Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכולם שלום,

ביצעתי הזמנה באתר booking ובקבלה שנשלחה במייל רשום שהסכום לחיוב הוא כ 1900 ש"ח ובקטן רשום שהמחיר לא כולל מיסים בסך של כ 18.25%.

 

היות ואני תייר אז חשבתי שאולי אני לא חייב לשלם מיסים וזאת סתם הערה(כמו שלא שילמתי בהשכרת רכב), במיוחד עקב העובדה שמחיר החיוב הסופי בקבלה הוא 1900 ש"ח, חשבתי שזה מה שאני צריך לשלם.

ראיתי בחיוב של כרטיס האשראי שחוייבתי בכ 2300 ש"ח שההפרש הוא בדיוק המס הזה.

בקבלה אין שום התייחסות לכך שאני מחוייב במיסים בצורה מפורשת למעט הערה קטנה,

 

למי אני יכול לפנות להתלונן בצורה רשמית (לא מעוניין בפייסבוק/ YNET)?

תודה

פורסם

תבדור במייל שקיבלת מבוקינג, יש שם מספר טלפון לפניות. הם זמינים 24 שעות ויש להם שירות מצוין.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אל תשלח, תתקשר.

חוץ מזה, כבר שהית במלון? אם לא, אז אולי תוכל לבטל ללא חיוב, תלוי בתנאי ההזמנה.

בכל מקרה, תתקשר אליהם, תסביר שאתה תייר ושאתה לא אמור לשלם מע"מ.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

באתר בוקינג המחיר תמיד לא כולל מס מקומי, באגודה המחיר כולל את כל המיסים. לא ידוע לי שתיירים פטורים מהמס המקומי ( מחוץ לישראל) אני מזמין הרבה ותמיד יש עשרה אחוז שרות ומעמ מקומי. אשמח לשמוע איך לחסוך אך אני חושש שזה בלתי נמנע.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אתמול סגרתי מלון לווגאס דרך HOTELS,ושום רשום בפירוש שהמחיר כולל מיסים,

כמו שאמרו באתר בוקינג המחירים אינם כוללים מיסים ולכן המחירים הרבה יותר זולים באתר,

אחרי בדיקה מעמיקה ההבדלים בכל האתרים נעים בין 5 ל 10 דולר הבדלים אחרי מיסים וכ'ו,

יש אופציה של חיפוש קופון לאתרים מסויימים,אני למשל מצאתי לאתר הוטלס קופון שהוריד לי 10 אחוז מהמחיר

אז חסכתי 60 דולר.

עוד משהו שחשוב להסתכל זה תנאי ביטול שלפעמים שונים מאתר לאתר.

Vw Polo GTI

פורסם

במידה ויש תשלום מס אני האחרון שאמנע מלשלם אותו.

צירפתי שני צילומי מסך:

אחד של הקבלה שקיבלתי למייל שמראה שהסכום לתשלום הוא 606 CAD ומתחת בקטן לא כולל מסים

והשני מהניהול הזמנות של האתר וגם שם המחיר הוא 606 CAD

 

בחברת האשראי חוייבתי ב 716 CAD!

reciept.jpgmanage.jpg

פורסם

~

אתה יכול להירגע, אף אחד לא מנסה לדפוק אותך. בארה"ב וקנדה נהוג ומקובל להציג מחירים רבים ללא מס קניה או מסי רשות מקומית, בדיוק כמו שבמוסכים ישראליים תמיד נותנים הצעות מחיר ללא מע"מ. דבילי ומיותר, אבל אלו כללי המשחק. אתה לא פטור מהם.

 

אותי אישית מרגיז יותר שעל ארוחה במקדונלד'ס כתוב במחירון 7.49 ובפועל משלמים 8.12 (סתם דוגמה, בעקרון כל סטייט והמס שלו). עד שאני כבר מכין את הסכום המדוייק בכסף קטן... :evil:

פורסם (נערך)

כמו שנאמר - מכיוון שהמיסים על המלון משתנים מState לState ואפילו לפעמים בערים מסוימות - נהוג לשים אותם בצד (הרבה אתרים - לא רק בBooking.com - קוראים לזה occupancy tax בהרבה מקומות). תמיד בתור תייר חשוב לבדוק מה המס המקומי ולראות שאתה מחשב נכון לפני התשלום.

 

ולרוב כאמור זה כתוב באותיות קטנות בצד. מרגיז מאוד והרבה פעמים מקשה על חישוב המחיר הסופי של המלון.

 

הכי גרוע היה באיטליה שהמלון הוזמן ושולם מראש והמיסים בהגעה.

 

אגב לאחרונה נתקלתי בהמון מקרים שהRate במערכת הזמנות של המלון - נמוך משמעותית מאוד מהאתרים המרכזיים.

(ככה הזמנתי מלון 4 כוכבים בסן פרנסיסקו ביוני במהלך הכנס של אפל ב237 דולר במקום ב350 באתרים הגדולים או ב312 שהיה דרך ההסדרים של הכנס - היה פשוט מבצע והם מתחייבים לBest Rate)

 

ליביו

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
~

אותי אישית מרגיז יותר שעל ארוחה במקדונלד'ס כתוב במחירון 7.49 ובפועל משלמים 8.12 (סתם דוגמה, בעקרון כל סטייט והמס שלו). עד שאני כבר מכין את הסכום המדוייק בכסף קטן... :evil:

 

עונש ראוי למי שמחליט לאכול במקדונלדס :)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...