Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע 72 השעות של צ'מפיון חוזר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בר באאודי לקבל 12-14 אחוזים הנחה זו לא מילה גסה. גם 18 אחוז על חלק מהרכבים זה הגיוני.

 

אס3 מחיר מחירון 320 ונמכרת ב280? מצלצל ?

 
 

 

 
 
  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי ההנחות ביום המכירות אינן גבוהות כמו שנים קודמות (להוציא רכבים ספציפים כמו יטי ידנית).

 

אבל בשילוב טרייד אין במחיר מחירון והגיפט קארד שכן שווה כסף - מתקבלת כאן הזדמנות טובה בעיקר למי שרוצה לשדרג את רכבו לואג חדשה.

פורסם

טרייד אין במחיר מחירון לרכבים משנת 2013-2014 הוא נדיר מאוד מאוד.

הפולו של האדון לא תימכר ביותר מ-85 אלף ש״ח על ידי אוטו דיל וזה גם הפסד מצידם.

אני ממש לא מחסידי צ׳מפיון אבל רוב ההצעות כאן נשמעות אטרקטיביות מאוד, בעיקר אלה של הטרייד אין (למעט הבחור עם ה-a3)

פורסם
בר באאודי לקבל 12-14 אחוזים הנחה זו לא מילה גסה. גם 18 אחוז על חלק מהרכבים זה הגיוני.

 

אס3 מחיר מחירון 320 ונמכרת ב280? מצלצל ?

תמיר, טם ככה אז היבואן חוצפן ומעפן מדרגה ראשונה. לא רק שלא הסכימו לעזור לי קצת יותר בטרייד אין אלא לא הסכימו לזוז בכלל במחיר ה S3. זה מלקוח שתחת הכרטיס לקוח שלו רשומות Gti, A3, איביזה FR 1.4 ועוד. לקוח אשר החליף ברכב האחרון טורבו, קלאצים, מכטרוניק, משאבת מים וכו ברכב האחרון. הבהרתי שאני רוצה לעשות טרייד על רכב חדש בלבד עם מינימום 3 שנות אחריות. במידה ואני לא אהיה מסופק מרוב עצבים אקנה אקנה רכב קוריאני או יפני עם 5 או 7 שנות אחריות ולא אפסיק ללכלך עליהם. "אתה לקוח חשוב אך אתה דורש יותר מדי" אני דורש יותר מדי? טרייד אין במחיר קרוב יותר למחירון? הנחה יותר גדולה לרכב של 320K? כנראה בגלל שאני מסתובב לרוב כמו "קבצן" בזמני הפנוי- עם שורט, כפכפים וטריקו אז מתייחסים אליי ככה באולמות תצוגה.

כל מבצעי המחירות האלה לא שווים כלום כשהשירות ביום יום על הפנים.

 

תמיר,תשאל את החברים המשותפים, הייתי ממש רציני לגביי הטרייד אין.

פורסם

תקשיב, אחד שלמרות שהחליף חצי אוטו בשתי מכוניות חדשות שקנה עדיין רוצה עוד - בטח שהם מרגישים שמותר להם לטחון אותך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני מכיר את כל מאחורי הקלעים של אאודי. ברגע שאתה בא עם טרייד אין עם רכב יד 2 01 ברישיון לא מקבלים הנחות בגלל שאתה דורש טרייד אין. לעסקאות מזומן ללא טרייד אין הרכבים האלה משוחררים על הכביש ב280-285

 

אגב אנשי מכירות לא רואים שום דבר שקרה לך במוסך. זה גם לא משנה לו כלום בתנאי העסקה.

 
 

 

 
 
פורסם
תמיר, טם ככה אז היבואן חוצפן ומעפן מדרגה ראשונה. לא רק שלא הסכימו לעזור לי קצת יותר בטרייד אין אלא לא הסכימו לזוז בכלל במחיר ה S3. זה מלקוח שתחת הכרטיס לקוח שלו רשומות Gti, A3, איביזה FR 1.4 ועוד. לקוח אשר החליף ברכב האחרון טורבו, קלאצים, מכטרוניק, משאבת מים וכו ברכב האחרון. הבהרתי שאני רוצה לעשות טרייד על רכב חדש בלבד עם מינימום 3 שנות אחריות. במידה ואני לא אהיה מסופק מרוב עצבים אקנה אקנה רכב קוריאני או יפני עם 5 או 7 שנות אחריות ולא אפסיק ללכלך עליהם. "אתה לקוח חשוב אך אתה דורש יותר מדי" אני דורש יותר מדי? טרייד אין במחיר קרוב יותר למחירון? הנחה יותר גדולה לרכב של 320K? כנראה בגלל שאני מסתובב לרוב כמו "קבצן" בזמני הפנוי- עם שורט, כפכפים וטריקו אז מתייחסים אליי ככה באולמות תצוגה.

כל מבצעי המחירות האלה לא שווים כלום כשהשירות ביום יום על הפנים.

 

תמיר,תשאל את החברים המשותפים, הייתי ממש רציני לגביי הטרייד אין.

 

משנת 2000 היו לי רק ואגיות רצוף.

אני כן חושב שהן בד"כ עדיפות על רוב המתחרות. כל מקרה לגופו.

עכשיו שהחלפתי רכב כבר לא לקחתי יותר רכב של ואג.

הרכב טוב. השירות מאוס.

 

שאתה מכניס רכב למוסך מורשה שבולם נהדר עם נשיכה יפה בליטוף הדוושה ומוציא רכב אחרי החלפת רפידת מקוריות (אני שם רק מקורי ברכבים שלי) עם דוושה ספוגית ומבטלים אותך שאתה חוזר. ושכל התנהלות היא רשלנית ומעולם לא יצאת ממוסך בהרגשה של "וואלה שילמתי יותר, אבל קיבלתי שירות" - נמאס לי. אז הלכתי ורכשתי משהו אחר. אין לי ספק שלא זאת הסיבה שבגללה מנכ"ל VW התפטר, אבל אם כל כך מתעללים בך - תלך.

 

לעומתם לדוגמא - כלמוביל - אומנם משווקים רכבים שאין לי הרבה עניין בהם (למעט מרצדס שאני לא רואה את עצמי רוכש) - אבל השירות - מעולה. ככה בדיוק שירות צריך להיות.

 

כמו שציינתי הרכבים שלהם אחלה, אבל בכל אינטרקציה עם מוסך שירות, יצאתי לא מרוצה.

פורסם

קניתי סובארו Brz יד 1.

נכנסתי למוסך המרכזי לתקן ליקויים מינוריים ולבצע טיפול הכולל ברקסים.

השירות היה פשוט מעולה. הסכימו לקבל את השמן היקר שלי שעומד בתקן לעומת מוסכי vw. בנתיים דיי אהבתי את השירות.

פורסם
כמו שציינתי הרכבים שלהם אחלה, אבל בכל אינטרקציה עם מוסך שירות, יצאתי לא מרוצה.

 

שקלת אולי להחליף מוסך?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

אני לקוח מאוד ותיק של קבוצת צ׳מפיון .. אודי ופולקסווגן בעיקר.

אני ואבא שלי קנינו בערך 10 מכוניות בעשור האחרון , במסגרת המבצע האחרון קניתי גולף לאישתי.

קיבלתי הנחה קצת יותר מכולם; מתקן לטלפון הנייד וחיישני רוורס בחינם. שניהם ביחד בסביבות ה 1000 ש״ח, כאשר נאמר לי מפורשות שזה מתנה אישית מהסוכנות, ללא קשר לצ׳מפיון ולמבצע שלהם..

מכל מקום, גולף חדשה 1.4 tsi במחיר 127000 ש״ח זה ממש מציאה , שנה שעברה כמעט קניתי את אותו רכב בדיוק ב 150000 כמעט.

בהתחלה מחיר הרכב היה 133,000, משום מה ברגע הסגירה ( החלפתי ל צבע לבן וביטלתי את חישוקי ה 16״) מנהל האולם בא וביטל גם את עריסת הטלפון ואת חיישני הרוורס מההזמנה, קיבלתי מחיר סופי של 127000 לאחר עיגול , כולל כמובן 2000 ש״ח בכרטיס . אחלה מחיר !

עריכה אחרונה על ידי Au6i
פורסם

Au6i -

לא מסכים איתך ב100%.

עד הורדת המחירים האחרונה של צ׳מפיון המחירים היו פשוט בגדר בדיחה ועל כך העידו נתוני מכירות מצחיקים. 300 גולף בשנה כמעט אם אני לא טועה.

 

ירידת המחירים יישרה קו עם המצב בשוק פחות או יותר.

 

גולף 1.4 ב127 לדעתי זאת לא ממש מציאה. במקסימום תמחןר הוגן.

 

עשתה בשכל הסוכנות שפינקה אותך בחיישנים ומעמד.

למרות שביננו, לי בתור לקוח קצה חיישנים כולל התקנה עולים 150. ומעמד לדיבורית נגיד עוד 200?

 

סה״כ מדובר בהטבה של הרגשה טובה ולמרות זאת, הבחור שפסל רכישה עקב זאת לדעתי עשה טעות

פורסם

לגבי מעמד לדיבורית, אם מדובר במשהו בסגנון הזה:

 

productmain.jpg

 

 

תהרגו אותי איך אפשר לקרוא לזה "הטבה", כשאתה נדרש לקדוח חורים ברכב החדש שלך ולהשחית אותו לשם מעמד מכוער שממילא נמוך מדי בשביל לתפעל את הנייד ו\או לצפות בו.

פורסם
קניתי סובארו Brz יד 1.

נכנסתי למוסך המרכזי לתקן ליקויים מינוריים ולבצע טיפול הכולל ברקסים.

השירות היה פשוט מעולה. הסכימו לקבל את השמן היקר שלי שעומד בתקן לעומת מוסכי vw. בנתיים דיי אהבתי את השירות.

ידנית?


×
×
  • תוכן חדש...