Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילה טובה על yes


sperial
שימו לב! השרשור הזה בן 3779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חזרתי היום מהעבודה - ומצאתי כי אין קליטה של yes בכל הבית.

התקשרתי לשירות הלקוחות - מעבר לא מסובך ב-IVR והמתנה של פחות מדקה למענה, ואחרי כמה שאלות של נציגת השירות - תואם ביקור טכנאי, כבר הערב.

והטכנאי אכן הגיע, בתוך הזמן המוגדר. טיפס על גג הרעפים בחושך וברוח הקרה, בדק את האנטנה, אח"כ בחן את קופסאות התקשורת, עד אשר מצא את התקלה, שהיתה חוט שהשתחרר מאחורי ממיר שקיומו נשכח (מחובר לטלויזיה שנמצאת בשימוש נדיר).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טכנאי מהיום להיום? כנראה שבדיוק היה ביטול, ממש מהר. סחטיין, מה התדירות תקלות בטלוויזיה ב YES? כי בהוט במשך של כ 12-13 שנים לא הייתה אצלנו תקלה אחת בטלוויזיה שנדרשה בה הגעת טכנאי.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת ממש ממש מהר.

 

הטכנאי הכי מהיר שהיה לי אי פעם,היה מבזק כששדרגתי את האינטרנט לאחרונה.

 

דברתי עם המוקדן בשני בצהריים,והוא קבע לי טכנאי לרביעי בבוקר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאנחנו התקשרנו פעמיים ליס הם הזמינו טכנאי לבוקר למחרת (התקשרנו אבל אחרי 22:00 בלילה ככה שזה מאוד מובן!). פעם ראשונה ביטלנו כי התקלה הסתדרה מעצמה. בדיעבד הייתה טעות כי אם היה מגיע פעם שנייה לא הייתה תקלה.

מסתבר שזה היה סתם חוט שנדפק אחרי שעשו זפט לגג לא מזמן.

 

ככה שבמקרה הזה לא נותר לי אלא לחזק את דברי ספריאל! אם רק היו מורידים במחיר גם לא היו מחשבות לעבור ללווין פרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אכן ח"ח ליס.

 

ב. הטכנאי לא ממש חכם, זה ידוע (או זה אמור להיות ידוע לפחות לטכנאים) שיס משתמשת במתח מחלק מהממירים ע"מ להפעיל את המגברים שבדרך, המינימום שהטכנאי יכל לעשות לפני שהוא התחיל לטפס על הגג, זה להעיף מבט על המגבר ולראות אם מגיע אליו מתח.

עריכה אחרונה על ידי saay222
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי היה ניסיון חיובי השבוע עם טכנאי של יס, שדי השאיר אותי פעור פה.

התקינו לי לפני שבועיים ממירים חדשים, בחדר ממיר HD רגיל. משום מה הוא לא הגיב טוב לפקודות של השלט, פעם כן, פעם לא,

פעם עשה בכלל פעולות אחרות ממה שביקשתי, לא יציב. ניסיתי להחליף פרוטוקול מNEC לXMP, עזר קצת, אבל עדיין לא עבד מושלם.

בא הטכנאי (תואם בחמישי בערב ליום ראשון בבוקר, הגיע באמצע השעתיים שנקבעו), בדק והסכים שיש בעיה.

להפתעתי הוא הסתכל על החדר, ראה שני שלטים על השידה, אחד של הטלויזיה ואחד של המזגן, ותחנת עגינה עם רמקול של האייפון.

הוא ביקש את השלטים, פתח והוציא את הסוללות, ואת התחנת עגינה ביקש לנתק מהחשמל.

צחקתי קצת, כאילו, מה הקשר ?? הוא נשאר בשלו, נתן איזה הסבר מוזר ששלטים עלולים לשדר גם במצב שהם סתם מונחים, ואפילו לא מכוונים

לכיוון הטלויזיה. טוב, אמרתי ננסה ונראה, מה יכול להיות ?

להפתעתי הרבה, מאד, הוא צדק ! מיד השלט חזר לתפקד כרגיל. הוא המשיך לתפקד טוב גם אחרי שהוחזרו הסוללות לשלטים..ועובד טוב כבר כמה ימים.

אין לי שום הסבר טוב לעניין, אבל אלה העובדות..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מניסיון של שנים עם חברת YES אני חייב לציין שהשירות שלהם מצויין.

פעם אחת הם נשארו בעמדה שלהם מה שגרר ניתוק מלא מצידנו, לאחר כחודש שלא הסתדרנו עם הוט חזרנו ליס.

הם מצידם ביקשו סליחה על המקרה הראשוני, זיכו, התקנינו והתנצלו על הכל, באמת שיצאתי מרוצה לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח עבורך ספריאל, שקיבלת שרות מהיר וטוב.

לא מובן מאליו לצערנו והשרשור בהחלט ראוי.

יחד עם זאת, צורם לי חוסר האיזון הנורא- איפה מילה טובה על הוט?

לאור זאת, אני שומר לעצמי לכתוב פה מילה טובה על הוט ברגע שאזכר במשהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט מקרה נדיר יחסית

 

גם לי קרה שהזמנתי טכנאי YES, והוא הגיע עוד באותו ערב. השירות שלהם מעולה, רק חבל שהתכנים נהיו לא משהו, אבל פה כבר YES לא ממש אשמים.

 

אפילו שניתקתי אותם בדיוק מהסיבה הזאת (200 ערוצים, ואין מה לראות), הם עדיין רמה מעל הוט.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם השירות של הוט מצויין לאחרונה. עברתי ליס. נשארו ממירים בבית.

הוט: "הכי קרוב שטכנאי יכול לבוא אליך זה ב 30.3".

אני: "יש תחנה שבה אפשר למסור?"

הוט: "כן, תבדוק אינטרנט"

 

אתמול ניגשתי לתחנה בת"א, החזרתי את כל הציוד, אחרי 2 דקות הייתי בחוץ.

זה שירות!

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי הם אילצו להיכנס לקניון של נתניה בזמנו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...