Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום רכשתי שני זוגות של אזניות בקרביץ, הלא ה-T100A של JBL. הזוג הראשון עלה 100 שקלים (מחיר מלא) והשני עלה 30 שקלים בלבד.

 

מי שבלאו הכי מחפש אזניות בסגנון, מדובר בעסקה לא רעה. מדובר באזניות בעלות איכות שמע טובה יחסית לעלותן, למרות שהינן עדינות יחסית לדעתי.

 

פרט לזה, בקרביץ ישנם מבצעים לדגמים מסוימים גם החל מהזוג הראשון.

 

ע"פ המוכרת בסניף, המבצע הנ"ל (לגבי האוזניות לפחות, אולי גם באופן כללי) עתיד להסתיים היום.

פורסם
תודה!

 

מישהו יודע אם אפשר לחבר את הרמקולים האלה לטלוויזיה? האם יכולה להיות תועלת בזה?

תלוי בטלוויזיה. כנראה שכן. תועלת? בוודאות

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)

תודה,

 

חשבתי לחבר אותם לטלוויזיה בחדר שינה למרות שהיא יחסית ישנה - עזרת לי מאוד.

עריכה אחרונה על ידי hdal
פורסם

חזרתי לשגע את איילי ושאר מפגיזי המבצעים.

 

יש דיל כלשהו באיביי\אמזון על סריגים ממותגים? עודפים?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

https://www.amazon.com/Pioneer-Bluetooth®-enabled-wireless-headphone-SE-MJ561BT-T/dp/B00R7B96GO

אוזניות אלחוטיות של פיוניר שאייל נתן לינק(לאמזון איטליה) 271 שח כולל משלוח. היום קיבלתי אותן , נרות טוב(לדעתי) נוחות והסאונד לא רע, לא ראיתי הרבה ביקורות עליהן משום מה, אבל החלטתי לקחת את הצאנס וזה נראה כתמורה טובה למחיר

פורסם
נראות לא רעות

איך איכות הסאונד? "צבעוניות"? הבאס?

תודה!

אני לא אודיאופיל אבל הצליל טוב ונקי.הבאס סביר אבל לא הצד החזק שלהן,יש אוזניות אלחוטיות של סוני שגם הועלו פה,אם אני לא טועה, במחיר מאוד אטרקטיבי ושעיקר העינייין שלהן זה הבאס,ככה שתבדוק אותן אם באס זה שאתה מחפש.

פורסם
מבצע קצת מוזר אבל לאוהבי הפסטה של ברילה יש מבצע של 30 חבילות ב110 ש"ח תוסיפו עוד משהו ותגיעו ל150 ואז יצא 100 לכל החבילה

https://clickandpick.yellow.co.il/%D7%A4%D7%A1%D7%98%D7%94-%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%A8%D7%92%D7%98%D7%94-%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%96%D7%99%D7%9C%D7%99

 

יצא לי לקנות ברילה 3 ב10 בסופר, למרות שהמחיר ליחידה יוצא טוב(כשמדובר ב100 ש"ח ל30 חבילות) לדעתי הכמות מוגזמת.

×
×
  • תוכן חדש...