Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פותח השרשור הרכב מדהייים מחר אנינלקראת רכישה בבקשה תביא לינקים למה שהזמנת תציין מחירים כולל הכל זה יעזור אני גם ישתף ברכישות שלי תודה

 

גריל

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=271632949910

 

ליפים

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301467659214

 

גבות לפנסים

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=331450829417

 

קח בחשבון שעל חלק מהמוצרים תצטרך לשלם בארץ מכס ומע״מ במידה ו״תופסים אותך״

על הגבות והגריל שילמתי 35₪ אך על הליפים בערך 300₪

C200k W204 & C180k W203 coupe

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

עוד עדכון ,

הגיע הגריל החדש והורכב ובנוסף גם הסמל השטוח למכסה . הגריל בסטייל של SLS ללא ניקל מסביב - קיים גם עם כמו של עידן

לפי דעתי הגריל ממש מעצים את הפרונט ובאמת שווה כל שקל על הגריל הפשוט והמשעמם של הקלאסיק

אשמח לשמוע תגובות

עריכה אחרונה על ידי daniel_carstyle

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

יפה מאד, למרות שאני אישית הייתי מעדיף שפסי הכרום יהיו שחורים- כמו בתמונה של המוצר באיביי:

 

w204-bk-gr1fin.jpg

 

אבל באמת שזה בקטנה, ואין ספק ששיפור ניכר על המקור.

:mm_yeah:

פורסם
יפה מאד, למרות שאני אישית הייתי מעדיף שפסי הכרום יהיו שחורים- כמו בתמונה של המוצר באיביי:

 

w204-bk-gr1fin.jpg

 

אבל באמת שזה בקטנה, ואין ספק ששיפור ניכר על המקור.

:mm_yeah:

 

את האמת אני מעדיף להשאיר בכרום ולא לשחק עם הצבעים .. משתלב יפה עם הפסי כרום בפנס

C200k W204 & C180k W203 coupe

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לקראת החג החלפתי את העור שמצפה את גלגל ההגה , הוא היה כבר מיושן עם הרבה קילופים .

בוצע באוטו אלגנס ביהוד (כמובן שאת העור הישן מקלפים) ImageUploadedByTapatalk1428320933.439346.jpg

ImageUploadedByTapatalk1428320968.737548.jpgImageUploadedByTapatalk1428320991.071310.jpg

C200k W204 & C180k W203 coupe


×
×
  • תוכן חדש...