Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ממליץ על ג'אנטים של האוונגארד או של הקיט AMG עם עדיפות לג'אנט של הקיט AMG,

הרבה יותר מיוחד, פחות נפוץ ומעניק לרכב מראה יותר ייחודי.

 

ג'אנט של אוונגארד:

 

itgqmz34iown.jpg

 

ג'אנט של קיט AMG:

 

nivi2mzhywxt.jpg

 

בנוסף ממליץ להחליף פנסים אחוריים לפנסים של ה- W204 לאחר מתיחת הפנים, אלה עם תאורת לד

ובנוסף להשחיר את הפנס בקטע באמצע רק בקטע הלבן.

שלא יהיה לא השחרה מלאה שלא רואים כלום, לך על משהו עדין יותר.

לך על משהו קצת יותר כהה מההשחרה שבתמונה:

 

gbuhzjmmwz5d.jpg

 

ודבר אחרון (סורי אחי, אני בהתקף ויז'ן ;) ), תנסה לבדוק אם אפשרי להוסיף צמד אגזוזים מקוריים של האוונגארד,

בדיוק כמו בתמונה הקודמת (אלא אם כן ברכב כבר יש את צמד האגזוזים, מהתמונות שלך לא כל כך רואים את זה).

 

בקשר לפנסים האחוריים - חיפשתי בפורומים בחו״ל אם מישהו החליף לחדשים והבנתי שיש עם זה קצת בעיות אז ירדתי מזה .. אבל אני מכיר כמה בארץ שכן החליפו , אשאל אותם במה זה כרוך

 

תמיד יש אופציה להוסיף עוד אגזוז , ככה עשיתי בw203 קופה הקודמת שלי , הוספתי עוד סופית אך לא חיברתי עם צנרת - נתן מראה אגרסיבי ויפה

אם אני אוסיף פה עוד סופית כנראה שאני אוסיף ביחד עם דיפיוזר נחמד (;

 

תודה על הדוגמאות

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

הגיעו הספויילרים לתא המטען ולשמשה האחורית

הגיעו מוכנים לצבע ונצבעו כאן ולאחר יום המתנה הרכבתי

אני מאוד אהבתי , נותן מראה אגרסיבי ומחודד ולא צועק מדי

 

zmtjbtnlhjml.jpg

lyk2izdyyz3j.jpg

jmyd2zjimhq3.jpg

ywzcczej3m3j.jpg

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם
וואו אהבתי!

זה באמת מוסיף הרבה ולא נראה צעקני מידי.

 

תן לינק בבקשה.

 

חשבת גם לשים פס כרום מעל המספר? כמו זה למשל:

http://www.ebay.ie/itm/MERCEDES-C-CLASS-W204-2007-ON-Chrome-Boot-Trim-/200635244146

 

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301467659214

 

קח בחשבון שאולי תצטרך לשלם כאן בארץ מיסים .

בקשר לפס חשבתי על זה אבל אין לי עוד פסי כרום ברכב (דלתות , פגושים) אז זה נראה לי קצת מיותר ..

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

פותח השרשור,

 

קבל כיוון לחלקים לרכב שלך, כנס ל-classified של הפורום mbworld.org, תוכל למצוא שם המון חלקים יד שניה לרכב שלך.

חלק מהחלקים ירדו מכל מיני c63 AMG שעברו תאונה והושבתו, חלק מהחלקים נמכרים בעקבות שדרוג של בעל הרכב לחלק אחר.

 

אפשר למצוא שם הכל מהכל ובמחירים לא רעים בכלל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
פותח השרשור,

 

קבל כיוון לחלקים לרכב שלך, כנס ל-classified של הפורום mbworld.org, תוכל למצוא שם המון חלקים יד שניה לרכב שלך.

חלק מהחלקים ירדו מכל מיני c63 AMG שעברו תאונה והושבתו, חלק מהחלקים נמכרים בעקבות שדרוג של בעל הרכב לחלק אחר.

 

אפשר למצוא שם הכל מהכל ובמחירים לא רעים בכלל.

 

נכנסתי , יש המון דברים במחירים ממש לא רעים

תודה

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם
נכנסתי , יש המון דברים במחירים ממש לא רעים

תודה

 

 

 

פותח השרשור הרכב מדהייים מחר אנינלקראת רכישה בבקשה תביא לינקים למה שהזמנת תציין מחירים כולל הכל זה יעזור אני גם ישתף ברכישות שלי תודה


×
×
  • תוכן חדש...