Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כך אומרות השמועות בתעשייה.

קונסולת הדור הבא :

מיקרוסופט : Xbox One Scorpio

סוני : ה NEO או PS 5.

תאריך יציאה בגדר שמועות כנראה רבעון 2 2018. ל PS5

לעניות דעתי , ההמתנה הארוכה היא מנת שטכנולוגית חדשות שרק עכשיו צצות ייהפכו למיינסטרים ,

לדוגמה, זיכרנות HBM , חיבורי טנדרבולט , תמיכה במציאות מדומה, שבבים קטנים וחסכוניים ליטוגרפיה של 5NM.

 

אנחנו עכשיו עוד לא ב2017 לא מתכוון לחכות עכשיו עד אמצע 2018.

הכוונה שלי לקנות את ה4 במקביל ל3 שבו אני מושקע חזק במשחקים וכל משחק שאני רוצה לקנות כבר בפלטפורמה של PS4.

פורסם
כך אומרות השמועות בתעשייה.

קונסולת הדור הבא :

מיקרוסופט : Xbox One Scorpio

סוני : ה NEO או PS 5.

תאריך יציאה בגדר שמועות כנראה רבעון 2 2018. ל PS5

לעניות דעתי , ההמתנה הארוכה היא מנת שטכנולוגית חדשות שרק עכשיו צצות ייהפכו למיינסטרים ,

לדוגמה, זיכרנות HBM , חיבורי טנדרבולט , תמיכה במציאות מדומה, שבבים קטנים וחסכוניים ליטוגרפיה של 5NM.

 

לא נראה לי שיוותרו על לוגו של PSV

מתקשה להאמין שכל הטכנולוגיות האלה תהיינה בשלות מספיק או מקובלות מספיק, אולי חלקן

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

OP3 יהיה באלי מחר ב390$, אולם אם נתפס במכס המחיר זהה לזה של אילת,

לא יודע עד כמה שווה את ההתעסקות, אולי רק לקנות מהאתר הרישמי ולהביא ממדינה נתמכת.

 

אגב יש שמועות על דגם חדש OP3-T שאמור להחליף את הרגיל, והרגיל כבר לא יהיה זמין יותר,

אמנם מעבד טוב יותר אבל גם יקר יותר- 500$,

ב15.11 יהיה אירוע כלשהו, יכול מאוד להיות ההשקה החדשה,

https://twitter.com/oneplus

 

לא יודע אם צריך לחכות, או ההפך לקנות את הרגיל כמה שיותר מהר..

פורסם
מביא מביא מה הלחץ אדון קיפודי,

https://goo.gl/p9VQI4

 

התושבת נראת איכותית ביותר, איך היא מתפקדת בצורה אנכית?

האם כדאי לחכות לימי המכירות הקרובים?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
התושבת נראת איכותית ביותר, איך היא מתפקדת בצורה אנכית?

האם כדאי לחכות לימי המכירות הקרובים?

 

תושבת מצויינת, רכשתי אחת לפני כמעט שנה מאמזון. מכשיר עם מסך 5.5 נכנס בקלות ומחזיק מעולה.

פורסם
ידידה מחפשת אוזניות בלותות׳ טובות לריצה, מעדיפה ממותג ידוע.

המוצר ישלח לארה״ב

התקציב נגיד עד 50$ (אשמח אם תוכלו להציע מספר דגמים במחירים שונים ואראה לה)

 

תודה

 

למישהו יש רעיונות והמלצות?

פורסם
OP3 יהיה באלי מחר ב390$, אולם אם נתפס במכס המחיר זהה לזה של אילת,

לא יודע עד כמה שווה את ההתעסקות, אולי רק לקנות מהאתר הרישמי ולהביא ממדינה נתמכת.

 

אגב יש שמועות על דגם חדש OP3-T שאמור להחליף את הרגיל, והרגיל כבר לא יהיה זמין יותר,

אמנם מעבד טוב יותר אבל גם יקר יותר- 500$,

ב15.11 יהיה אירוע כלשהו, יכול מאוד להיות ההשקה החדשה,

https://twitter.com/oneplus

 

לא יודע אם צריך לחכות, או ההפך לקנות את הרגיל כמה שיותר מהר..

 

אם ההבדל רק במעבד SD821 מול SD820 לא חושב שיש סיבה לחכות ולקנות את היקר יותר.

 

הOP3 הרגיל פשוט מצויין!

יש לי אותו כשלושה חודשים, סוללה מצויינת המטען דאש מטעין מ0-ל100 בכשעה.

×
×
  • תוכן חדש...