Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנהרות הכרמל שוב העלו מחירים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוף טופיק קטן -

אם נסעתי במנהרות הכרמל 2 מקטעים ואין לי מנוי ועברתי במסלול של המנויים (נסעתי מתוך הרגל, ורק בדיעבד קלטתי שאני נוסע עם רכב של חבר שלא מנוי), כמה אצטרך לשלם?

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ידוע אם גם הדרך דרומה פקוקה?

חזרתי ליקנעם מחיפה לפני רבע שעה.

אין כרגע עבודות בכביש לכיוון יקנעם אלא בכיוון ההפוך. אין פקק מיוחד לכיוון יקנעם והדרך יחסית פתוחה (יחסית לשעות האלה, כן?).

בצד השני לכיוון חיפה עומדים מהתשבי ועד כמעט יגור.

זה ככה כל היום בגלל העבודות וכנראה שגם מחר יהיה אותו דבר, אבל אני, מה אכפת לי אני? אני רוכב לי להנאתי על האופנוע וליבי עם כל הנהגים בפחיות.

פורסם

עם המזל שלי כשאצא מהמשרד בדיוק יתחילו לעבוד על הדרך דרומה :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אוף טופיק קטן -

אם נסעתי במנהרות הכרמל 2 מקטעים ואין לי מנוי ועברתי במסלול של המנויים (נסעתי מתוך הרגל, ורק בדיעבד קלטתי שאני נוסע עם רכב של חבר שלא מנוי), כמה אצטרך לשלם?

בדקתי באתר - משהו בין 50-200 ש"ח. התקשר ל-5424* כדי לברר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אוף טופיק קטן -

אם נסעתי במנהרות הכרמל 2 מקטעים ואין לי מנוי ועברתי במסלול של המנויים (נסעתי מתוך הרגל, ורק בדיעבד קלטתי שאני נוסע עם רכב של חבר שלא מנוי), כמה אצטרך לשלם?

 

נסיעה ראשונה - כ 25 ש"ח.

מנסיעה שניה ומעלה באותו חודש חיוב - כ 100 ש"ח.

 

 

פורסם

הבעיה היא שמנהרת הכרמל - זה מונופול והם מכתיבים את כללי המשחק! הפתרון היחיד - בניה של מנהרה שניה שתתחרה במונופול. אנחנו מארגנים עכשיו קבוצה בפייסבוק, ומחודש הבא מתחילים לחפור באיזור טירת הכרמל.

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
והנה זה קורה שוב.

מה בדיוק קורה שוב?

 

כתוב שם שזה עידכון רבעוני בצמוד למדד.

 

ברבעון הקודם ירד ב 10 אגורות, ברבעון הזה עלה ב 11 אגורות.

 

זה לא נקרא התייקרות.

 

 

בלי קשר, מחיר של 17 ש"ח לכיוון הוא גבוה ואני די צמצמתי את הנסיעות שלי דרך המנהרה. רק כשמאוד לחוץ בזמן.

 

 

פורסם

אמנם הפעם זה עדכון רבעוני, אך המחיר (גם הקודם!) גבוה מדי לקטע של כמה ק"מ בודדים, ולא נראה לי שיש מישהו שיחלוק על זה.

בנוסף - למשלמים במזומן המחיר הוא 8.70 ולא 8.66 ש"ח.

פורסם

בנוסף - למשלמים במזומן המחיר הוא 8.70 ולא 8.66 ש"ח.

 

זה בשביל למנוע התעסקות עם אגורות בקופה, עיגלו ל 10 אגורות. הרי אין מטבע של אגורה אחת וגם 5 אגורות כבר בקושי רואים.

 

מי שמשלם על שני המקטעים דווקא נהנה מעיגול כלפי מטה.

 

 

פורסם

גם המטבע של 5 אג' יצא מהמחזור, היום המטבע הקטן ביותר בישראל הוא בן 10 אג'

ד"א עברתי אתמול בגשר שבין האיים sjelland ו-fynבדנמרק. אכן מבצע הנדסי מרשים, גשר באורך 18 ק"מ. המחיר למעבר 235 כתר דני, בתרגם חופשי 133 ש"ח. העניין הוא שקרוב לודאי מעטים מאד העוברים בו על בסיס יום יומי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שוב פעם אותה התבכיינות. מדובר במיזם שנעשה בכספים של משקיעים פרטיים. הם החליטו להשקיע את הכסף בכדי להרוויח וזאת זכותם. מי שלא יאה ולא נאה לו פשוט לא ישתמש בשירותי המנהרה ונגמר הסיפור. אבל אז על מה יהיה לישראלי להתלונן?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

המשקיעים קיבלו ממדינת ישראל מנדט להרויח כסף בלי שום סיכון.

לפי ההסכם המשקיע לא יפסיד לעולם. אם לא יעברו מספיק מכוניות ההפרש ישולם מכספי המיסים של כולנו, כך שאין לציבור שום מנוף להורדת המחירים, והציבור הישראלי ישלם כך או כך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...