Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, קראתי פה את התגובות- ואני לא מכיר אותך מבחינת יכולות נהיגה.

 

אבל- קורס נהיגה מתקדמת, זה שיפור שהולך איתך ואין טוב מזה.

 

 

ואם באמת שיפורים? מתלים, וזהו בערך. לא יודע אם הייתי נוגע בעוד משהו בחצי שנה הקרובה אם בכלל.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

תתחדש,חתיכת שדרוג.

יפיפייה , עם כל התוספות - נראית כאילו אתמול עלתה על הכביש. :)

 

לא הייתי רץ לשפר כפי שנאמר כאן.

תפנק בעוד קצת תמונות (גם מבפנים)

 

לגבי הביטוח - מחיר מעולה, אפילו אני משלם כמה שקלים יותר והמחירונים של הרכבים לא קרובים בכלל... (שלך כמעט כפול). נראה לי שהחבר'ה כאן ישמחו אם תשתף מי סוכן הביטוח.

עריכה אחרונה על ידי אייל

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם (נערך)
תתחדש,חתיכת שדרוג.

יפיפייה , עם כל התוספות - נראית כאילו אתמול עלתה על הכביש. :)

 

לא הייתי רץ לשפר כפי שנאמר כאן.

תפנק בעוד קצת תמונות (גם מבפנים)

 

לגבי הביטוח - מחיר מעולה, אפילו אני משלם כמה שקלים יותר והמחירונים של הרכבים לא קרובים בכלל... (שלך כמעט כפול). נראה לי שהחבר'ה כאן ישמחו אם תשתף מי סוכן הביטוח.

אייל תודה :)

לגבי הביטוח - מדובר בחברת איילון

 

 

תמונות לגבי הרכב מבפנים אצלם ואעלה מחר

hova.jpg

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

עוד כמה תמונות (מצטער על האיכות)

ניסיתי לצלם את הפס האדום במפתן ושעל הדלת בחושך והמצלמה בטלפון לא הכי טובה לצערי

 

11.jpgd1.jpgt1.jpgin1.jpg

קובי

:-)

פורסם

תתחדש על הרכב, יש לי בדיוק את אותו הרכב גם כן דגם 2015 נקנה לפני כחצי שנה :)

אני מאוד בעד לנצל את הרכב עד כמה שניתן כסטוק, בינתיים הייתי איתו בשני ימי מסלול והוא מאוד כיפי, באותה נשימה יש בחור באיזור שמתחרה עם R משופרת מאוד מבחינת מתלים וכח ומעבר לזה שהוא נוהג הרבה יותר טוב ממני הרכב גם מהיר בצורה מאוד מפתיעה מאוד..

פורסם (נערך)

תתחדש!!!!

מברוק על החבילה המושלמת.

כאחד שהשקיע מעל 100k בשיפורים ב Gti Mk6 ומכר אותה לפני קצת יותר מחודש, חכה עם זה... תהנה בהתחלה מנפלאות הרכב במקור.

 

אני לא מנסה להרוס לך את החגיגה אך תבדוק את דגם הטורבו שלך. במידה ומותקן אצלך הדור ה1(סביר להניח שלא) אז כנראה שהטורבו ילך מתישהו ולכן אל תשפר בנתיים, לפחות לא עד שתבדוק את העניין.

 

הדגמים בחדשים של הקונצרן בעלי שלדת ה mqb פשוט מדהימים מבחינת השיפורים. בהשקעה קטנה יחסית אתה עובר את ה 300 כ"ס. כל התוכנות/צנרות/מתלים/קיטי יניקה וכו' יקרים מאוד לפלטפורמה החדשה.

 

לאחר התלבטות ארוכה רכשתי A3 1.8 8V sharp עם מספר תוספות Sline. בהתחלה רציתי toyota Gt86 לאחר מכן פזלתי לכיוון ה Skoda Vrs אך הפור נפל על האודי הכמעט חדשה מכייון שאולי אבל ממש אולי לא אשקיע בשיפורים ברכב הנוכחי ואמכור אותו מקורי (הייתי חייב לעבור מידני לאוטומט עקב ניתוח ומקווה לחזור לרכב ידני).

 

המחירון של הרכב מאוד יקר ולכן קיים סיכוי שבעתיד הלא רחוק ימכר גם לבחור שלא קשור בכלל לשיפורי הרכבים, סביר להניח שהקונה יהיה מבוגר ולא בשנות ה 20 וה 30 ורכב משופר/היה משופר מהווה מכשול במכירה. יש כאלה שמתנערים מרכבים כאלה לגמריי, אפשר להבין אותם. רכב ב 100k בערך, כל זאטוט יכול לרכוש במימון של 100% עם משכורת סבירה, אך רכב של 200k אותו זאטוט כנראה לא יכול לרכוש.

 

לכן קח לתשומת לבך את העניין, תחשוב בכמה כיוונים, אחריות, שוק עתידי לרכב וכו'

עריכה אחרונה על ידי CNX
פורסם (נערך)
תתחדש!!!!

מברוק על החבילה המושלמת.

כאחד שהשקיע מעל 100k בשיפורים ב Gti Mk6 ומכר אותה לפני קצת יותר מחודש, חכה עם זה... תהנה בהתחלה מנפלאות הרכב במקור.

 

אני לא מנסה להרוס לך את החגיגה אך תבדוק את דגם הטורבו שלך. במידה ומותקן אצלך הדור ה1(סביר להניח שלא) אז כנראה שהטורבו ילך מתישהו ולכן אל תשפר בנתיים, לפחות לא עד שתבדוק את העניין.

 

הדגמים בחדשים של הקונצרן בעלי שלדת ה mqb פשוט מדהימים מבחינת השיפורים. בהשקעה קטנה יחסית אתה עובר את ה 300 כ"ס. כל התוכנות/צנרות/מתלים/קיטי יניקה וכו' יקרים מאוד לפלטפורמה החדשה.

 

לאחר התלבטות ארוכה רכשתי A3 1.8 8V sharp עם מספר תוספות Sline. בהתחלה רציתי toyota Gt86 לאחר מכן פזלתי לכיוון ה Skoda Vrs אך הפור נפל על האודי הכמעט חדשה מכייון שאולי אבל ממש אולי לא אשקיע בשיפורים ברכב הנוכחי ואמכור אותו מקורי (הייתי חייב לעבור מידני לאוטומט עקב ניתוח ומקווה לחזור לרכב ידני).

 

המחירון של הרכב מאוד יקר ולכן קיים סיכוי שבעתיד הלא רחוק ימכר גם לבחור שלא קשור בכלל לשיפורי הרכבים, סביר להניח שהקונה יהיה מבוגר ולא בשנות ה 20 וה 30 ורכב משופר/היה משופר מהווה מכשול במכירה. יש כאלה שמתנערים מרכבים כאלה לגמריי, אפשר להבין אותם. רכב ב 100k בערך, כל זאטוט יכול לרכוש במימון של 100% עם משכורת סבירה, אך רכב של 200k אותו זאטוט כנראה לא יכול לרכוש.

 

לכן קח לתשומת לבך את העניין, תחשוב בכמה כיוונים, אחריות, שוק עתידי לרכב וכו'

תודה רבה :)

מחר אבדוק את דגם הטורבו שלי (מקווה שהוא 702 T )

וכפי שאתה ועוד כמה יעצתם אני מנסה כעת קודם "להרגיש" את הרכב איך שהוא ללא שיפורים ומה שכתבת לגבי שוק הרכב העתידי די נכון.

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

ביטוח מ- wobi הוא ממש לא הכי זול שאפשר למצוא.

כל ביטוח מאיזשהו ועד\התארגנות יתן מחיר יותר טוב.

במקרה שלי - הרבה יותר טוב. משהו כמו 30% יותר זול בעזרתה האדיבה של מילת הקסם "התעשיה האווירית"...

ככה זה בארץ. אם יש ועדים לא צריך פרוטקציות. הגועל הוא שבעצם כל השאר מסבסדים את הקומבינות האלה.

פורסם

קצת מצחיקה התגובה שלך, אני צריך להבין שאתה נגעל מהמעשים שלך?

 

או שאתה נגעל מהשיטה אבל משתמש בה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
קצת מצחיקה התגובה שלך, אני צריך להבין שאתה נגעל מהמעשים שלך?

 

או שאתה נגעל מהשיטה אבל משתמש בה?

 

אני מבין שבמקומי אתה היית נוהג אחרת :roll:. צדיק.

פורסם

לא צדיק, לא נוהג אחרת, אבל בטח לא משתמש במילה "גועל" על מעשים שלי עצמי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לצערי אני לא יכול להסביר מדוע ולמה אבל הייתי ממליץ לפותח השירשור ללכת למכון פרונט מיקצועי לבצע כיוון סרן אחורי + קדמי

 

אני יודע בוודאות שביותר מ 90% מהרכבים שצמפיון מייבאת שיש להם סרן אחורי שניתן לכיוון

הקאמבר של הגלגל הימני אחורי נוטה לקבל סטייה לכיוון ה 2- מעלות.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879


×
×
  • תוכן חדש...