Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(מתלבט ב) החלפת ממיר של הוט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך אתה צופה ב NETFLIX? הבנתי שהשירות לא זמין בארץ.

http://www.unblock-us.com/

5 דולר בחודש

הגדרה של 2 שניות על הראוטר וכל האפליקציות של ארה״ב והאתרים כמעט פתוחים לך.

הפיתרון הוא פיתרון DNS ככה שלא צריך להתחבר לVPN , להאט את שאר הגלישה או שום דבר כזה.

פשוט מקנפגים וזה עובד.

 

יש לשים לב - שאם האייפי משתנה בבית - צריך לעשות שוב לוגין באתר. אז עשיתי גם IP סטאטי בבית כדי לפשט את הדברים לאשתי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

המג׳יק מקליט לא hd עובד מעולה.

תחשוב מה עדיף לך הקלטות או איכות hd.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

יש magic רגיל (לא HD),הוא עובד מצויין.

אז אתה צריך להחליט מה יותר חשוב לך-שיהיה לך ממיר מקליט או ממיר באיכות HD.

 

כי המכשיר שמשלב את שניהם פשוט איטי וגרוע,אני זוכר כשהגיע טכנאי להתקין כאלה בבית של חבר...כשהוא יצא הוא אמר "אה עוד דבר-לפעמים צריך להוציא מהחשמל ולהחזיר,אבל זה בסדר :2gunfire:"

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
"אה עוד דבר-לפעמים צריך להוציא מהחשמל ולהחזיר,אבל זה בסדר :2gunfire:"

 

זה קורה גם פעם ב... במג'יק הרגיל.

(מסתבר שזה הפיתרון האידיאלי מבחינת הוט, כי גם הנציגים ממליצים על זה וגם הטכנאים. אחחח....הקידמה :roll:

פורסם

שנה וחצי יש לנו,טפו טפו עוד לא נתקע פעם אחת.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
http://www.unblock-us.com/

5 דולר בחודש

הגדרה של 2 שניות על הראוטר וכל האפליקציות של ארה״ב והאתרים כמעט פתוחים לך.

הפיתרון הוא פיתרון DNS ככה שלא צריך להתחבר לVPN , להאט את שאר הגלישה או שום דבר כזה.

פשוט מקנפגים וזה עובד.

 

יש לשים לב - שאם האייפי משתנה בבית - צריך לעשות שוב לוגין באתר. אז עשיתי גם IP סטאטי בבית כדי לפשט את הדברים לאשתי.

 

ליביו

 

עוד שאלה קטנה, איך אתה רואה?

דרך אפליקציה של הטלויזיה במידה והטלוויזיה חכמה?

פורסם

רואה בעיקר דרך האפל טיוי או הפלייסטיישן.

מדי פעם כשהטלוויזיה תפוסה דרך האייפד.

 

לsmart tv שלי יש גם אפליקציה אבל היא פחות נוחה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ה-Magic HD היה זוועתי.

הוציאו עדכון תוכנה לפני מספר חודשים, וכל הבעיות נפתרו.

לאחר העדכון הכל חלק, ללא בעיות וללא איפוסים שאכן היו קיימים בגרסא הישנה.

ממליץ.

פורסם

אוף...בילבלתם אותי.

טוב,אני מניח שיהיה אפשר להתחרט גם אם אחליט לנסות לעבור למג'יק HD ...רק לוודא טוב טוב שאין התחייבות/קנסות אם חוזרים אחורה.

×
×
  • תוכן חדש...