Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרמניה והשכרת רכב ספורט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לשרשור הזה :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?498383-%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%9F-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9C%D7%99%D7%A2%D7%A8-%D7%94%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%A9%D7%9B%D7%99%D7%A8-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98

 

הטיול הולך ונרקם, להלן המסלול הנוכחי, אשמח להצעות ושיפורים !

 

1. נחיתה בגרמניה ל-3 ימים, השכרת הרכב ביום האחרון ויציאה לכיון היער השחור.

2. עצירה ב Leipzig ושינה ב HOF (כ-4 שעות נסיעה סה"כ)

3. נסיעה לנירנברג, טיול ושינה שם.

4. נסיעה של שעתיים לגרמיש והתחלת הטיול ביער השחור.

zugspitze, seefeld (austria), innsburck, konstanz, tribreg, אגם שלוסי, freiburg, euro park (entire day), strasbourg וקצת מדרך היין

איפשהוא בדרך גם יכנס Grossglockner

 

 

החזרת רכב בפרייבורג וטיסה חזרה מבזל (רכבת מפרייבורג לבזל כי החזרת הרכב במדינה אחרת עולה עוד 250 יורו!)

 

תודה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן!

 

ועכשיו ברצינות, נראה לך הגיוני?

גרמניה זה 3 ימים, 2 ימים על הנסיעה ליער השחור עם עצירות ו9 ימים באזור היער השחור.

פורסם
כן!

 

ועכשיו ברצינות, נראה לך הגיוני?

גרמניה זה 3 ימים, 2 ימים על הנסיעה ליער השחור עם עצירות ו9 ימים באזור היער השחור.

 

כתבת - "נחיתה בגרמניה ל-3 ימים", מזה די משתמע שמשך הטיול הוא 3 ימים.

 

נשמע לי טיול עמוס מידי ולא ממוקד מספיק. זמן לא חסר לך, אבל נסה למקד את עצמך יותר על האיזור.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
עמוס למה? כמו שאמרת יש לי מספיק זמן, אני לא הולך לרוץ בין מקום למקום

 

 

מהיכן אתה מתחיל?

 

ומדוע לא לנחות בגרמניה ולשוב ממנה?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

את סעיף 4 שציינת אצלך, לא ניתן לעשות ביום האחרון של הטיול.

גם לא בכל שלושת ימי הטיול.

הסתכל במפה ותראה שמדובר במאות ק"מ של נהיגה. (לא בכל המסלול עוברים 300 ק"מ בכל שעה).

 

קרא פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?451175-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%94-911-%D7%A7%D7%90%D7%A8%D7%A8%D7%94-4-GTS-%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%A9%D7%94%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%90%D7%9E%D7%AA-)

 

בתחילת השרשור - טיול 1.

בסוף השרשור העלתי חויות מטיול אחר, כולל גרוסגלוקנר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

נראה שכנראה לא הייתי מספיק מובן.

סעיף 4 אינו בסוף הטיול.

 

הטיול הולך כך :

 

1. נחיתה בברלין למשך 3 ימים.



2. יום 4 - השכרת רכב בבוקר והתחלת נסיעה ל Leipzig, לינה ב HOF (כ-4 שעות נסיעה סה"כ)

3. יום 5 -

נסיעה לנירנברג, טיול ושינה שם.



4. יום 6 -

נסיעה של שעתיים לגרמיש והתחלת הטיול ביער השחור.



5. יום 7-13 - המיקומים הבאים ע"פ סדר לא סופי, איפשהוא בדרך יכנס גם ה grosslockner

a. zugspitze,



b. seefeld (austria)

c. innsburck

d. konstanz

e. tribreg

f. אגם שלוסי

g. freiburg

h. euro park (entire day)

i. strasbourg וקצת מדרך היין

 

6. יום 14 יום החזרה בלילה, כנראה לינה בפרייבורג (עקב הקרבה לשדה התעופה, ואז החזרת הרכב ביום ה 13 לטיול. במקרה זה סעיף G לעיל עובר ליום האחרון) ואז רכבת לאזור בזל וטיסה משם.

 

הכרטיסי טיסה כבר הוזמנו, כל שדה תעופה אחר (בתוך גרמניה) יהיה רחוק וסתם יבזבז לי זמן ודלק להגיע אליו בימים האחרונים.

פורסם

אני אסתכן בקבלת התראה מהמנהלים, אבל אכתובבצורה הבוטה ביותר: אתה מפוזר לגמרי, ואין לך מושג איזה שטויות אתה כותב. אתה תבלה כל היום בכבישים ולא תראה כלום. הנסיעה מגארמיש (אני מניח שכוונתך ל-Garmisch-Partenkirschen) ליער השחור תקח לך לפחות 5-6 שעות, בהנחה שלא תתברבר ולא יהיו שום פקקים בדרך.

לאור העובדה שכבר סגרת את כרטיסי הטיסה תן לי לתת לך עצה:

טוס לברלין והשאר בה לפחות 5 לילות, אפילו שבעה.

קח טיסה זולה לדרום גרמניה - מינכן או שטוטגרט. שכור שם את הרכב.

עכשיו שכור לך צימר ביער השחור והשתמש בו לטיולי כוכב ביער השחור.

אני מניח שתוכל לטוס גם לשדה התעופה של פרייבורג - אבל השדה אינו בפרייבורג אלא במולהאוז, בצד הצרפתי של הגבול. זה מצריך בירור לגבי עלויות שכירת הרכב, כיון שסביר שבצרפת הרכב יהיה הרבה יותר יקר, אבל מישהו מחברי הפורום - דומני [פנדוב - כבר בדק את העניין ואולי יוכל להשיא לך עצה.

לגבי היציאה לכיוון בבווריה הדרומית והטירול - מדובר במרחקים עצומים, שחלק נכבד מהם ייעשה בכבישים צרים עם מהירות מוגבלת והרבה משטרה ומצלמות. האיזור מעניין אבל מצריך כשבוע לעצמו, כך שאני ממליץ לך להשאיר אותו להזדמנות אחרת.

גם היער השחור נראה קטן על המפה. במציאות מדובר בשטח כפול מהנגב, מרחקים של מאות קילומטרים וכבישים מפותלים עם מהירות מוגבלת. הנהיגה באיזור מדהימה והנופים נפלאים - אבל מדובר בנהיגה מתישה (כבישים צרים ומפותלים, מגבלות מהירות, אין שוליים וקטעים ארוכים ללא אפשרות לעקוף.

לגבי רכב ספורט - שים לב לכמה דברים: קודם כל - בדוק שיש מקום למזוודות. טיול של שבועיים מצריך מטען לא קטן, ובגרמניה עושים הרבה קניות. שנית - יש קטעי אוטובאהן בהם המהירות אינה מוגבלת, אבל בכל שאר האזורים בהם אתה מתכוון לטייל יש אכיםה נוקשה ביותר של חוקי התנועה, וזה כולל גם סטיות קלות מאד במהירות, אני מדבר על חריגות של פחות מ-5 קמ"ש שעשויות לכבד אותך בקנס של כמה עשרות אירו, ואי שמירה על הימי או אי שמירת מרחק או אפילו חוסר איתות או הבהוב באורות הגבוהים עלולים להפגיש אותך עם נציגי החוק.

בעיה נוספת ברכב ספורטיבי - הגבלת קילומטראג' ותשלום גדול במקרה חריגה. התוכנית שלך מצריכה הקצבה של 400-500 ק"מ בים (איזה עינוי לשבת כל כך הרבה שעות ברכב), אני מניל שזה לפ 2-3 מהקצבת הקילומטרים של הרכב בקטגוריות היקרות.

ויש עוד דבר שישראלים נוטים לשכוח, אבל באזורים המדוברים מזג האויר קובע במידה רבה את מסלולי הטיול. הצוגשפיצה, למשל, עשוי להיות אפוף עננים ביום שבו אתה מתכנן לנסוע אליו, ואז אין שום טעם בנסיעה (זה מה שקרה לי לפני 5 שנים).

בקיצור - אני ממליץ לך למחוק את התוכנית ולכתוב אותה מחדש עם שני מוקדים (ברלין, על בסיס תח"צ, והיער השחור או עמק הריין, על בסיס שכירת רכב ולינה בצימר כלשה או "מחנה נודד" מצימר לצימר), כאשר החיבור בין המוקדים ייעשה ברכבת ה-ICE או בטיסת low cost.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

קראתי שוב את השרשור, והתבהר לי עוד יתר כמה אתה לא מבין את משמעויות התוכנית שלך.

במונחים ישראליים הייתי מתאר אותה כך: ביום הראשון יוצא מתל אביב למטולה. משם נוסע לאילת. ישן שם. למחרת יוצא מאילת, נוסע לחיפה. מטייל בחיפה שעתיים ואז נוסע לטבריה. מטייל בה עוד שעה ואז נוסע למלון בזכרון יעקב. וכו' וכו' וכו.

כדי לתכנן את הטיול בצורה יותר סבירה קח מפת גוגל ובדוק את לוחות הזמנים לנסיעה בין האתרים לפי תוכניתך. את הערכים שתקבל הכפל ב-1.5 עד 2 - אלה זמנים ריאליים, כאשר מפות גוגל נותנות זמנים אופטימליים בהנחה שנוסעים במהירות המותרת ואין שום פקק, רמזור או עבודות בדרך. מעשית יש הרבה כאלה.

אם אתה רוצה הערכת זמנים סבירה עליך להביא בחשבון מהירות ממוצעת של 80-100 קמ"ש באוטובאן (יהיו קטעים שבהם תסע 150, אבל לא מעט קטעים של 60 קמ"ש, וגם פקקים שיכולים להמשך שעתיים בלי סיבה נראית לעין. חפש את הערך stau). בכבישים צדדיים מהירות ממוצעת של 30-40 קמ"ש. הוסף לכך את העובדה שתנהג בסביבה לא מוכרת מבחינת החוקים והתנהגות הנהגים (צריך ללמוד גם איך להסתדר עם נהגים גרמניים ממושמעים) וגם מבחינה גיאוגרפית (פקשוש של יציאה באוטובאהן יכולה לעלות לך בקלות בסיבוב של 50 ק"מ), ואולי גם השפעות של מזג אויר ותבין שהתוכנית שלך לא ריאלית.

מבחינת מרחקי נסיעה הייתי מציע לך לתכנן מרחקים יומיים לפי כלל האצבע הבא:

טיול כוכב - רדיוס של עד 120 ק"מ מהמוקד. אפשר גם רדיוס יותר גדול - נניח 150 ק"מ - אבל אז למחרת לתכנן מסלל קצר או טיול בעיר הקרובה. צריך להביא בחשבון גם זמן סיור באתרים.

העברה בין מוקדים - עד 400 ק"מ ביום. אפשר גם יותר, נניח 500-600 ק"מ אבל רק אם מדובר בלפחות 90% דרכים מהירות, והזמן לעצירות צורך סיורים הופך מוגבל מאד.

ועוד דבר - אתה חייב לעצור למנוחה כל שעה-שעה וחצי, ועצירה כזו תמשך לפחות 20-30 דקות (אם מדובר בעצירת קפה, לא טיול באתר). גם זה מאט מאוד את ההתקדמות.

ועניין אחרון: הנהיגה בטיול מסוג זה אינה הנאה. מדובר בעבודה קשה. אם אתה רוצה להנות מהטיול עליך להקדיש יותר זמן לאתרים ופחות זמן לדרכים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל, נדמה לי שהמקומות שהוא מציין אינם מציירים מסלול אלא רשימה של מקומות שנראים לו מעניינים, הוא עדיין לא יצר את החוט המקשר- המסלול בניהם.

כשיעשה זאת, מן הסתם יצומצמו היעדים.

פורסם

רשימת הקניות של הבחור מזכירה לי משחק ילדים ששיחקתי בימי הולדת - להצמיד זנב לציור של חמור בעיניים קשורות. רשימת האתרים נראית כנעיצה אקראית של סיכות במפת מרכז אירופה. כל קשר בין היעדים שרשם לבין תוכנית טיול ממשית מקרי בהחלט.

זו גם משמעות המשפט המודגש בסוף הפוסט הראשון שלי. הבחור צריך לעצור, לעשות חושבים ולהתחיל ממשבצת אפס, כאשר הפעם הוא מוגבל על ידי כרטיסי הטיסה שרכש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

החלום שלי לעשות טיול נהיגה בגרמניה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
החלום שלי לעשות טיול נהיגה בגרמניה.

 

ואיך זה קשור לכאן כרגע?

 

 

כפי שאמרתי, תוכניות הטיול שלך - לא ממוקדות בעליל. אם תחפור במעמקי הפורום, תראה את המסלולים שאני וחבריי עשינו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אוקיי,

קודם כל תודה על התגובות, אחדד כי הרשימה שעשיתי הייתה בעצם איחוד של 3 טיולים כאשר המטרה הייתה לסנן בהמשך מה אנחנו רוצים ומה לא. כנראה פרסמתי לפני הזמן, במפה זה היה נראה בסדר ולא התעמקתי בגלל חוסר זמן.

עם זאת אוסיף ואומר כי היה אפשר להגיב בצורה קצת פחות תוקפנית.

 

לקח לי קצת זמן למצוא זמן לשבת על זה בצורה יותר רצינית ולהתייעץ עם המשפחה ויש לי תוכנית מסודרת לפי ימים.

 

את העצות אני מעריך אך חלק מהן לא באות בחשבון מבחינתנו.

אוסיף שעומס הנהיגה יתחלק גם עם אשתי.

 

 

יום 1-3 - ברלין.

יום 4 - יום שנשרף על נסיעות (לקחתי בחשבון שאם אקח טיסה גם ישרף לי יום עם המתנות בשדה, הטיסה עצמה וכו') - מודע לכך שזה יהיה יום קשה, נסיעה ל salzburg עם עצירה קטנה ב leipzig.

200 ק"מ ללפיזיג ועוד 600 ק"מ לזלצבורג.

ייתכן מאוד שהיום הזה ישתנה ושאעשה הפסקה ואשן בדרך איפשהוא אך כרגע כך זה מסודר.

 

יום 5 - גם יום קשה וייתכן וישתנה בהמשך.

יציאה לכיון הגרוס, טיול מוערך בגרוס כ-6 שעות - כך קראתי באינטרנט, האם זה ראלי או שצריך לשריין זמן נוסף?

משם נסיעה ללינה באינסבורג - גוגל מראה 170 ק"מ ו2.5 שעות נסיעה, אני חושב שהוא לוקח בחשבון גם את מסלול הגרוס עצמו, אני טועה?

 

יום 6 - טיול באינסבורג, סיפלד ואם יספיק הזמן גם במיטנוולד שכולם קרובים.

משם נסיעה חצי שעה ושינה בגרמיש.

 

יום 7 - גרמיש, Oberammergau, זוקספיצה (או אגם "איב זה" - לפי מה שיתחשק לנו), לינה באזור או בפוסן.

 

יום 8 - פוסן ולקראת הערב נסיעה לקונסטנאץ ולינה שם. (2 וחצי שעה נסיעה)

 

יום 9 - קונסטאנץ, אי הפרחים, עיירות באזור ונסיעה לטריברג (104 ק"מ שעה וחצי נסיעה).

 

יום 10 - טריברג, מפלי טריברג, מוזיאון השעונים וכל מה שמסביב.

 

יום 11 - שלוסי, טיטסי ונונשטאט

 

יום 12 - פארק אירופה בסימן שאלה, מבחינתנו זה יום שאפשר לוותר עליו במידה ונראה שהזמן לחוץ מדי.

 

יום 13 - שטרוסברג ודרך היין (אני לא חובב יין, מה שנספיק נספיק, לא לחוץ על האזור)

 

יום 14 - יום אחרון פרייבורג ללא רכב - משם רכבת לשדה (מולהאוס).

 

סה"כ מדובר על כ 2000 ק"מ שהם 200 ק"מ ליום בממוצע, אם מוציאים את 2 ימי הנהיגה המאסיבים הממוצע משתנה משמעותית.

 

ידוע לי שאני עושה סיבוב דיי גדול בשביל הגרוס, אני לא סגור ב100% על העניין אבל כרגע זה הכיון.

 

אשמח לעצות ולא להתקפות.

 

תודה.


×
×
  • תוכן חדש...