Jump to content

מוש770

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של מוש770

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום בוקר טוב . יש לי מצלמת רכב M500 שאמורה להקליט גם בזמן חניה , ומישום מה היא נדלקת אך ורק כשאני מתניע את הרכב , מה עלי לעשות ? האפליקציה נותנת לי אפשרות אבל כשאני מפעיל את האפשרות זה כותב שמשהו חסר . אשמח לעזרה תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...