Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע 72 השעות של צ'מפיון חוזר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממש לא התרשמתי ככה, דווקא להיפך.

העור בסופרב המאובזרת שמוצגת בסוכנות בעפולה היה דווקא נעים יותר מזה שבפסאט CC, גם העיצוב הרבה יותר אלגנטי בפנים וחומרי הדיפון מאוד מרשימים.

גם את הטענה לגבי האבזור לא ממש הבנתי.

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

CC נראית מיוחדת ויפה אבל פה היתרונות שלה נגמרים. מנועים מיושנים, סלון מיושן, שילדה מהפסאט הקודם, B6 או B7, לא באמת משנה כי זה אותה שילדה בעצם מאז 2005. באמת לא רואה סיבה הגיונית לרכוש CC, כשגם ככה, אני מניח שעוד שנה נראה כבר את הCC החדשה על הפלאטפורמה MQB.

פורסם

בעבודה היו לנו כמעט 10 צרפתיות שונות במשך השנים וכולם היו אמינות לחלוטין, וגם בכל רכב היה שיפור ניכר מקודמו ועליית מדרגה.

לעומת זאת הרכב האישי שלי תמיד היה VAG ונראה לי ששם נעצרו , מאז 2008 בערך אין ממש עליית מדגה באיכות הרכבים ולכן הסופרב שלרובם נראית מפוארת מזכירה לי יותר מדי סופרב 2010, לא רואה התקדמות שגורמת לך להחליף וזה נכון גם לרכבי הקבוצה האחרים אני לא מוצא סיבה מספקת לשדרג אין כמעט הבדל ואם יש הוא כזה קטן שלא שווה את הכסף.

בניגוד לצרפתיות בעיקר פיזו וסיטרואן שהשקיעו באיכות ובעיצוב ונתקעו במכלולים VAG השקיעה במנועים ובגירים .

הצרפתיות היום 2015 מעוצבות איכותיות משוכללות ומתקדמות וסוף סוף גם עם המנועים והגרים הנכונים ואילו VAG חייבים לעשות קפיצת דרגה כמו שעשו עםהMK4 באיכות ועם הTSI במנועם כדי שיחזרו להיות מענינים לגרום לאנשים כמוני שנוסעים בVAG לרצות לקנות שוב ולא לרעות בשדות זרים.

פורסם

אני מוסיף עלייך קצת - לא רק שלא הייתה עלייה, אלא חלה קצת התקמצנות. אולי בפרטים קטנים, אבל מורגשים.

 

בגולף דור 4 לדוגמא, גב המושבים הקדמיים היה מאותו בד של המושב והיה כיס מאחורי כל מושב. בגולף דור 6 גב הכסא היה מבד זול דמוי עור. בלי כיסים.

 

מתחת למכסה המנוע היה פלסטיק שחור כזה שמבודד מרעש - נעלם.

 

וכאלה. זאת במקביל לירידה באמינות גרמה גם לי לעזוב

פורסם
הכוונה שהפלסטיקה ואיכות החומרים בCC נראים מעולים ושונים , בסופרב הם דומים לרמות איכות הישנות בדגמי היצרן או חומרים ואיבזור שמופיע ברכבים זולים של היצרן.

 

 

אני לא יודע כלכך מה ההבדל בין הדגם האמריקאי לדגם האירופאי אבל בארהב לא ממש אוהבים את הcc.. לא משהו שהפריע לי ללכת ולעשות נסיעת מבחן אבל אני יכול להגיד שהתאכזבתי מאוד מהתחושה ברכב.. החומרים די זולים והנסיעה לא נעימה כלכך.. בנוסף לכל הרשמים הלא מקצועיים שלי מהרכב יש הרבה תלונות על אמינות הרכב ברכיבי החשמל ובעיקר בקונסולה המרכזית.

Tesla Model 3 AWD stealth Performance

Lexus GX460 Luxury

פורסם

זה השרשור הכי מדהים בפורום, הרבה מתלוננים על איכות נמוכה ועוד הרבה קונים ופוטנציאליים.

בקצב הזה צריך להחליף את שם הפורום ל:

פורום VAG מתלוננים..

 

:-)

במבצעים אחרים שיש ןמוזכרים פה יש עשירית הענות והודעות מאשר כאן.

בהחלט מראה על האופי הישראלי - מתלונן ורץ לקנות.

Kia Niro 2017

פורסם

תסתכל על עצמך פנימה טוב טוב ותגיד:

אני XXX ואני גבר מושפל......:-)

אני מודה גם כן, אני XXX ואני מרוצה מVAG.

אל תגידו לצמפיון...

Kia Niro 2017

פורסם
זה השרשור הכי מדהים בפורום, הרבה מתלוננים על איכות נמוכה ועוד הרבה קונים ופוטנציאליים.

בקצב הזה צריך להחליף את שם הפורום ל:

פורום VAG מתלוננים..

 

:-)

במבצעים אחרים שיש ןמוזכרים פה יש עשירית הענות והודעות מאשר כאן.

בהחלט מראה על האופי הישראלי - מתלונן ורץ לקנות.

אני בוגר של 3 VAGיות ולא רץ לקנות יותר מהסיבות שפירסמתי קודם.

לי אישית אין טענות נגד צמפיון.

פורסם
תסתכל על עצמך פנימה טוב טוב ותגיד:

אני XXX ואני גבר מושפל......:-)

אני מודה גם כן, אני XXX ואני מרוצה מVAG.

אל תגידו לצמפיון...

 

אני אישית אוהב את הקונצרן אבל זאת לא אהבה עיוורת ולכן אין לי בעיה להגיד שיש דגמים פחות מוצלחים או פשוט מיושנים מדי(שירוקו וCC ).


×
×
  • תוכן חדש...