Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רציתי לדעת מה אתם אומרים על כל אחד מהמגברים האלה ומה עדיף יותר מפכינת עוצמה ואיכות!

-magnat the rock 800 110X4 RMS

-JBL GTO75.4 104XRMS

 

תודה מראש!!

פורסם

אם נכנס לפרטים קטנים. אי אפשר לדעת מה העוצמה המדוייקת של כול אחד ומי יותר חזק.

 

בכללי. כול אחד יתן דעה של מה שהוא היה בוחר, לדעתי JBL, ניראה טוב,ויש להם שם דיי מכובד.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

מה המחיר שאתה קונה אותם...?

תראה בעיקרון הם באותו רמה פחות או יותר

בכול מקרה אם יש לך אפשרות לקנות מהדיוטי פרי לך על ה JBL שמאוד זול שם ותכסוך כמה מאות שקלים.

פורסם

אני הייתי הולך על המגנאט.

תראה אני מעריך שהם אותו רמה...

חבל לשלם עוד 500 שקל לJBL גם אם הוא טיפה יותר טוב

את ה 500 שקל האלה תשקיע על חלק אחר במערכת תקבל תמורה יותר טובה

 

 

מתן

פורסם

גם לי הייתה את אותה התלבטות,האמת שבהתחלה רציתי את Mac Audio Z-4100 אבל בדיוק נגמר המלאי,ובמזל אחי טס לחו"ל לפני שבוע וחצי והוא קנה לי את ה JBL (שיותקן בסוף השבוע).במקומך הייתי לוקח בחשבון את ה Z-4100 ואם אתה נעול על שני המגברים שציינת אז הייתי הולך על ה Magnat כי לפי דעתי ההפרש הכספי ביניהם מכריע לטובתו.

×
×
  • תוכן חדש...