Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

New seat leon cupra VS New megane RS


shaydo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפורום,

 

אני מחפש רכב ספורט מהנה לנהיגה.

שתי האופציות שנראות לי רלוונטיות הן הלאון קופרה החדשה או הרנו מגאן ספורט.

התרשמתי שלשתיהן יש אותו כוח (פחות או יותר), ומחיר דומה.

אולם הסיאט יותר חסכונית בדלק, מזהמת פחות ולכן תעלה פחות ברישוי שנתי, ולתחושתי אמינות גבוהה יותר.

כמו כן, הסיאט נוחה יותר ביומיום.

מאידח, הבנתי שהרנו נותנת תחושת מעורבות טובה יותר בנהיגה וצליל מנוע מטריף

אם אלך על הרנו, אקח את הדגם הרגיל (לא קאפ) לטובת נסיעה נוחה יותר.

עוד פרט חשוב הוא שאני סולד מתיבות הילוכים אוטומטיות, כך שאם הסיאט תגיע עם DSG, אין על מה לדבר. מישהו יודע מה הצפי על הקופרה?

אשמח לקבת המלצות וחוות דעת.

פורסם

הלאון קופרה עדין לא נחתה ככה שאי אפשר לתת שום דבר בלי לדעת על המחיר והאבזור שיהיה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בדוק גם פוקוס ST. אם אין אצל דלק רכב בדוק אצל איילון.

קח בחשבון שגרסה מתוחה הופיעה. סביר להניח שלא תגיע לארץ לפני סוף השנה.

אם ציינת צליל מנוע, גיר ידני ודגם שאינו CUP, כולל מעורבות גבוהה של הנהג - ה ST לא מתביישת בכלום.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

האמת בדקתי פוקוס ST,

בגלל בעייה טכנת טיפשית הרכב לא מתאים לי - הגב שלי לא נכנס במושב הצפוף והצר שהרכב מגיע איתו.(ולא , אני לא שמן - הצלעות לא נכנסות :-) )

פורסם

ישבו אצלי אנשים גדולים. גם 1.95 עם מבנה רחב.

המושב אכן צפוף. אבל זה הקטע שלו...

אני לא בעל ממדים חריגים ובשעה הראשונה לאחר שקיבלתי אותה הייתי בשוק מהצפיפות שלו.

די מהר התרגלתי והיום קשה לי לחשוב על משהו יותר מתאים לי.

משום מה בנסיעת המבחן זה לא הפריע לי.

זה מושב מעולה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הבחירה בין שתי המכוניות האלה אמורה להיות קלה למי שמגובש על הדרישות שלו מהרכב.

 

המגאן מצד אחד היא מכונית ש-90% מהפוקוס שלה מופנה לנהג ולהנאה מנהיגה. זה מכונית ספורט כמעט בכל רמ"ח איבריה ומי שמחפש רכב ספורט אז המגאן היא הבחירה הברורה והמושלמת יש לציין. זו אחת ממכוניות הספורט העממיות הטובות ביותר שיצא לי לנהוג עליהן איי פעם.

מצד שני היא פחות נוחה לשימוש יומיומי או לכל שימוש שהוא לא נהיגה ספורטיבית.

 

הלאון מציעה פשרה רחבה יותר, היא מכונית ספורטיבית שמאפשרת לך חיים יותר נעימים ביום יום עם הרכב והתשלום שאתה משלם על זה בא לידי ביטוי בנסיעות הספורטיביות שם היא פחות טובה מהמגאן אבל עדיין דיי טובה לטעמי.

בקופרה אתה יכול לשלוט על קשיחות הבולמים ולבחור מצב comfort שהופך את הרכב לנעים יותר לנהיגה. לקופרה יש אפשרות ל-5 דלתות ולגיר אוטומטי, תא המטען של הקופרה מתאים יותר למי שירצה להשתמש ברכב כרכב משפחתי ועוד אי אלו הבדלים אבל אני מניח שהבנת למה אני מתכוון.

 

שתיהן דר"א מאוד מאוד מהירות ומאוד מחמיאות לנהג.

הקופרה אמורה להגיע לכאן עם גיר ידני אבזור גבוה ותג מחיר של כ-210K. המגאן עולה קצת יותר.

 

אם אני הייתי צריך לבחור בין שתי המכוניות הייתי הולך על הקופרה עם ה-DSG. זה יותר מתאים לאורח החיים שלילדרישות שלי מהרכב. אם הייתי שואל אותי את אותה שאלה לפני 10 שנים הבחירה היתה המגאן, ללא ספק.

פורסם
שתיהן דר"א מאוד מאוד מהירות ומאוד מחמיאות לנהג.

הקופרה אמורה להגיע לכאן עם גיר ידני אבזור גבוה ותג מחיר של כ-210K. המגאן עולה קצת יותר.

 

תודה על התגובה המפורטת. נגעת בנקודה חשובה לי: בכמה אתה סבור שהקופרה תגיע גם גיר ידני?

מבחינתי זה גורם מכריע

×
×
  • תוכן חדש...