Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאן אתם הייתי טסים עם 15,000 שקלים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שוויץ מדהימה.

והיא קטנה. וכל כך יפה. ועזוב רגע את אופי התושבים. שכור מכונית וסע מקצה לקצה, בדרכים הכפריות בלבד! המקום יפה שזה כואב. לא באמת, זה כואב. חצי מהזמן נדהמתי וחצי מהזמן קיללתי אותם. עד כדי כך.

יש את רכס ההרים הגבוה ויש את הגבעות הירוקות והבקתות. לקנא. בקיצור, שימותו. חארות.

קח בחשבון שכמו שכבר אמרו כאן, זו מדינה ממש לא מוטורית, אז סע לאט. המון מצלמות מהירות. המון. והן יעניקו לך צילום אם תחצה קמ"ש אחד(!) מעל המותר. אבל כוסאומו המוטוריקה, איזה נופים. חארות.

 

אוהד, נתבע אותם על חוסר מוטוריקה? :wink:

 

ולמרות הכל, אשמח לחזור לשם - עם האוטו הנכון... :twisted:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמו שאמרתי בהודעה הקודמת שלי כאן, תוציא את הודו מהמשוואה.

מקום מגעיל, מטונף, מסריח, לא ממש בטוח, צריך לנעול את התיקים ברכבת וכיוצא בזה. ביזבוז זמן.

 

אז אמרת, ואפילו הסברת. אתה לא באמת חושב שהחוויה שלך היא אמת מוחלטת הנכונה לכולם, נכון?

האם היית בעוד מדינות במזרח שם כן נהנית? לא כולם בנויים לטיולים מהסוג הזה, וזה בסדר.

 

חבל לי שהחוויה הפרטית שלך הייתה לא נעימה, ואני גם מבין מאיפה אתה בא בערך.

יחד עם זאת, החוויה שלי היא של מדינה יפהפיה עם אנשים נהדרים, הוצאות נמוכות עד כדי גיחוך, הלך רוח נינוח שמתאים כמו כפפה לחופש, אוכל מעולה, אופנוע בגרושים ואינסוף זכרונות.

היא צוהר לתרבות אחרת, קונטרסט חזק של המציאות המוכרת לנו ואם רוצים, גם רוחניות לרוב. היא מאפשרת לך לעשות באמת מה שבא לך, גם כי הכל זול וגם כי אתה יכול להתנתק מכבלים ועכבות של החברה המערבית. אם בא לך לשלם קצת יותר אתה יכול להנות מטיול אוליגרכים, מלונות ומסעדות פאר, טיסות פנים ונהג צמוד, בגרושים יחסית לכל מדינה אחרת בעולם.

אין לי ספק שאחזור לטיול נוסף שם.

 

ושוב, אני חושב שהכל נמדד בזמן. אם פותח השרשור מחפש נופש של שבוע בתקציב הזה, יש עוד אופציות נהדרות. אם רוצה טיול ארוך, אין מתאימה מהודו, בעיני ומנסיוני.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

המטרה היא טיול שבועיים ומעלה.

על הודו לא חשבתי, הספיק לי לראות בתאילנד את הישראלים שחזרו משם.

 

תאילנד היא מדינה מעולה למי שרוצה להתחיל להכיר את המזרח, שילוב של תושבים פרימיטיביים עם תשתיות מערביות.

רק אחרי זה אפשר לחשוב על לאוס וויאטנם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אז אמרת, ואפילו הסברת. אתה לא באמת חושב שהחוויה שלך היא אמת מוחלטת הנכונה לכולם, נכון?

האם היית בעוד מדינות במזרח שם כן נהנית? לא כולם בנויים לטיולים מהסוג הזה, וזה בסדר.

 

חבל לי שהחוויה הפרטית שלך הייתה לא נעימה, ואני גם מבין מאיפה אתה בא בערך.

יחד עם זאת, החוויה שלי היא של מדינה יפהפיה עם אנשים נהדרים, הוצאות נמוכות עד כדי גיחוך, הלך רוח נינוח שמתאים כמו כפפה לחופש, אוכל מעולה, אופנוע בגרושים ואינסוף זכרונות.

היא צוהר לתרבות אחרת, קונטרסט חזק של המציאות המוכרת לנו ואם רוצים, גם רוחניות לרוב. היא מאפשרת לך לעשות באמת מה שבא לך, גם כי הכל זול וגם כי אתה יכול להתנתק מכבלים ועכבות של החברה המערבית. אם בא לך לשלם קצת יותר אתה יכול להנות מטיול אוליגרכים, מלונות ומסעדות פאר, טיסות פנים ונהג צמוד, בגרושים יחסית לכל מדינה אחרת בעולם.

אין לי ספק שאחזור לטיול נוסף שם.

 

ושוב, אני חושב שהכל נמדד בזמן. אם פותח השרשור מחפש נופש של שבוע בתקציב הזה, יש עוד אופציות נהדרות. אם רוצה טיול ארוך, אין מתאימה מהודו, בעיני ומנסיוני.

 

לו רק היה לנו זמן וסבלנות, הייתי מעלה כאן את כל ה 1000 תמונות שצילמתי בהודו.

שתי התמונות מימין הן מתוך השרותים ברקבת ההודית. כל האחרות הן ממחזה שראיתי בדרך לווראנסי. בתוך מחסן\חניה של משאיות הם גם שוחטים חיות. כפי שאתה יכול לראות, הדם נשפך החוצה על הריצפה. ישנן עוד תמונות בהן רואים את הכלבים מלקקים את הדם. בתמונה האחרונה אפשר לראות אנשים זורקים ברחוב מחוץ לחניה\בית מטבחיים את המעיים או חלקי בשר מיותרים של החיות השחוטות. אם וכאשר תהיה מגפה חדשה בעולם, בטוח שהיא תגיע מהודו.

IMG_0785.JPG

IMG_0786.JPG

IMG_0918.JPG

IMG_0920.JPG

IMG_0919.JPG

IMG_0924.JPG

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אני לדוגמה הייתי בהודו כבר פעמיים וכבר מתכנן את הפעם השלישית, ארץ מדהימה מגוונת נכון יש ליכלוך אבל גם יש ניקיון אני ממליץ בחום על הודו..

פורסם

עוד תמונה מעניינת. זוג גברים משתינים ב"משתנות ציבוריות". מה שמאוד "מעניין", באותן משתנות זה שאין להן ניקוז לביוב. השתן פשוט נשפך החוצה אל הרחוב. בהודו זה נפוץ לראות גברים מטילים את מיימיהם ברחוב. אז ישנן ערים שפשוט עשו להם "משתנות" בכדי להיראות יותר "מנומסים".

שלא נדבר על הצחנה באויר עד כדי כך שלפעמים פשוט קשה לנשום.

IMG_1507.JPG

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

איזה שטויות, נכון שיש דברים הזויים בהודו אבל יש בה הרבה יותר דברים מדהימים avabenuh.jpg

 

u7ava2y7.jpg

 

5ugyha4u.jpg

 

 

 

ויש עוד הרבה, זה שלא אהבת זה בסדר לא כולם מתחברים לכל מקום אבל לומר שהכול מגעיל ומזוהם זה פשוט לא נכון..

פורסם
לו רק היה לנו זמן וסבלנות, הייתי מעלה כאן את כל ה 1000 תמונות שצילמתי בהודו.

שתי התמונות מימין הן מתוך השרותים ברקבת ההודית. כל האחרות הן ממחזה שראיתי בדרך לווראנסי. בתוך מחסן\חניה של משאיות הם גם שוחטים חיות. כפי שאתה יכול לראות, הדם נשפך החוצה על הריצפה. ישנן עוד תמונות בהן רואים את הכלבים מלקקים את הדם. בתמונה האחרונה אפשר לראות אנשים זורקים ברחוב מחוץ לחניה\בית מטבחיים את המעיים או חלקי בשר מיותרים של החיות השחוטות. אם וכאשר תהיה מגפה חדשה בעולם, בטוח שהיא תגיע מהודו.

 

טוב, אני הולך לאכול משהו.

התמונות עשו אותי רעב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(לא באמת. איכס!)

פורסם

עוד אופציה שאפשר לשקול: סרי לנקה.

זה אי גדול (פי 3-4 מישראל) שנמצא דרומית להודו. המקומיים מזכירים את ההודים, אבל הרמה שם הרבה יותר גבוהה -

תשתיות נוחות, נקיון, אנשים הגייניים (יחסית להודו, כן?), גסט-האוסים ברמה סבירה ולא התכלבות.

המחירים קצת יותר גבוהים מהודו (מחיר לחדר זוגי בגסט האוס עם שירותים ומקלחת צמודים ונקיים - בערך 80 שקל ללילה).

 

מבחינת הנוף - יפהפה ומגוון.

יש נוף טרופי (ברוב האי) וגם מרחבים אדירים של "סוואנות" עם פילים, תאו, ציפורים, תנינים, נמרים ועוד חיות טבע.

יש גם חופי גלישה (נחשבים מאוד - למשל ארוגם ביי) עם חיי לילה והמון צעירים, אתרי טבע ומורשת (סיגיריה - המצדה של סרי לנקה), גבעות עם שיחי תה וכמובן אתרי צלילה, שנירקול וסתלבט.

 

זה לא טיול "נופים" ולא טיול טרקים (יש קצת טיולי יום, חלקם לא פשוטים וחלקם קלים מאוד),

אבל זה בהחלט מכיל את כל שאר המרכיבים של טיול מוצלח, וזול.

 

ועוד משהו: זה טיול שמתאים מאוד לזוגות. פגשנו שם לא מעט זוגות, וחלקם אפילו עשו דיל:

שכרו מראש מיני וואן עם נהג ועוזר נהג צמודים לאורך כל הטיול, והם דאגו להם להכל - מהאטרקציות המקומיות ועד ללינה במקומות טובים.

המחיר היה נדמה לי 50$ ליום (לזוג) להכל.

פורסם

בינינו, ככה בשושו, שאף אחד לא ישמע,

הגברים הישראלים לא פחות גרועים מההודים בכל הנוגע להשתנה בחוץ -

מפועלים קשי יום ועד עורכי דין ושאר חנוטים בחליפות - אף אחד מהם לא בוחל בשיח מזדמן. בררר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לדעתי הסכום פחות אידיאלי לטיול ארוך וגבוה מדי בשביל טיול קצר.

אז אולי תקדיש את החלק העיקרי של הכסף לאטרקציה:

סוף שבוע במאראנלו, יום מסלול בתוך פרארי, יספק לך חוויה שעוד תיזכר בה.

לא חסרים שם מקומות שמאפשרים לך לקחת את הרכב לנסיעות (בליווי מדריך) של 10 / 20 / 30 / 60 דק׳... וכו׳

המקומות האלה מספקים גם ימי מסלול בתיאום מראש ולא רק נסיעה ברחוב (שהיא גם כיפית - מאוד)

בכל אופן במקרה שלך אתה יכול ללכת על כל הקופה, או לנסות לברר באמת כמה זה יוצא ולבכות שחסר לך

 

 

אני הייתי כאן:

תתקשר אליהם ותבדוק מה העלות ליום מסלול

http://www.pushstart.it/en

GOT סחוג?

פורסם

בחודשים הקרובים באירופה וארה"ב קרררר, גשם, שלג - אלו טובים לטיול העשירי ולא לראשון. אולי לכמה ימים רומנטיים בפראג אבל לא לטיול ארוך, אלא אם מעדיפים אימון השרדות על הנאה.

 

לדעתי עדיף מקומות בהם התחיל כעת הקיץ.

ההמלצה של דריש לאוסטרליה - וגם ניו זילנד - היא מצויינת, אבל המינימום הוא 5-6 שבועות. עם רכב סביר שכור ולינה במוטלים ואולי קצת תיגבור לתקציב י- ההנאה היא לכל החיים. עד סיכון שלא רוצים לחזור.

(פעם חזרתי משם בדיוק בערב חג המולד, כמו השבוע - והיה לי דיאלוג ארוך עם מנהלת הקבלה במלון על החלפה במקומות המגורים... שלא להזכיר איזו טויוטה ספורטיבית שצ'יפרו אותי בה, ולא רציתי להחזיר, ורק לאחר עיכוב קל בטיסה הלכתי לתת להם את המפתחות שמצאתי בכיס, נשכחו בלי כוונה...).

עוד אפשרות לארץ חמה בעונה הזו היא דרום אפריקה. מיגוון נופים עצום, מחיירם נוחים עבורנו, תמצא שם הרבה יהודים חביבים (שזה גם אוכל כשר) , כמה ימים בסןו סיטי יעוררו את החשק לפעם הבאה בלס וגאס... והגברת תהנה מקניות עד מטען יתר מוגזם.

 

אגב, קנדה יפהפיה, 3-4 שבועות בקושי יספיקו, אבל לא בעונה הזו. חפש שרשור שהיה פה על מסע בקנדה ותקבל תיאבון.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
בינינו, ככה בשושו, שאף אחד לא ישמע,

הגברים הישראלים לא פחות גרועים מההודים בכל הנוגע להשתנה בחוץ -

מפועלים קשי יום ועד עורכי דין ושאר חנוטים בחליפות - אף אחד מהם לא בוחל בשיח מזדמן. בררר.

 

שיח?

בהודו הקשר בין השתנה ברחוב לשיח הוא מקרי בהחלט. אפילו קירות הם לא מאסט. הם פיתחו השתנה בכריעה במיוחד אם אין מחבוא.

 

סרברל, אני מבין את הרתיעה שלך, אין ספק שהודו היא לא לכל אחד.

בתור אחד שמסתדר עם הכל, זו הייתה חצי שנה שאי אפשר לתאר.

להודו יש אינספור פנים.

איציק, אני לא בדיוק יודע על איזה ישראלים שחזרו מתאילנד אתה מדבר, אבל בכל מקרה, כשאתה שם אתה אדון לעצמך ולא כפוף להיותך ישראלי. נכון שיהיו את אלו שיחשבו שאתה נורא מתנשא אם אתה לא "יושב עם אחימשך מהבית לפייסל", אבל וואלה, שילכו לחפש מי יעשן אותם. בקושי הייתה לי תקשורת עם ישראלים בהודו, והחוויה היא בדיוק מה שאתה עושה ממנה. בכל מקום.

 

ואגב, ב15 אלף סגרתי חצי שנה כולל טיסה וכל הציוד ועודף.

מה חתימה? תתפשטי!


×
×
  • תוכן חדש...