Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישבתי ברכב אירופאי VW סקודה ומה שמצאתי זה עיצוב קופסתי משנות ה90 , דשבורד עתיק שלא משתנה בחיים ונשאר אותה צורה הרבה שנים, פלסטיקה קשיחה שחורה קודרת.

מפתים אותכם ''באיכות חומרים טובה'' בתא הנוסעים וכל השאר לזבל, לא מתקרבים למנועים? כל שני וחמישי הולך לVW או לסקודה מנוע במוסך צ'מפיון ,ושלא נדבר על הגיר DSG.., לרכבים קוראינים יש הרבה מרכבים גרמנים עממים, גם אם זה נוחות נסיעה,אבזור יותר טוב, אמינות פי 20 יותר טובה.

לך שב בקיה סיד החדשה, תא נוסעים מרשים, איכות נסיעה גבוהה, מצוידת בגיר כפול מצמדים אמין ואיכותי.

 

 

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

כאחד שנסע גם על קיה חדשה וגם על רכבים אירופאיים (VAG , BMW וגם אפילו סיטרואן) אני יכול להעיד שנכון, הקוריאניות עשו קפיצה דרך גדולה, אין ספק.

אבל עדיין... זה מרגיש לא זה. לא מרגיש לי רכב אמיתי, חווייתי, איכותי , ומהנה.

אין מה לעשות... כשאני נכנס לגולף או לסקודה או לליאון אני מרגיש הרבה יותר בתוך רכב מאשר באוטו קוריאני.

וזה כמשדובר ברכבים אירופאיים עממיים... לא מדבר על רכבי פרימיום כמו אאודי או BMW או רכבים אמריקאיים פרימיום כמו מליבו החדשה או האימפלה (רכב מדהים כמו מרצדס סדרה S) שזה כבר לילה ויום..

אפשר להשוות אאודי A4 חדשה או סקודה סופרב לרכב "פרימיום" יפני או קוריאני? נו באמת...

לא יודע, אולי אני נגוע בדיעות קדומות... אבל לא יכול לגעת בקוריאניות האלה.

לא מתאים לי.

רק אירופאיות בשבילי.

עריכה אחרונה על ידי Master Chief
:twisted:Seat Leon FR 1.8T APR Tuned 2014 :twisted:
פורסם

נעזוב רגע בצד את ההשוואה של רכבים קוראניים עממיים לרכבים שעולים פי 3 במקרה הטוב.

אני חושב שלהרגשה שלך תורמת יותר פסיכולוגיה מאשר הבדלים אמיתיים. אתה רואה סמל גרמני ואוטומטית עולות אותן תחושות. קשה מאוד לעשות את ההפרדה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מילא גולף או אודי, אבל לאון ועיצוב הפנים הפשוט שלה? דעות קדומות בלבד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

פסיכולוגית? ישבתי בcx5 וישבתי בייטי. הייטי מרגישה הרבה יום נעים מבחינת החומרים. ישבתי בקורולה וישבתי בגולף והפלא ופלא - וב אותה הרגשה. ישבתי גם בקאיה ספורטז ומול הייטי הייטי מרגישה יותר איכותית, שלא לדבר על השוואה בין המנועים שלהן.

ומדברים על אמינות? למה, ליפניות וקוריאניות אין ריקול כל שני וחמישי? שלא לדבר על המקרים של דוושות האצה תקועות.

אין ספק שהמכוניות האסייתיות עברו המון שיפורים ועלו רמה, אבל עדיין יד האירופאיות על העליונה לטעמי.

נהגתי בהונדה סיוויק - מושבים בעלי מרקם קטיפתי נעים ופלסטיקה לא רעה, אבל שוב לטעמי לא משתווה לזו של vw מקבילות.

ואני ממש עם ראש פתוח ולא מקובע. כאשר יעקפו מבחינת טכנולוגיה או איכות - אודה בזה בכיף. אך זה טרם קרה.

פורסם

כשאני קונה אוטו, אני מסתכל בעיקר על שלושה פרמטרים - מוניטין אמינות, פשטות תיקון, וכמה הרכב נפוץ בישראל.

 

מוניטין אמינות - חוכמת ההמונים, יש סיבה שסטיגמות קיימות. אם הרבה אנשים אומרים שאחת טוב ואחר גרוע, כנראה יש סיבה לזה. וביננו, נדיר מאוד לראות חברה שייצרה רכבים גרועים ועשתה פתאום קפיצה ענקית ברמת איכות.

 

פשטות תיקון - כדי שלא תשבור את הראש על לחפש מומחה יחיד בארץ לאוטו שלך, ותהיה נתון לקריזות שלו ולמחירים מופקעים.

 

נפוץ בשוק - כדי שלא תהיה בעיה למצוא חלפים או אפטרמרקט לרכב. כשיש לך ולעוד חצי עיר מזדה/לנסר/פוקוס, זה הרבה יותר קל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בשבילי רכב זה הרבה יותר מסתם מכשיר להביא אותי מנקודה א' ל - ב'. רכב זה תחביב, הנאה, כיף..

לכן אני מחפש ברכב גם איכות, נוחות וחוויית נהיגה ומוכן גם לשלם על זה. תחביבים עולים כסף, אין מה לעשות.

 

אני גם לא אוהב ללכת אחרי העדר... אני אינדיבידואליסט.

 

בשבילי רכב קוריאני או יפני לא מתאים. אולי סובארו WRX אבל היא עולה יותר מ אאודי S3 אז...

:twisted:Seat Leon FR 1.8T APR Tuned 2014 :twisted:
פורסם

ממה שאני רואה,

ישראלי שמעשן נרגילה קונה הונדה.

ישראלי שמעשן מקטרת קונה וולוו.

ישראלי שמשן סיגר קונה ביואיק.

ישראלי שמעשן ג'וינט בלילה אחרי שהילדים הלכו לישון קונה מאזדה 3/קורולה/יונדאי/פוקוס.

ישראלי שלא מעשן (למזלי רוב מי שאני מכיר, כולל אותי) מתפלג לפי מה שאמרו כולם לפני

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

פורסם
כאחד שנסע גם על קיה חדשה וגם על רכבים אירופאיים (VAG , BMW וגם אפילו סיטרואן) אני יכול להעיד שנכון, הקוריאניות עשו קפיצה דרך גדולה, אין ספק.

אבל עדיין... זה מרגיש לא זה. לא מרגיש לי רכב אמיתי, חווייתי, איכותי , ומהנה.

אין מה לעשות... כשאני נכנס לגולף או לסקודה או לליאון אני מרגיש הרבה יותר בתוך רכב מאשר באוטו קוריאני.

וזה כמשדובר ברכבים אירופאיים עממיים... לא מדבר על רכבי פרימיום כמו אאודי או BMW או רכבים אמריקאיים פרימיום כמו מליבו החדשה או האימפלה (רכב מדהים כמו מרצדס סדרה S) שזה כבר לילה ויום..

אפשר להשוות אאודי A4 חדשה או סקודה סופרב לרכב "פרימיום" יפני או קוריאני? נו באמת...

לא יודע, אולי אני נגוע בדיעות קדומות... אבל לא יכול לגעת בקוריאניות האלה.

לא מתאים לי.

רק אירופאיות בשבילי.

 

אני מסכים עם הרבה ממה שאתה אומר, אבל לגבי הרכבים האמריקאיים שציינת אתה חי באשליות.

מאליבו זה לא רכב פרמיום בשום צורה (אפילו נחשבת עממית ביותר בארה״ב), ולא, האימפלה ממש אבל ממש לא מדהימה כמו מרצדס S קלאס, אפילו לא קרוב...

פורסם (נערך)

בניגוד לרוב האנשים אני לא מזלזל בצרכן הישראלי(כמו שלא זילזלתי בבחירות, אבל לא ניכנס לפוליטיקה).

הצרכן הישראלי חי במסגרת של תנאים מסוימים כשהעיקרי הוא יוקר המחיה. לכן הישראלי עושה חישוב פשוט של VFM=value for money.

אמרו כאן ש"ל

רוב לא מעניין אותו שום פרמטר אחר כמו נוחות נסיעה, גימור, איכות הרכב, איכות הבניה/החומרים ועוד". זה לא שלא אכפת לו? מסגרת המחירים בארץ לא מאפשרת לו להתעניין בזה יותר מדי. ברור שאכפת לו, אבל בשקלול הסופי של עלות מות תועלת הוא יתן יותר משקל לפרמטרים אחרים.

הבוסט שראית בשנתיים האחרונות הוא השיקול של הסחירות. כמה שיש יותר על הכביש ככה יותר אנשים יקנו, יש את אלו שיזלזלו ויגידו שזו התנהגות של עדר ואפשר להסתכל על זה כשיקול לגיטימי של סחירות. מה לעשות..זה חשוב.

הרבה גם מזלזלים בבחירה באוטומטי אבל מה לעשות שרוב האנשים כאן גרים בערים עם פקקים. גם היה פה זלזול באחיזת כביש, אבל שוב, אנחנו לא אמריקה והערים כאן קרובות זו לזו שלא לדבר על גוש דן שכולה עיר אחת גדולה. כל עוד לא מדובר על אוטו שבאמת מתנודד לו על הכביש כמו שיכור, אז השיקול הזה יורד מחשיבותו עבור רוב הישראלים.

 

כמו שאמר ה"צדיק מסדום", בשורה התחתונה הקיה הוא פשוט אוטו טוב. אני מכיר כמה אנשים עם כאלו וכולם מרוצים. אז עם מחיר שנוח יחסית לכל המתחרות מדובר על הבחירה הכי טובה שיש.

עריכה אחרונה על ידי davi_jones
פורסם (נערך)
פסיכולוגית? ישבתי בcx5 וישבתי בייטי. הייטי מרגישה הרבה יום נעים מבחינת החומרים. ישבתי בקורולה וישבתי בגולף והפלא ופלא - וב אותה הרגשה. ישבתי גם בקאיה ספורטז ומול הייטי הייטי מרגישה יותר איכותית, שלא לדבר על השוואה בין המנועים שלהן.

ומדברים על אמינות? למה, ליפניות וקוריאניות אין ריקול כל שני וחמישי? שלא לדבר על המקרים של דוושות האצה תקועות.

אין ספק שהמכוניות האסייתיות עברו המון שיפורים ועלו רמה, אבל עדיין יד האירופאיות על העליונה לטעמי.

נהגתי בהונדה סיוויק - מושבים בעלי מרקם קטיפתי נעים ופלסטיקה לא רעה, אבל שוב לטעמי לא משתווה לזו של vw מקבילות.

ואני ממש עם ראש פתוח ולא מקובע. כאשר יעקפו מבחינת טכנולוגיה או איכות - אודה בזה בכיף. אך זה טרם קרה.

 

מה הקשר בין ריקול לאמינות? אתה יודע בכלל מה זה ריקול? אם לא חפש בגוגל.

אם כבר העדר הריקולים בוואג הוא בדיחה. מודעים לבעיות ונותנים לצרכן להתמודד איתן.

אתה מעדיף ללטף פלסטיק נעים ולשלם 30K על מנוע שנפח נשמתו+10K על גיר שנפח נשמתו תהנה.

אני מעדיף רכב עם פלסטיק קצת פחות נעים, אבל מנוע שיעבור את ה100K(לפעמים גם את ה40K הם לא עוברים), וגיר שלא ימות כל שני וחמישי, ואז אני צריך לרדוף אחרי היצרן כדי שיסכים לחלוק איתי את העלויות.

 

חוכמת ההמונים היא לא פיקציה. למה קיא פתאום התחילו לפרוח? לא זה לא בגלל שסמל"ת לא מייבא אותם. זה בגלל שהם התחילו לייצר רכבים טובים מאוד.

הסיבה היחידה לפער הטכנולוגי היא לא העדר יכולת, אל תזלזל בקוראנים, הם פשוט לא ישדכו לרכב שלהם גיר ומנוע דפוקים. הם יעדיפו לחכות ולבדוק את העניין לעומק.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
ישראלי שמשן סיגר קונה ביואיק.

 

דפקתי לך את הסטטיסטיקה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ל

רוב לא מעניין אותו שום פרמטר אחר כמו נוחות נסיעה[...]זה לא שלא אכפת לו, מסגרת המחירים בארץ לא מאפשרת לו להתעניין בזה יותר מדי. ברור שאכפת לו, אבל בשקלול הסופי של עלות מות תועלת הוא יתן יותר משקל לפרמטרים אחרים.

גם היה פה זלזול באחיזת כביש, אבל שוב, אנחנו לא אמריקה והערים כאן קרובות זו לזו שלא לדבר על גוש דן שכולה עיר אחת גדולה. כל עוד לא מדובר על אוטו שבאמת מתנודד לו על הכביש כמו שיכור, אז השיקול הזה יורד מחשיבותו עבור רוב הישראלים.

 

לקוח שקונה מוצר שימושי ולא אכפת לו מנוחות השימוש (נוחות הנסיעה) הוא שוטה.

לקוח שקונה מוצר מסוכן ולא אכפת לו מבטיחות המוצר (בטיחות אקטיבית ופסיבית) - שוטה שבעולם.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אתה קורא שוטה לכל אחד שסדרי העדיפויות שלו שונים משלך?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ברור לי שהשיקולים של הנהגים בארץ הם כלכליים בעיקר ולכן הבחירה שלהם סבירה.

יחד עם זאת, מחקר שקראתי לאחרונה מתאר את הנסיעה היומיומית בפקקים כגורם העיקרי לסבל בחיים של הרבה אנשים, אחראי לגירושין ומה לא.

אני לעומת זאת נהנה בכל נסיעה ברכב, הכי סתמית שתהיה. להקפיץ ילדים לבית ספר, לעבודה, כל נסיעה תענוג שמעלה חיוך.

אז מי מקבל תמורה טובה יותר לכספו?

 

בשבילי רכב גרמני בבקשה, רצוי ידני ועם הנעה אחורית. כשאני נאלץ לנהוג ברכב אסייאתי או סופרמיני אני מבין למה הנהגים הללו מרגישים בעונש.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.


×
×
  • תוכן חדש...