Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אי אפשר לבדוק כמות גז לפי שעונים. הלחצים בשעונים תלויים בהמון משתנים כולל טמפ חיצונית ועוד. בשביל זה ממחזרים את הגז ז"א שואבים אותו למכונה ואז יודעים בערך גס כמה היה. המכונה תמיד תמחזר לפחות 20 אחוז פחות ממה שהיה באוטו. אחכ עושים וואקום לפחות חצי שעה וואקום ואז מגיעה בדיקת אטימות. ורק אז ממלאים גז לפי משקל אבל הבעיה שצריך לבצע למכונה טיפול כל שנה. הרבה מוסכים חוסכים את הטיפול וכמובן שבטיפול גם מבצעים כיול למשקל של המכונה. לי יצא לראות למשל במוסך מורשה vw בנתניה שהמכונה עובדת אבל מתריעה שצריך לבצע טיפול.... אבל כאן יודעים יותר טוב מכולם.....

פורסם

זאת אומרת שאם בסך הכל רציתי להגיע למוסך על מנת למלא גז אני צריך לעבור את כל הפרוצדורה של השאיבה-שקילה-וואקום-בדיקת אטימות-מילוי גז?

 

אפשר פשוט לבקש לרוקן את המערכת ולמלא גז?

מה הסדר גודל עלות למילוי גז?

 

יוסריאן, איפה בצ'ק פוסט?

אני עובד באיזור ולא יצא לי להיתקל בנביל. אולי יש שם אחר למקום שלו?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

בפורום פיאט השכן, שוכן אדם נחמד בשם דוד, מומחה למזגני פיאט. נסה אותו (נמצא ברחובות) הציל לי את הכיס כשהגעתי עם בעיה במזגן שהמורשה אבחן כ"צריך לפרק את כל הדשבורד... לפחות אלפייה" לחור קטן שנחתם ע"י חומר מיוחד, מילוי גז חוזר... נגמר הסיפור בפחות מ500 ש"ח!

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

טיפ נוסף שאפשר לתת ובטח לאחר שאיש מקצוע קבע שהמזגן תקין הוא ניקוי רשת המעבה ("הרדיאטור") שבחזית הרכב. עם הזמן הג'יפה והאבק שנדבק ונלכד בין צלעות הקירור גורע מביצועיו. ניקוי עם ג'רניק (או טוב מכך ניקוי יסודי עם חומר ייעודי) בהחלט יכול לשפר את תפוקת הקירור באחוזים מורגשים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...