Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נקודה למחשבה, שמתי לב שכל מי שכותב 'הישראלי הממוצע' מתכוון שזה מישהו אחר ולא הוא.

שלא לדבר על הישראלי המכוער , שזה בכלל... לא אני, לא החברים שלי ולא המכרים שלי.

נוסע בפריוס 2008

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין שום דבר רע בלהיות ה"ישראלי הממוצע".

להפך באיזשהו מקום ללכת עם העדר זה יותר חכם.

 

קל לבקר את הבחירות של הנהג הישראלי, אבל כפי שאמרתי קודם קחו חבורה של אמריקאים וחבורה של אירופאים. תנו להם לגור כאן ולהרוויח את המשכורות כאן, ולהכיר את היבואנים והמוסכים כאן. מהר מאוד רובם יבחרו באותם רכבים שהישראלי הממוצע בוחר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
נקודה למחשבה, שמתי לב שכל מי שכותב 'הישראלי הממוצע' מתכוון שזה מישהו אחר ולא הוא.

שלא לדבר על הישראלי המכוער , שזה בכלל... לא אני, לא החברים שלי ולא המכרים שלי.

בהחלט בעייתי. כך גם כ״א מצייר באופן סובייקטיבי מיהו ״הישראלי הממוצע״. יחד עם זאת, המגמה והכוונה בסה״כ בהירים.

עריכה אחרונה על ידי מצמץ
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

להפך באיזשהו מקום ללכת עם העדר זה יותר חכם.

ללכת עם העדר זה אף פעם לא חכם. אנשים שקונים שטויות כמו שיש לכולם בלי לחשוב בסוף נתקעים עם דברים שהם לא צריכים וקשה להם למכור אותם, כי יש לכולם והשוק מפוצץ.

חלק מהבעיות של עדר זו ההתנהלות הכלכלית הגרועה שאנחנו שומעים עליה כל הזמן, אנשים בוכים שהם לא מצליחים לגמור את החודש. למה? כי הם קונים שטויות שלשכנים שלהם יש, מחליפים רכב (חדש) כל שנה וטסים לחו"ל כל רבעון כי זה מה שמקובל לעשות.

 

לפעמים הבחירה של הרוב טובה גם לך, אבל אחרי שחשבת והחלטת בעצמך שאתה צריך את זה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא סתם הגו את הביטוי "עם הארץ"

"חוכמת ההמונים" אינה יותר מלקות ראיה.

ישאלי קונה את הרכב שהשכן רוצה (להערכתו) - תוך שהוא מתפשר לטובת זה על נוחות, צבע, הנאה ובחירה חופשית ולמעשה עושה 'מיקור חוץ' לדעות שלו.

מהן הסיבות לכך? אולי כי כולנו סוחרים באופי. כבר בזמן הרכישה חושבים על המכירה.

פורסם (נערך)
יש מלא סיבות למה לקנות יונדאי וקיה, זה חכם לקנות כאלה למי שלא מבין במכוניות ולא אוהב דברים יפים ומעוצבים. גם טויוטה, ופורד...

בסך הכל סוף סוף היצרנים הגדולים בישראל זה יצרנים גדולים ולא יצרן שמתאים את הדגמים שלו לישראל במיוחד כי חצי מהמכירות שלו הם כאן,

ואז מכאן נובעת השאלה שלי שלטעמי עליה צריך להיות השרשור הזה - מי הם אותם אנשים שהולכים וקונים סוזוקי sx4, סובארו אימפרזה, מאזדה 3, ניסאנים למינהם - כל מני דגמים הזויים כאלה שבאירופה יש מהם 3 בכל מדינה, ביפן וארצות הברית לא נמכרים (להם מייצרים דגמים ראויים יותר), וכנראה יש אותם רק ברוסיה, טורקיה, ישראל ומדינות ערב. מה ההגיון לקנות מכוניות לטורקים, שנראות נורא, (יונדאי/קיה/טויטה נראים סביר), עולות יותר מיונדאי וקיה, ובעצם אין להם שום יתרון בכלל. בחיים אני לא מבין איך בנאדם הולך לסוכנות ויוצא עם דווקא כזה אוטו מכל האפשרויות שיש.

יונדאי קיה וטויטה סבירים?

מאזדה הזוי?

''חכם לקנות כאלה למי שלא מבין במכוניות ולא אוהב דברים יפים ומעוצבים''

הקוראיניות והיפניות הכי מעוצבות שיש היום, נשמע כאילו אתה דובר מהעבר, רכב אירופאי תמיד הולך עם העיצוב הפשוט הקופסתי והמשעמם.

אתה חי בבועה, צא ממנה ,האסיתיות הכי נמכרות בעולם והכי מוצלחות.

אתה בטח חושב שרכב אירופאי עם פלסטיק ''חזק יותר'' הכי טוב בעולם.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עיצוב זה עניין של טעם. לא כולם רוצים מכונית שנראית כמו עכבר למחשב. מבחינת עיצוב, הרכבים הצרפתים, האיטלקים ומותגי היוקרה הגרמנים הם אלה שמובילים את התחום. היצרנים האחרים מנסים להידמות לעיצובים קודמים שלהם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נכון שזה עניין של טעם, מסכים איתך ב60 אחוז לגבי היצרנים הקוראינים, פיטר שרייר זה שערק מאודי המעצב שלהם אז איך לא, לגבי היפנים ממש לא, היצרנים היפנים ממש לא מנסים להידמות לעיצובים שלהם, קח דוגמא מלקסוס, טויוטה, מאזדה, אקורה, אינפינטי.

 

 

פורסם
רוברט,

עזוב את עידן. הוא לא מבין בשיט, אני מכיר אותו. הבנאדם חושב שלנסוע על פונטו ספייס או איזה בת דודה רחוקה שלה זה פסגת הטכנולוגיה.

אטראז' מבחינתו זו פסגת הטכנולוגיה והפאר.

סליחה עידן, זה לא בשביל לפתוח איתך מלחמה. פשוט זו דעתי.

 

לא נעלב,לכל אחד הדעות שלו, האטרז’ רכב לא רע בכלל, פרופורציות נכונות ויש הנאת נהיגה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

^ ההנאה היחידה שיש בנהיגה באטרז' זה כשנוהגים חזרה לאוויס להספיק להחזיר את הרכב לפני שיסגרו את הסניף.

נכון שזה עניין של טעם, מסכים איתך ב60 אחוז לגבי היצרנים הקוראינים, פיטר שרייר זה שערק מאודי המעצב שלהם אז איך לא, לגבי היפנים ממש לא, היצרנים היפנים ממש לא מנסים להידמות לעיצובים שלהם, קח דוגמא מלקסוס, טויוטה, מאזדה, אקורה, אינפינטי.

לקסוס ניסו שנים לחקות את מרצדס. בדגמים החדשים שלהם יש אלמנטים שהופיעו קודם באאודי ובBMW.

שים לב לפס לדים שיש היום כמעט בכל מכונית חדשה בפנסים הקדמיים. זה משהו שהתחיל באאודי.

ליונדאי I30 יש פנסים אחוריים דומים מאד לשל BMW סדרה 1.

קח רנו מגאן משנות ה90, תראה שהקוים שלה מאד דומים למכונית אסייתית ממוצעת מאמצע שנות ה2000.

אפשר גם למצוא אלמנטים מאלפא רומאו במאזדות חדשות יותר.

לא חסרות דוגמאות לעניין הזה.

 

כאן זה כבר לא קשור לטעם, זה קשור למוביל בתחום ולנגררים אחריו.

זה לא אומר שיונדאי מכוערת יותר מאאודי, זה אומר שכשאתה מסתכל על יונדאי חדשה ונהנה מהעיצוב אתה בעצם נהנה מאלמנטים שהופיעו הרבה לפני במכוניות אחרות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
האטרז’ רכב לא רע בכלל, פרופורציות נכונות ויש הנאת נהיגה.

 

בטח, המון הנאה מאטרז׳, אבל מגולף לא...

פורסם
ללכת עם העדר זה אף פעם לא חכם. אנשים שקונים שטויות כמו שיש לכולם בלי לחשוב בסוף נתקעים עם דברים שהם לא צריכים וקשה להם למכור אותם, כי יש לכולם והשוק מפוצץ.

חלק מהבעיות של עדר זו ההתנהלות הכלכלית הגרועה שאנחנו שומעים עליה כל הזמן, אנשים בוכים שהם לא מצליחים לגמור את החודש. למה? כי הם קונים שטויות שלשכנים שלהם יש, מחליפים רכב (חדש) כל שנה וטסים לחו"ל כל רבעון כי זה מה שמקובל לעשות.

 

לפעמים הבחירה של הרוב טובה גם לך, אבל אחרי שחשבת והחלטת בעצמך שאתה צריך את זה.

 

המציאות מראה שאתה טועה.

למרות שטויוטה קורולה זה הרכב הכי נמכר בישראל יש לו מחירון ברזל והוא ימכר הרבה יותר מהר מכל אירופאית שתמצא.

קשה לי גם להאמין שלא מדובר ברכב מוצלח.

 

לגבי התנהלות כלכלית זה כבר נושא אחר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נסה למכור קורולה ברמת גימור של הליסינג במחיר מחירון, נראה מה תקבל. חפש גם את השרשור של הבחור שלא הצליח למכור מאזדה 3. המכונית לא רעה בכלל, אבל הקיבעון המטומטם של העדר גורם לזה שאנשים מוכנים לשלם סכומים של 5 ספרות על קורולה וסיוויק משנות ה 90.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בטח, המון הנאה מאטרז׳, אבל מגולף לא...

 

אנחנו יכולים לא להסכים, זה בסדר.

אני בהחלט נהנתי מהנהיגה בה, יש לה הגה חד ועם משקל נכון, בולמים שמרסנים היטב את הרכב עם זויות גלגול די מינימליות, מנוע שמגיב טוב ומאוד זריז ותיבת הילוכים שלא מסרסת את הביצועים.

מעבר לזה הרכב מאוד נאה, מושך לא מעט מבטים, באמת יופי של רכב, לא נופל מהגולף ומספק חוויית נהיגה עדיפה (ואני לא משוחד, אין לי אטראז' בבעלותי).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)
נסה למכור קורולה ברמת גימור של הליסינג במחיר מחירון, נראה מה תקבל. חפש גם את השרשור של הבחור שלא הצליח למכור מאזדה 3. המכונית לא רעה בכלל, אבל הקיבעון המטומטם של העדר גורם לזה שאנשים מוכנים לשלם סכומים של 5 ספרות על קורולה וסיוויק משנות ה 90.

 

מאזדה 3 היא דוגמא לא טובה. מדובר ברכב מיושן בעל ביצועים נחותים וזללן דלק מדופלם. גם קורולה בגירסת ליסינג תימכר מהר יותר מכל אירופאית מקבילה בגירסת ליסינג ותשמור ערך טוב יותר. תציץ בכמה נמכרת רנו מגאן/פורד פוקוס בליסינג ובכמה טויוטה קורולה.

 

תשווה את המתחרות היפניות/קוריאניות המוצלחות בזמן הנוכחי ותראה שהם ישמרו על מחירון טוב יותר ויימכרו מהר יותר.

בפן הכלכלי נטו העדר צודק בטוח. על איכויות הרכבים אפ'א להתווכח, אבל כפי שאמרתי קודםמלא מדובר בהבדלים של שמיים וארץ.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...