbps-Dual-Band-128MB-Flash-ROM-Support-iOS-Android-APP---White-364700.html

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

חברים שאלה לגבי פייפאל. רכשתי מוצר בעלות 230 דולר שהם 888 שח. פייפאל גבו ממני 915. זה עמלת האטחה שלהם ? עמלת ההמרה ? יש אופציה לחסוך את הסכומים האלה שחברת האשראי תעשה את ההמרה או משהוו כזה ?

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...