Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן לקנות בעזרת השם פיג'ו 206 ולעשות רק ביטוח חובה

אני צריך ביטוח של נהג חדש\צעיר.

איך זה עובד עושים על אחד ההורים ואז הם מוסיפים אותי כנהג או שאני צריך לעשות לבד?

אם רק אני ינהג זה יצא יותר זול משמעותית?

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

אני הולך לתת לך כמה עצות שאתה לא רוצה לשמוע,

1. לא נוסעים ברכב בלי ביטוח חובה וצד ג, למה? כי אם מחר תדפוק למישהו את הרכב הביטוח שלו יתבע אותך.

2. הקומבינות של לרשום מישהו אחר כנהג ראשי יעני ואותך כנהג משני עובדות עד שמשהו קורה ואתה תובע את הביטוח והם מתנערים כי היית בפועל נהג ראשי.

3. פה העצה הכי מעצבנת אבל אתה חייב לשמוע אותה, להחזיק רכב עולה כסף, תהיה בטוח שאתה מסוגל לעמוד בזה כמו שצריך ורק אז תלך על זה. חיסכון של 1500 שח בביטוח צד ג בסוך ישאיר אותך בחוב של 200000 כי דפקת רכב יקר ואין כיסוי.

על הביטוח לא עובדים, הם ינסו גם במצב תקין להתנער מתשלום, אל תתן להם תירוצים טובים.

רוב הנאמר לעיל נכתב מנסיון..

בהצלחה..

פורסם (נערך)

צודק בכל מילה ובאמת אין מה להוסיף.

אל תתפשר על הצד ג'.

 

עריכה:

לגבי ההוספה של אחד ההורים. אני עשיתי את זה, לפי המלצה מסוכנת הביטוח.

אשמח להסבר קצרצר לגבי זה והאם זאת טעות לעשות את זה?

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אני הולך לתת לך כמה עצות שאתה לא רוצה לשמוע,

1. לא נוסעים ברכב בלי ביטוח חובה וצד ג, למה? כי אם מחר תדפוק למישהו את הרכב הביטוח שלו יתבע אותך.

2. הקומבינות של לרשום מישהו אחר כנהג ראשי יעני ואותך כנהג משני עובדות עד שמשהו קורה ואתה תובע את הביטוח והם מתנערים כי היית בפועל נהג ראשי.

3. פה העצה הכי מעצבנת אבל אתה חייב לשמוע אותה, להחזיק רכב עולה כסף, תהיה בטוח שאתה מסוגל לעמוד בזה כמו שצריך ורק אז תלך על זה. חיסכון של 1500 שח בביטוח צד ג בסוך ישאיר אותך בחוב של 200000 כי דפקת רכב יקר ואין כיסוי.

על הביטוח לא עובדים, הם ינסו גם במצב תקין להתנער מתשלום, אל תתן להם תירוצים טובים.

רוב הנאמר לעיל נכתב מנסיון..

בהצלחה..

תודה רבה שאמת לי את זה! :)

פורסם (נערך)
צודק בכל מילה ובאמת אין מה להוסיף.

אל תתפשר על הצד ג'.

 

עריכה:

לגבי ההוספה של אחד ההורים. אני עשיתי את זה, לפי המלצה מסוכנת הביטוח.

אשמח להסבר קצרצר לגבי זה והאם זאת טעות לעשות את זה?

אולי אחדד, ההנחה שישנה מהמהלך הזה נגזרת מהעובדה שלהערכת הביטוח יש סיכון מופחת לתאונה כי הנהג המועד (צעיר\חדש) נוהג פחות.

בדרך כלל בפוליסה כשיש נהג ראשי ומשני הפוליסה באיזשהיא צורה מנסה לכמת את נקודת היחוס בין נהג ראשי למשני.

בוא נניח שהנהג הצעיר עשה תאונה, הביטוח קולט שיש שלושה רכבים בבית ואז הוא מבין שהרכב היה נטו של הצעיר והוא מחליט לא לשלם כי מסרת נותנים כוזבים בעת רכישת הפוליסה.

האם בהכרח אם תגיע לבית משפט הביטוח יצליח להתנער בגלל זה מתשלום? לא בטוח כנראה שלא,

האם בגלל זה יש סיכוי שגובה התשלום או מורכבות התהליך תהיה הרבה יותר בעייתית? סיכוי גדול שכן.

מהיכרות קרובה עם עולם הביטוח אני לא עושה שום קומבינות, עושה הכל כמו שצריך ואם יש בעיה תובע הכל עד השקל האחרון.

ביטוח זה דבר שעושים בתקווה שלא נצטרך אותו לעולם, אולם כשנצטרך- שיהיה מחוייב לשלם.

נקודה אחרונה- אם הפוליסה המדוברת באמת לא מכמתת בשום צורה היקף נהיגה, אולי יש מקום לשקול. ופה דגש חשוב, לא כל המלצה של סוכן היא נכונה. מנסיון קרוב מאד, כשיש בעיה אחר כך, לפעמים אפדר לחפש את החברים שלך.

בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי avinolen
פורסם (נערך)

אם רק אני ינהג זה יצא יותר זול משמעותית?

ביטוח עם שם של נהג נקוב אחד או שניים בד"כ מוזיל את הפוליסה, אבל אני לא בטוח שהדבר נכון לגבי נהג חדש וצעיר.

 

מעבר לכך, העצות שקיבלת נכונות. אל תעז לגעת ברכב לפני שיש בידך פוליסה תקפה המכסה אותך, והמתאימה למאפייניך האישיים (במיוחד גיל ונסיון בנהיגה, וגם דרישות אחרות של הביטוח כגון מידע על תביעות ביטוח או שלילת רשיון בשנים האחרונות). החוק דורש רק ביטוח חובה (לטיפול בפגיעות גוף בתאונת דרכים), אולם מאוד לא חכם לא לרכוש פוליסת ביטווח צד ג', למקרה שתהיה מעורב בתאונה בה נפגע "צד ג') - רכב או רכוש אחר (למשל - תמרור או גדר בטיחות שלצד הכביש).

 

אם אתה מתעקש על הוזלת הביטוח תוכל לשאול את סוכן הביטוח על האפשרות להגדלת ההשתתפות העצמית - הדבר מוזיל את הביטוח, אולם אם יש תאונה יהיה עליך להשתתף בסכום יותר גדול בתשלום לאותו נפגע. הכדאיות תלויה בגודל ההנחה שתגבל, במידת הגדלת ההשתתפות העצמית וביכולתך לעמוד בה.

 

ותיקון קטן: אני אנהג, אתה תנהג, הוא ינהג. בבקשה, כאשר אתה מופיע בציבור הקפד על לשון תקנית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ביטוח עם שם של נהג נקוב אחד או שניים בד"כ מוזיל את הפוליסה, אבל אני לא בטוח שהדבר נכון לגבי נהג חדש וצעיר.

 

מעבר לכך, העצות שקיבלת נכונות. אל תעז לגעת ברכב לפני שיש בידך פוליסה תקפה המכסה אותך, והמתאימה למאפייניך האישיים (במיוחד גיל ונסיון בנהיגה, וגם דרישות אחרות של הביטוח כגון מידע על תביעות ביטוח או שלילת רשיון בשנים האחרונות). החוק דורש רק ביטוח חובה (לטיפול בפגיעות גוף בתאונת דרכים), אולם מאוד לא חכם לא לרכוש פוליסת ביטווח צד ג', למקרה שתהיה מעורב בתאונה בה נפגע "צד ג') - רכב או רכוש אחר (למשל - תמרור או גדר בטיחות שלצד הכביש).

 

אם אתה מתעקש על הוזלת הביטוח תוכל לשאול את סוכן הביטוח על האפשרות להגדלת ההשתתפות העצמית - הדבר מוזיל את הביטוח, אולם אם יש תאונה יהיה עליך להשתתף בסכום יותר גדול בתשלום לאותו נפגע. הכדאיות תלויה בגודל ההנחה שתגבל, במידת הגדלת ההשתתפות העצמית וביכולתך לעמוד בה.

 

ותיקון קטן: אני אנהג, אתה תנהג, הוא ינהג. בבקשה, כאשר אתה מופיע בציבור הקפד על לשון תקנית.

תודה רבה!

והוספה קטנה: אנחנו נ​נהג.

×
×
  • תוכן חדש...