Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואחרי כמעט 4.5 שנים אתה עדיין אומר קאיה ולא קיאה...KIA - קיאה / KAYA -קאיה

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואחרי כמעט 4.5 שנים אתה עדיין אומר קאיה ולא קיאה...KIA - קיאה / KAYA -קאיה

גם לפני 4.5 שנים וגם היום אני אומר קיה = KIA

פורסם

כרגע קראתי שקיה יוצאים ב2016 עם גיר כפול מצמדים מפיתוח עצמי בגירסה מתוחת הפנים של הסיד ספורטווגון. מעניין מה יקרה עכשיו ב7 שנות האחריות שלהם (ולבחירת הרכב של הישראלי).

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

הסיד מוצעת כבר כמה שנים עם גיר כפול-מצמדים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

נראה כי אנשים מחפשים ברכב את מה שקיה נותנים בשנים האחרונות.

הם תופסים סגנון מאוד מסוים של צרכנים שמחפשים אמינות, נראות ואיכות.

אני חושב פשוט שלאחרונה הם עשו משהו בשיווק שלהם שדחף אותם קדימה למשבצת שהם כיוונו אליה.

פורסם

כמו לשכור יוזרים שמתוך שלושת ההודעות שלהם שלושתן ממליצות על קיה?

 

הרכבים מספיק טובים בזכות עצמם, חבל על התרגילים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בתכלס הפיגו באמת טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם אני ממש לא.

במיוחד לא האוטומטית.

בכל אופן זה לא מסביר 2 יוזרים שבצורה עקבית רושמים אחד אחרי השני ומחזקים אחד את השני בהמלצה על הרכב, וזה לא שרשור אחד וגם לא שניים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
ברור לי שהשיקולים של הנהגים בארץ הם כלכליים בעיקר ולכן הבחירה שלהם סבירה.

יחד עם זאת, מחקר שקראתי לאחרונה מתאר את הנסיעה היומיומית בפקקים כגורם העיקרי לסבל בחיים של הרבה אנשים, אחראי לגירושין ומה לא.

אני לעומת זאת נהנה בכל נסיעה ברכב, הכי סתמית שתהיה. להקפיץ ילדים לבית ספר, לעבודה, כל נסיעה תענוג שמעלה חיוך.

אז מי מקבל תמורה טובה יותר לכספו?

 

בשבילי רכב גרמני בבקשה, רצוי ידני ועם הנעה אחורית. כשאני נאלץ לנהוג ברכב אסייאתי או סופרמיני אני מבין למה הנהגים הללו מרגישים בעונש.

 

מילים כדורבנות.

:twisted:Seat Leon FR 1.8T APR Tuned 2014 :twisted:
פורסם

מאחר והדיון די דעך, רציתי רק להגיד שהרבה מהדעות שנכתבו פה היו מרתקות. ללא ספק יש פה הרבה אנשים שיודעים דבר או שניים על מכוניות. בנוגע לשאלה המקורית שלי על קיה ויונדאי אני מסיק בעיקר שמדובר בייצוג של ערך לכסף ובכך שמדובר ברכבים שהם בסופו של דבר - אחלה מכל הבחינות. אולי לא מדובר על אותה רמת גימור ונוחות כמו שיש ברכבי יוקרה גרמניים, אך התמחור נמצא על פלנטה אחרת, אשר הרבה יותר מתאימה לרמת ההכנסה הממוצעת בארץ ולצרכיו של הישראלי הממוצע. תודה רבה!

פורסם
כמו לשכור יוזרים שמתוך שלושת ההודעות שלהם שלושתן ממליצות על קיה?

 

הרכבים מספיק טובים בזכות עצמם, חבל על התרגילים.

גדול, הייתי ממליץ לו להוסיף סתם עוד כמה פוסטים, כדי להיות פחות שקוף.

נוסע בפריוס 2008

פורסם
הנימה בתגובות קצת מזלזלת ואף גובלת בהתנשאות כלפי ה"ישראלי הממוצע" שמחפש רק רכב שיביא אותו מ-A ל-B במקסימום חסכון ונוחות. מה שאנחנו שוכחים זה שאותו ישראלי ממוצע הוא הרציונלי מבינינו. הוא זה שמבין את המטרה שלשמה רכבים קיימים. אנחנו החריגים שהופכים את הרכב לתחביב ומחפשים אחיזה, גיר ידני ושאר דברים, ולא ההפך.

בנוסף, ניתן לגשש קצת בפורום ייעוץ ברכישת רכב - היכן שמסתובבים גם "ישראלים ממוצעים" - ולראות שרוב הדרישות הם קצת מעבר לאמינות וחסכון.

 

כל מילה בסלע :mm_yeah:

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...