Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שואל בשביל חבר.

מודל 2003 אוטומט 1.4

 

לפני כמה ימים חבר נסע, לפתע שמע רעשים של שפשוף, המשיך ליסוע ופתאום כבה לו המנוע.

 

הוא פתח מכסה מנוע וראה שרצועת האביזרים נקרעה לחתיכות.

המנוע לא הצליח להניע לאחר מכן.

 

היום הוא לקח את הרכב למוסך והמכונאי אמר לו ש"הרצועת אביזרים פגעה ברצועת טיימינג ונגרם נזק לשסתומים"

(אני מציין שלפני שנה וחצי הוא עשה טיימינג)

 

מה אתם אומרים על זה?

 

מה כדאי לו לעשות?

אם לתקן או אולי כדאי להחליף מנוע?

 

האם שווה להשקיע ברכב? (סטודנט)

 

תודה.

פורסם

שיפוץ ראש יעלה באיזור ה 2000 ש"ח,

פירוק והרכבה של מנוע אחר באיזור ה +1500 ש"ח, זה אומר שהוא יצטרך למצוא מנוע טוב(לשלם על בדיקה לפני קניה) ב-500 ש"ח,

שאני מאוד מטיל ספק אם ימצא כך שלא רואה איך האופציה השניה משתלמת,

צריך לוודא שהשיפוץ יעשה לפי הספר בדיוק וללא חיפופים ומתן אחריות לחצי שנה לפחות, וזה בהחלט מצריך חיפוש

פורסם (נערך)

איך שיפוץ ראש יעלה 2000?

(המוסך דיבר על 4000 שח הכל קומפלט)

 

מה מחליפים בראש שנקרע לו הטיימינג?

(טפוטפו לא נקלעתי למצב כזה ככה שאני לא יודע)

 

ואיך רצועת אביזרים יכולה לפגוע בחגורת טיימינג?

הרי הטיימינג מכוסה.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

4000 ש"ח ?? אני צריך להחליף מקצוע.

מחליפים את השסתומים שנפגעו, בד"כ אלו שסתומי היניקה, מפרקים ראש (שעתיים עבודה בהגזמה)

שולחים לשיפוץ 500 ש"ח (שטח ותושבות שסתומים)

מנקים היטב בלוק ובודקים מישוריות , בד"כ אין בעיה, אם יש העלות מתיקרת משמעותית

חלפים מקוריים כמו אטמים וגומיות שסתומים ורצועות יעלו עוד 500,

כלומר המוסך שלו דורש לפחות 2800 ש"ח רק על העבודה, נחמד.

פורסם

500 ש"ח לשיפוץ ראש תקבל מה ששילמת. מקומות רציניים שעושים עבודה איכותית לוקחים יותר ורואים את ההבדל, מניסיון.

אין סיכוי שרצועות+מותחנים ואטמים יעלו 500 ש"ח, גם אם מדובר בחלקים סיניים.

בנוסף אין לדעת מה עוד התפרק כתוצאה מהקרע- שסתומים עקומים? בוכנות סדוקות? אולי הוא מחליף על הדרך גם משאבת מים?

אין טעם לבאס את הבחור וללכלך על המוסך בלי לדעת את הפרטים.

פורסם

אני לא מלכלך על אף אחד.

פשוט לא מכיר את המוסך, ובעיני כולם שקרנים עד שמוכיחים אחרת.

 

בגלל שאני לא הייתי בסיבוך הזה, אני לא יודע יותר מידי ולכן באתי לפה.

פורסם

חבר לא התכוונתי אליך. התייחסתי למה שPROXIMA כתב

פורסם (נערך)

500 ש"ח זה מה שאברהם ב- "סמוך" ראשל"צ גובה, והוא היה מספיק טוב לכמה ממשפרי המנועים החזקים ביותר בארץ

ועם נסיון עשיר מאוד, אם זה לא רציני אני לא יודע מה כן.

 

רצועות+מותחן (יש אחד בלבד במנוע הזה) של גייטס או דייקו (לא זוכר מי בדיוק) ואטמים של אלרינג עולים בערך 500 ש"ח, לא סיני ולא בטיח.

 

לגבי שסתומים, נכון אין לדעת: למה אתה חושב רשמתי 2800 ש"ח ולא 3000 ש"ח ?

פשוט הבאתי בחשבון שאם כל 4 שסתומי היניקה התעקמו אז צריך להוסיף 200 ש"ח לסכום (תחליפי, לא סיני, אירופאי).

 

משאבת מיים מעולה עולה בערך 180-160 ש"ח,

וכתבתי שצריך לבדוק את הבלוק ואם יש בעיה אז העלות תתייקר משמעותית, וזה מקרה מאוד מאוד נדיר.

 

ועכשיו תגיד לי את האמת, באמת נראה לך שה 4000 פאקינג ש"ח האלו כוללים החלפת בוכנות ??

אז כמו שליטל מעתוק היתה נוהגת לצווח : "בחיייים לא !!!"

עריכה אחרונה על ידי proxima
פורסם

מבירור שעשיתי לרכב שלי לפני שבוע (307 1.6) המחירים רחוקים ממה שאתה כותב. רק סט טיימינג איכותי עם משאבת מים מתקרב ל700 ש"ח.

אטם ראש+רצועת אביזרים ושסתומים+גומיות שסתומים לא יעלו בחיים 200 ש"ח, גם לא 500.

אני לא מכיר את אברהם אבל זה שיש צדיק אחד לא אומר שכולם יכולים להגיע אליו, המצב בשוק שונה לגמרי (לפחות באיזור שלי).

עדיין יכול להיות שהמחיר לא זול אבל לא כמו שאתה ציינת.

לפותח שרשור- במקומך הייתי מבקש הצעת מחיר בטלפון מעוד מקום- רצוי אחד המומלצים בפורום- גבע, אם הדרך, או אורן שירותי רכב.

פורסם (נערך)

המומלצים רחוקים לי ולחבר.

יש לי מוסך שאיתי הוא הוכיח עצמו, והחבר עשה אצלו החלפת וסת לחץ ועוד כמה דברים בגיר ויצא מרוצה (מוסך מורשה מומחה בכמה תחומים).

 

 

מחר אני אגיד לו לברר, אני רק חושב ולא בטוח שבלי לראות המוסך לא יתן הצעת מחיר, אתם כבר הזכרתם פה מה יכול ללכת וצריך לפתוח מנוע כדי לראות מה עוד.

 

תודה בכל אופן על הכל, מזל שיש לי שרשרת במנוע.

עריכה אחרונה על ידי nir100
  • ספונסר פורום
פורסם

לא מחליפים מנוע בגלל שרצועת תזמון נקרעה אלא אם המנוע עבר המון ק"מ והיו לו בעיות אחרות קודם.צריך לקחת גם בחן את הסיבה לכל מה שקרה וזה כנראה מהמותחן של רצועת האביזרים אז גם את זה צריך להוסיף לחן.אם להיות מציאותי תיקח בחן שתצטרך להחליף 8 שסתומים והמכונאי ימליץ לך גם לשלוח את הראש לחרט ליישור שטח ובקיצור לא תסיים בפחות מ- 3000 ש"ח

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

×
×
  • תוכן חדש...