Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאן אתם הייתי טסים עם 15,000 שקלים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מכניס להתלבטות גם את אוסטרליה, כמה זמן שהכסף יוכל לקנות. לפרטים נוספים קרא את כתביו של פנגס או שאל את חבר הפורום אנלוגי.

 

אישית עם סכום כזה הייתי כנראה יוצא ל-road trip בארה"ב, אבל זה כבר עניין של טעם. תן לי עכשיו את כל הכסף שבעולם ואני עדיין לא אסע לאפריקה/תאילנד/נפאל, המקומות האלה פשוט לא מושכים אותי בשום צורה.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חברה שלי ואני חושבים על התמסדות והיא רוצה איטליה כירח דבש

 

המשפט הזה משנה את כל התמונה. בקרוב מאד תזקק ל-15,000 ש"ח האלה למטרות אחרות, אל תשרוף אותם סתם כך. לעומת זאת אם אתה מתעקש לצאת לטיול חופשה קצרה עם החברה יכולה להיות נחמדה, איזה שבוע באירופה (בעוה זו - בדרום, ואם ההתראה קצרה להתחשב בתחזית מזג האויר) בהוצאה של 6-8 אש"ח. אני למשל, ביליתי בחנוכה עם אשתי 5 ימים נפלאים בליסבון במזג אויר דומה לזה שיש כעת בארץ (קריר ובהיר, מושלם לטיולים), והעלות היתה בסדר הגודל שציינתי, כולל טיסות, מלון *3 מצויין והרבה מאוד קניות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל, כמו שציינתי יש יותר כסף אבל העדפתי להקציב רק 15,000.

 

לאחרונה גם הפקדתי סכום כסף למטרות עתידיות.

 

אין לך מה לדאוג בנוגע לבזבוזים שלי, אני כל חודש אם מתאפשר שם כמה גרושים בצד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מדיניות נבונה. אם יש - סע ותהנה.

אני האחרון שיטען שלטיולים וחופשות אין חשיבות - כנראה שזה דווקא אחד הדברים שמביאים הרבה אושר בחיים. לכן בהחלט מומלץ לצאת לטיולים (וגם הצעתי לך לעשות זאת עם זוגתך, פשוט מתוך היכרות עם מצבם של צעירים הצעתי לחסוך). הכל עניין של תזמון ומימון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חפש לעצמך טיסה לאיים האנטליים (אני מקווה שאני כותב נכון),

האיזור הזה מאוד מוכר משדה התעופה הזה שהמטוסים עוברים מעל הים וכמעט מגרדים לאנשים את הראש :lol:

 

זה איים מנותקים כאלו, נראה לי אחלה מקום לנוח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אז ככה:

 

אז מחפש שילוב של הכל, גם בטן-גב, גם קצת טיולים (אם אהיה בנפאל אולי אני ישקול לעשות את האנאפורנה) ואולי לשלב מוטוריקה, גם נופים יפים וגם קצת מסיבות/חיי לילה.

 

למה הודו לא בתמונה? היא קולעת בול לכל מה שכתבת מלבד מוטוריקה, או יותר נכון זה עניין של הגדרה. מאוד מעניינת מוטורית, כי מאוד שונה.

חודש של טיול נורמלי ישאיר אותך עם הרבה עודף מ-15,000 ש״ח, או לחלופין אתה יכול לטייל כמו אוליגרך אם בא לך.

 

אוסטרליה אופציה נהדרת, אם כי אני מניח שתצטרך להצתמצם מעט באיכות החיים (להתכלב) או להגדיל תקציב עבור חודש טיול, ואישית לא הייתי טס לאוסטרליה לפחות מחודש (גם זה גבולי מאוד בעיני).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
חפש לעצמך טיסה לאיים האנטליים (אני מקווה שאני כותב נכון),

האיזור הזה מאוד מוכר משדה התעופה הזה שהמטוסים עוברים מעל הים וכמעט מגרדים לאנשים את הראש :lol:

 

זה איים מנותקים כאלו, נראה לי אחלה מקום לנוח.

 

אנטילים הולנדיים.

השדה המפורסם הוא השדה על שם הנסיכה יוליאנה באי סינט מארטן.

 

בכל מקרה - אי לנופש, לא להרפתקאות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אנטילים הולנדיים.

השדה המפורסם הוא השדה על שם הנסיכה יוליאנה באי סינט מארטן.

 

בכל מקרה - אי לנופש, לא להרפתקאות.

זה מה שאמרתי - מקום לנוח.

הטיסה לשם יקרה יחסית יש לציין ודורשת קונקשיין בהולנד/צרפת/ארה"ב.

 

וכן, את השדה אני מכיר בתור TNCM (ככה זה בתור חולה תעופה, גם לנתב"ג אני קורא LLBG :roll:)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

רציתי להפנות אותך לחדר המלון שבו הייתי לפני שבועים בליסבון. כמה מאות מטרים מנתיב הגישה הסופית לנמה"ת של ליסבון. היית מציב את המצלמה בחלון ולא יוצא מהחדר.

 

אתה מעלה את הצילומים שלך לרשת?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
רציתי להפנות אותך לחדר המלון שבו הייתי לפני שבועים בליסבון. כמה מאות מטרים מנתיב הגישה הסופית לנמה"ת של ליסבון. היית מציב את המצלמה בחלון ולא יוצא מהחדר.

 

אתה מעלה את הצילומים שלך לרשת?

אני הייתי לפניי 5.5 שנים במלון בשוויץ שנחשב המלון הרשמי של השדה תעופה (מובנפיק אם אני זוכר טוב), כל בוקר הייתי מתעורר ורואה מטוסים נוחתים מהחלון.

אממה, באותה תקופה הייתה לי רק עדשת 18-55 :(

 

היום כנראה שהייתי מספיק שרוט כדי לצאת גם בפיג'מה בלי לצחצח שיניים כדי לתפוס כמה מטוסים מעניינים שלא רואים בארץ :)

(שרוט, כי היום אני נוסע לספוטינג בנתב"ג לפחות פעם ב3-4 שבועות)

 

וכן, הצילומים שלי ברשת, אני מופיע עם השם שלי כאן בJP. (ג'ט פוטוס)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שוויץ מדהימה.

והיא קטנה. וכל כך יפה. ועזוב רגע את אופי התושבים. שכור מכונית וסע מקצה לקצה, בדרכים הכפריות בלבד! המקום יפה שזה כואב. לא באמת, זה כואב. חצי מהזמן נדהמתי וחצי מהזמן קיללתי אותם. עד כדי כך.

יש את רכס ההרים הגבוה ויש את הגבעות הירוקות והבקתות. לקנא. בקיצור, שימותו. חארות.

קח בחשבון שכמו שכבר אמרו כאן, זו מדינה ממש לא מוטורית, אז סע לאט. המון מצלמות מהירות. המון. והן יעניקו לך צילום אם תחצה קמ"ש אחד(!) מעל המותר. אבל כוסאומו המוטוריקה, איזה נופים. חארות.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אפשר גם נורבגיה, אבל הכבישים שם לטעמי גרועים יותר משוויץ ובחלק מהמקרים, יש כל מיני כבישים צרים ששני רכבים בקושי עוברים (דו סיטרי כמובן).

 

אבל הנופים שאתה נחשף אליהם מטריפים. חובה להצטייד במצלמה איכותית לטיול! צירפתי כמה טעימות ממה שראיתי בנורבגיה.

_DSC1717.JPG

_DSC1744.JPG

_DSC1848.JPG

_DSC1865.JPG

_DSC1968.JPG

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני חושב שלא נשאלה השאלה הכי חשובה - לכמה זמן אתה רוצה לטוס? זה מאוד יכול להשפיע על ההמלצות.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
למה הודו לא בתמונה? היא קולעת בול לכל מה שכתבת מלבד מוטוריקה, או יותר נכון זה עניין של הגדרה. מאוד מעניינת מוטורית, כי מאוד שונה.

חודש של טיול נורמלי ישאיר אותך עם הרבה עודף מ-15,000 ש״ח, או לחלופין אתה יכול לטייל כמו אוליגרך אם בא לך.

 

כמו שאמרתי בהודעה הקודמת שלי כאן, תוציא את הודו מהמשוואה.

מקום מגעיל, מטונף, מסריח, לא ממש בטוח, צריך לנעול את התיקים ברכבת וכיוצא בזה. ביזבוז זמן.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

נורווגיה זה אחלה - אני מכיר לפחות 2 זוגות שבילו את ירח הדבש שם.

מה שכן, יקרה בטירוף, 15,000 עלולים לא להספיק

אם אין לך היכרות מוקדמת עם מקומיים. יקרה ברמות של גביע גלידה ב-50 שקל וארוחה פשוטה ב-200. לבודד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...