Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2833 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

124 אוט' תקסום להרבה עלמות חן מקיסריה, הרצליה קיפוח ושות'. זה שוק לא קטן.

 

 

עלותה הישירה של מערכת הטורבו כאן די זניחה. הנקודה היא שדלק תמחרו את המאזדה גבוה מאוד ביחס לשוק ובצורה לא פרופורציונלית לעומת מחירה בחו"ל. למען הסר ספק, אין לי עניין לפתוח מחדש את הדיון אודות תמחורה של המיאטה, דעתי ידועה. בכל אופן, ייתכן שסמל"ת יזהו כאן את הפוטנציאל ברכב הזה ויתמחרו אותו בצורה יותר אטרקטיבית.

אל תבנה על מחיר זול, יהיה אפילו יקר יותר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הנקודה היא שדלק תמחרו את המאזדה גבוה מאוד ביחס לשוק ובצורה לא פרופורציונלית לעומת מחירה בחו"ל.

 

מענין מה יקרה אם תצתרך להדרש לסוגיה איך ה 124 יקרה יותר שאז בטוח תתחיל להסביר על מערכת הטורבו היקרה וקלות הגדישה והשיפורים...:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הפיאט תעלה יותר (מה שלא נראה לי סביר) היא פשוט לא תימכר.

 

את היתרון (הלא מהותי בדגם הסטנדרטי) של הגדישה ב 1.4 ניתן להעלים (יחד עם האחריות..) ב 20K ש"ח שעולה Supercharger ייעודי שמביא את המיאטה למחוזות ה 220-250 כ"ס.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסה"כ מגיש לך סולם, במקרה ותצתרך לרדת מהעץ שלך...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר קיפוד, ולמה נראה לך שמישהו יעשה את זה בארץ? אולי יהיה משוגע אחד או שניים, אבל הרוב המוחלט פשוט לא יגעו בשינוי מהסוג הזה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשים סופרצ׳ארג׳ר במיאטה זה לא סיפור כזה פשוט גם מחוץ לישראל.

נהגתי השבוע על מיאטה NB משופרת, בין השאר גם עם סופרצ׳ארג׳ר. מאוד כיף, אבל לא משהו שאפשר לחיות איתו כרכב יומיומי עם החום והרעש.

חוץ מזה, עוד לא ברור איך מנוע הסקייאקטיב יחיה עם סופרצ׳ארג׳ר.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מספיק. אני יודע על ארבעה רכבי טויובארו ששודרגו בארץ עם סופר. בוודאי יש עוד. בהשוואה למספר הרכבים שנמסרו בארץ מדובר באחוזים יפים. למיאטה שילדה ומשקל ברמות אחרות והיא משוועת לעוד כוח. בעתיד הקרוב ייצאו עוד ועוד קיטים שידחפו את המחירים כלפי מטה. בשילוב קהילת מעריצים ומשפרים גדולה בארץ, מבטיח לך שיהיו לא אחת ולא שתיים עם קיטים כאלו. הזמן יגיד.

 

כמובן שאם סמל"ת תפתיע עם מחיר של 200K..

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר על NB ולא מעט. בהווה אני עוזר לאחיין למצוא NC לרכישה, אז יצא לי לטעום כמה. ממה שקראתי היא משוועת לעוד כמה דברים לפני תוספת כח. מי שהורגל בשנים האחרונות למנועי טורבו חזקים עם 200+ כ"ס שזמינים מ 1800 סל"ד, יתאכזב.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד ממליץ לעשות את זה על רכב חדש באחריות, שמן הסתם תאבד...

כל זה מול קופסא או תכנה של שיפור טורבו שיתנו כמעט אותו דבר.

אני מציע שלפני שאתה ממליץ המלצות קיצוניות כאלה תתקין את זה ברכב שלך ורק אחר כך תספר כמה זה קל, כדאי (או שאולי תגלה שזה לא).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד דבר, הרכב היום יומי שלי הוא בעל טורבו, 240 כ״ס ומומנט שזמין מ 1250 סל״ד. הבהמה מאיצה ל 100 בפחות משש שניות. לא התאכזבתי מהמיאטה החדשה בשום פרמטר. שוב, תנהג, תשווה ואז תספר לנו אם זה מאכזב או לא.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביום-יום אני נוהג על רכבים מוגדשים כאלה ואחרים, החל מ136 סוסים ועד 450 סוסים, גם הם עם הנעה אחורית, ועדיין כשעשיתי סיבוב על המיאטה היא הייתה כיפית מאוד.

זה לא שחסר לה כוח, באמת שלא, היא כיפית ברמות מטורפות גם בלי טורבו, אבל אם הייתה לי את היכולת הבחירה בין מיאטה אטמוספרית לבין מיאטה גודשת (שזה בעצם ה124) הייתי בוחר בגודשת, בדיוק בגלל קלות השיפור.

 

תן לי את יחידת ההנעה של ה124 בתוך הבודי של המיאטה (פשוט כי הוא יותר יפה), וזה מושלם מבחינתי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם מספיק זמן וכסף, אפשר לעשות הכל. אם המנוע שאתה אוהב נכנס ב 124, הוא גם ייכנס במיאטה. קנה מיאטה וחכה שמישהו ירסק את ה 124 שלו והנה, יש לך פרוייקט.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2833 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...