Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת הרכב של הישראלי הממוצע


Nadav1980
שימו לב! השרשור הזה בן 3322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

אם תרד במחיר מספיק יקנו ממך כל דבר. אף אף אחד לא יקנה ממך קורולה במחירון כשהוא יכול לקנות אותה בפחות מחברת ליסינג (ולקבל מהם טיפול ראשון חינם או שקר כלשהו אחר)

הנה, אתה בעצמך אומר שמאזדה 3 רכב מיושן ולא מוצלח. תסביר לי למה עמישראל קנו אותה כאילו אין מחר?

אין כזה דבר "חכמת ההמונים" בנושאים כאלה מורכבים. אנשים קונים מכוניות שהם רואים אצל השכנים, לא כי הם יודעים מה הם מחפשים.

העדר לא צודק בפן הכלכלי, הוא משנה את הפן הכלכלי. גם כשהעדר רודף אחרי מכונית בינונית, כולם יחשבו שהיא טובה, תימכר מהר ותשמור על הערך שלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לתקופה שהיא נמכרה כמו לחמניות היא נתנה תמורה מעולה לכסף, וגם נמכרה במחיר מחירון או קרוב לכך.

מאז היא לא עשתה קפיצת מדרגה מספיק גדולה.

 

אתה עונה לי כל פעם באותו מטבע "אף אחד לא יקנה ממך במחירון". אתה מתעלם מהעובדה שאם אתה צריך להוריד שקל מהמחירון כדי למכור טויוטה אתה תוריד 2 שקלים כדי למכור אירופאית.

 

זו עובדה ואני לא מבין למה אתה מנסה להתווכח עליה או לגמד אותה. יפאניות תמיד שמרו על ערך טוב יותר מהמקבילות האירופאיות. העדר צודק בקטע הזה, והוא כנראה צודק גם בבחירה שלו של רכב ממוצע בעל תמורה כוללת הכי גבוהה.

 

דרך אגב מעולם לא היה רכב יפני אצלנו. עדיין אני לחלוטין מבין מדוע עם ישראל בוחר את הבחירות שלו.

אם אבא שלי היה רוכש רק רכבים יפאניים היו לו כנראה כמה עשרות אלפי שקלים נוספים בחשבון הבנק עכשיו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין ששמירת ערך זה כמו שאלת הביצה והתרנגולת? אם הישראלי הממוצע היה בוחר רכבים לפי צרכים ורצונות ולא לפי עדריות נטו, רכבים קטנים יותר (צרכים) או רכבים איכותיים/מיוחדים/מעניינים יותר (רצונות) היו המובילים והם היו שומרים על ערכם בעוד שטויוטה קורולה היתה נמכרת בחצי מחיר.

אתה בעצם עונה על השאלה למה הישראלי הממוצע קונה X בתשובה כי הישראלי הממוצע קונה X.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להעלות כאן תאוריות ולהתפלסף עד מחר. בשורה התחתונה זו המציאות בשטח וזה בכלל לא מעניין מה הסיבות.

הרכב שרוב הישראלים קונים יהיה החבילה שנותנת הכי הרבה ערך לכסף אם תשקלל את כל המרכיבים. מי שבוחר רכב כזה עושה בחירה רציונלית וחכמה מבחינתו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין ששמירת ערך זה כמו שאלת הביצה והתרנגולת? אם הישראלי הממוצע היה בוחר רכבים לפי צרכים ורצונות ולא לפי עדריות נטו, רכבים קטנים יותר (צרכים) או רכבים איכותיים/מיוחדים/מעניינים יותר (רצונות) היו המובילים והם היו שומרים על ערכם בעוד שטויוטה קורולה היתה נמכרת בחצי מחיר.

אתה בעצם עונה על השאלה למה הישראלי הממוצע קונה X בתשובה כי הישראלי הממוצע קונה X.

בינינו - כמה רוכשי רכב באמת מתענינים ברכבים "מיוחדים" או "מעניינים"? המסה העקרית של רוכשי רכב מחפשים רכב שיוביל אותם מנקודה א' לנקטדה ב' באמינות, בזול ואם הם ממש מתענינים יבדקו גם תוצאות מבחני ריסוק. זה הכל. מר וגברת ישראלי ממעטים להשקיע בתחזוקה שוטפת, אז אתה רוצה שישקיעו ברכב "מעניין"? ומהו רכב "איכותי? מבחינתי - רכב שיכנס למוסך פעם בשנה להחלפת נוזלים\רפידות\שאר חלקים מתבלים, ויעשה זאת משך 10-12 שנה.

אני מודה ומתוודה. גם אני כזה. מבחינתי אפילו העיצוב לא חשוב, העקר שיהיה מספיק מקום להכיל את המשפחה על מטענה. לא צריך לתקוף עיקולים בבית אורן ולא לעשות רושם על השכנים. מה שחשוב הוא רכב שמניע בבוקר ולוקח אותי לעבודה, מניע בצהריים ומביא אותי הביתה, מניע בשבת ולוקח את המשפחה לטיול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו יכולים לא להסכים, זה בסדר.

אני בהחלט נהנתי מהנהיגה בה, יש לה הגה חד ועם משקל נכון, בולמים שמרסנים היטב את הרכב עם זויות גלגול די מינימליות, מנוע שמגיב טוב ומאוד זריז ותיבת הילוכים שלא מסרסת את הביצועים.

מעבר לזה הרכב מאוד נאה, מושך לא מעט מבטים, באמת יופי של רכב, לא נופל מהגולף ומספק חוויית נהיגה עדיפה (ואני לא משוחד, אין לי אטראז' בבעלותי).

כנראה שאני ואתה נהגנו על שני דגמים שונים לחלוטין, האטרז' שאני נסעתי בה(לפי הקילומטרז הייתה חדשה) לא היה לה הגה חד ולא נדבר על מתקשר(אולי לא דיברנו אותה שפה), הרגשתי כל גרגיר על הכביש ואת סוג הכביש, הכיסאות לא תומכים ואחרי חצי שעה לא נעים ממש לגב, המנוע העצלן ותיבת הילוכים שמאוד מסרסת במיוחד בעליות(בעצם לא יודע מה יש לסרס שם) , בידוד רעשים לא קיים בכלל והדבר שהכי שיגע אותי שאפילו חסכו על המנורה מתחת לכיתוב של ידית ההילוכים וזו פשוט מדבקה, אז בלילה, אתה לא רואה את הכיתוב בכלל.

 

נראה לי שהתבלבלת ונתנו לך בחברת השכרה מרצדס ולא אטרז'..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מלא סיבות למה לקנות יונדאי וקיה, זה חכם לקנות כאלה למי שלא מבין במכוניות ולא אוהב דברים יפים ומעוצבים. גם טויוטה, ופורד...

בסך הכל סוף סוף היצרנים הגדולים בישראל זה יצרנים גדולים ולא יצרן שמתאים את הדגמים שלו לישראל במיוחד כי חצי מהמכירות שלו הם כאן,

ואז מכאן נובעת השאלה שלי שלטעמי עליה צריך להיות השרשור הזה - מי הם אותם אנשים שהולכים וקונים סוזוקי sx4, סובארו אימפרזה, מאזדה 3, ניסאנים למינהם - כל מני דגמים הזויים כאלה שבאירופה יש מהם 3 בכל מדינה, ביפן וארצות הברית לא נמכרים (להם מייצרים דגמים ראויים יותר), וכנראה יש אותם רק ברוסיה, טורקיה, ישראל ומדינות ערב. מה ההגיון לקנות מכוניות לטורקים, שנראות נורא, (יונדאי/קיה/טויטה נראים סביר), עולות יותר מיונדאי וקיה, ובעצם אין להם שום יתרון בכלל. בחיים אני לא מבין איך בנאדם הולך לסוכנות ויוצא עם דווקא כזה אוטו מכל האפשרויות שיש.

 

ידידי, אתה מדבר כ"כ הרבה שטויות שזה לא ייאומן. מי שקונה יונדאי, קיה ושאר המכוניות שאמרת קונה אותן כי רוב הסיכויים אלו הרכבים שהכי מתאימים להם. הם יכולים להיות חובבי רכב ועיצוב כמה שהם רוצים, בסופו של דבר הם נוהגים ברכב הזה יומיום ומה שהם רוצים יותר מעיצוב ואיכות חומרים זה רכב שייקח אותם ממקום למקום במקסימום אמינות, בנוחות טובה ובבטיחות גבוהה. לא כולם מחפשים להתפלסף בפיאט 500...

 

מאזדה 3 דגם הזוי? הביקורות של הדגם הזה מאז שהוא יצא אי שם ב-2003 טובות מאוד ותמיד הרכב הזה התברג כאחד המוצלחים שבקטגוריה שלו. אמנם הוא לא הגיע למכירות של טויוטה קורולה, פורד פוקוס או פולקסווגן גולף, אבל ברוב הפעמים היא אפילו ניצחה חלק מהן במבחני דרכים שערכו לה, גם במבחנים אירופאים. היא גם נמכרת יפה מאוד מעבר לישראל. המאזדה 3 עד לא מזמן הייתה המכונית הכי נמכרת בקנדה ובאוסטרליה, וגם היום היא אחת מה-3 הדגמים הכי נמכרים שם. באירופה לא חסר כאלה בכלל, ובארה"ב היא גם נמכרת יפה. שלא נדבר על זה שבתור רכב הוא לא נופל משום קורולה מתחרה, יונדאי או פורד. ד"א מאזדה 3 לכל דורותיה נחשבת לאחת המהנות לנהיגה בקטגוריה, יותר מהנה גם מרכבים אירופאים מתחרים (גולף, אוקטביה, פיג'ו 308, סיטרואן C4 וכו').

 

הנה, אתה בעצמך אומר שמאזדה 3 רכב מיושן ולא מוצלח. תסביר לי למה עמישראל קנו אותה כאילו אין מחר?

 

כי בתקופה שהיא הייתה הכי נמכרת (בדור הראשון שלה) היא באמת הייתה אופציה מודרנית וטובה מאוד לקטגוריה. מוניטין האמינות שלה היה גבוה, איכות הנסיעה הייתה עדיפה על פני רוב היפניות, תא נוסעים נאה ונעים לשהייה, עיצוב טוב, אבזור סביר, איכות חומרים עדיפה על אסייאתיות אחרות והתנהגות כביש טובה מאוד גם במונחים של היום, גם בהשוואה לרכבים אירופאים מתחרים. באותה תקופה כל רכב בקטגוריה היה פשרה מסויימת (מגאן-מוניטין אמינות, קורולה-אבזור ואיכות, פוקוס-שילוב מנוע גיר, לאנסר/אימפרזה-מיושנות וספרטניות, סיוויק או גולף/אוקטביה-יקרות וכו') והממוצע הכללי שה-3 הביאה איתה היה טוב מאוד גם אם היא לא הייתה הכי מרווחת, הכי מהירה או הכי חסכונית. היפנית הכי "אירופאית" באותה תקופה, שגם שכבר הייתה ישנה יחסית לקראת סוף חייה הראתה שיש לה עוד מה להציע מול הקורולה הרובוטית ויונדאי I30 שהגיעו הרבה אחריה. גם בתחילת הדור השני היא אמנם כבר הייתה מיושנת מבחינת מנוע-גיר, אבל גם בהשוואה למתחרות שהיו לה אז כמו שברולט קרוז, טויוטה קורולה, יונדאי I30 הקודמת, פורד פוקוס וכו' היא הציעה תמורה טובה למחיר. מתי שהיא באמת נפלה זה בדיוק מתי שבאמת היא כבר התיישנה ובאו רכבים עדיפים משמעותית ממנה ברוב הפרמטרים כמו יונדאי I35, פורד פוקוס החדשה וכו'. והפלא ופלא גם הן היו הכי נמכרות כשהן נתנו הכי הרבה בתמורה לכסף. והיום הקורולה נהנית מזה, כי גם היא מציעה הרבה ביחס למחיר (למשפחה המשעממת הממוצעת היא מציעה אולי הכי הרבה).

 

הישראלי כבר מזמן לא טיפש בבחירת הרכב שלו. הישראלי מחפש הכי תמורה לכסף וכבר יותר מעשור הוא באמת בוחר את הרכבים הראויים. היום כבר אין מכוניות רעות, וכל אחד רוכש מה שמתאים לו הכי הרבה. זאת הסיבה שקטגוריית המיני פתאום נתפשה בתודעה, רכבי סופר מיני כבר הפכו לאופציה אמתית לרכישה ולא רק בגלל שמי שנוסע בהן סימן שהוא לא מספיק גבוה בחברה שבה הוא עבוד מכדי לקבל ממנה משפחתית וג'יפונים אופנתיים זה כבר לא רק למי שיכול "להרשות לעצמו".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאני ואתה נהגנו על שני דגמים שונים לחלוטין, האטרז' שאני נסעתי בה(לפי הקילומטרז הייתה חדשה) לא היה לה הגה חד ולא נדבר על מתקשר(אולי לא דיברנו אותה שפה), הרגשתי כל גרגיר על הכביש ואת סוג הכביש, הכיסאות לא תומכים ואחרי חצי שעה לא נעים ממש לגב, המנוע העצלן ותיבת הילוכים שמאוד מסרסת במיוחד בעליות(בעצם לא יודע מה יש לסרס שם) , בידוד רעשים לא קיים בכלל והדבר שהכי שיגע אותי שאפילו חסכו על המנורה מתחת לכיתוב של ידית ההילוכים וזו פשוט מדבקה, אז בלילה, אתה לא רואה את הכיתוב בכלל.

 

נראה לי שהתבלבלת ונתנו לך בחברת השכרה מרצדס ולא אטרז'..

 

באמת הזכרת לי את העניין שמרגישים כל מה שקורה וכל גרגיר מתחת לצמיגים, אני אישית אוהב את זה כי השילדה מתקשרת וזה השרה בטחון כשמתחתי את הרכב למגבלות (הגבוהות מאוד, אגב).

זה נכון שאחרי חצי שעה היתה תחושת חוסר נוחות אבל ביננו, זה קיים בכל רכב עם שילדה שמכויילת על הצד הספורטיבי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
אתה יכול להעלות כאן תאוריות ולהתפלסף עד מחר. בשורה התחתונה זו המציאות בשטח וזה בכלל לא מעניין מה הסיבות.

הרכב שרוב הישראלים קונים יהיה החבילה שנותנת הכי הרבה ערך לכסף אם תשקלל את כל המרכיבים. מי שבוחר רכב כזה עושה בחירה רציונלית וחכמה מבחינתו.

כל הנושא של השרשור הזה הוא להבין מה הסיבות שישראלים מעדיפים מכוניות אסייתיות, אם לא שמת לב.:?

הרכב שרוב הישראלים קונים הוא "הכי טוב" - כי רוב הישראלים קונים אותו, לא כי הוא באמת "הכי טוב".

מותג שנתפס כמוצלח ימכור יפה מאד גם אם הוא לא באמת הכי טוב בקטגוריה. אתה חושב שאם היום טויוטה יעברו לטכנולוגיה חדשה ולא אמינה מיד כל העם יפסיק לקנות אותה והמחירונים יצנחו? זה יקח שנים, כי כולם יודעים שטויוטה זה הכי אמין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הנושא של השרשור הזה הוא להבין מה הסיבות שישראלים מעדיפים מכוניות אסייתיות, אם לא שמת לב.:?

הרכב שרוב הישראלים קונים הוא "הכי טוב" - כי רוב הישראלים קונים אותו, לא כי הוא באמת "הכי טוב".

מותג שנתפס כמוצלח ימכור יפה מאד גם אם הוא לא באמת הכי טוב בקטגוריה. אתה חושב שאם היום טויוטה יעברו לטכנולוגיה חדשה ולא אמינה מיד כל העם יפסיק לקנות אותה והמחירונים יצנחו? זה יקח שנים, כי כולם יודעים שטויוטה זה הכי אמין.

אפשר לבחון את זה עם מעברה ב2008 לגיר הרובוטי (הגרוע במיוחד שלה). מה קרה לטויוטה? מכה קלה בכנף. באמינות לא נותרה שריטה. הדגמים של 2008 זוכים לביקוש יותר נמוך משנתונים אחרים, אמנם, משהו מעניין, מי שתקציבו נמוך מראש, יעדיף אותה כי היא טויוטה... כך נוצר מצב שמחיר שלה אמנם נמוך יותר ממוצע טויוטה, אך בהחלט לא ממש נמוך ביחס לאחרות מהשנתון שלה. מה שהופך אותה "אטרקטיבית" לדורשי טויוטה לעניים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לזה הרכב מאוד נאה, מושך לא מעט מבטים, באמת יופי של רכב, לא נופל מהגולף ומספק חוויית נהיגה עדיפה (ואני לא משוחד, אין לי אטראז' בבעלותי).

 

פעם ראשונה מאז שאני זוכר את עצמי שאין לי מילים.

 

פשוט הזוי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? האטראז' נאה מאד - פרופורציות אחידות ביותר בין החלק הקדמי לאחורי, תא מטען רב נפח וכך גם תא המנוע, מאובזרת למשעי, הכרום הבוהק מהגריל ומשאר הרכב בהחלט מושך מבטים - לא מבין מה כל כך הזוי בקביעות של עידן.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן ועידן,אתם עוד לא נהגתם בהוט האצ אמיתי-ספייס סטאר או כפי שמכונה עי העיתונאים,המחליפה של 205gti.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוברטפ,

 

זה לא כזה הזוי, רוב האטראז’ים בכביש לא מטופחות ולכן נראות ונוסעות בהתאם.

זו שלי שמורה מאוד ועם תוספות שנותנות טאץ’ יוקרתי- חלונות מושחרים, ג’אנט 17’ וכיסויי קאליפרים של ברמבו, הרכב בצבע שחור והתקנתי לדים בצבע כחול כהה מתחת לרכב שזה מאוד מרשים בלילה, רכב עם סטייל.

 

מבחינת נהיגה לא יודע, אולי הרכב שנסעת בו לא היה במצב מי יודע מה או שפשוט הוא היה חדש מדי.

אצלי כשהרכב היה ממש חדש הוא גם הרגיש כבד אבל אחרי ההרצה- מטוס!!

בכלל, אני אוהב את זה שהרכב מרגיש מאוד מוצק על הכביש ויחד עם זאת זריז מאוד.

 

יוליאן,

 

עוד לא יצא לי להתנסות אבל שמעתי דברים טובים.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...