Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנהרות הכרמל שוב העלו מחירים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שגר בחיפה ואמור לעבור כל יום במנהרות - זו הוצאה גדולה.

למי ש 'פעם ב...' עובר במנהרות זה מעולה.

 

לגבי עידכון המחירים, לפי המספרים שנרשמו כאן על ידי landy,

בין יולי 2011 לאוקטובר 2013 (שנתיים ורבעון) יש עליית מחירים של 31%.

המדד בתקופה זו עלה בכ 5% - 7% לא יותר, אז כנראה שהסיבה להתייקרות היא שונה ונובעת מהסכמי ה BOT עם המדינה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמו הקפה- הפוך, גוטה, הפוך.

הנהגים סובלים מהפקעת נתיבים שנהיו בלעדיים של המטרונית, בעוד שלפני המטרונית הם היו נתיבים לכלי רכב ולא נת"צ. כן, יש גם כמה נת"צים שהפכו לנתיבי מטרונית, אבל הם לחלוטין לא הרוב.

 

מרבית הנתיבים בתוך חיפה - בניגוד לנתיבים בכביש חיפה עכו וכמה קטעים בהדר - לא הופקעו משום רכב אחר, פשוט משום שהם לא היו קיימים עד שהחלה בנית המטרונית.

 

לגבי הנת"צים המרכזיים - בעולם זו הנורמה. הנת"צים הימניים אצלנו הם החריג.

 

ולגבי היציאה מדרך ההגנה לכיוון טירה - נסעתי שם לפני חצי שעה. בנתיבים ה,חוקיים" עמדו 3 כלי רכב בכל נתיב, בנתיב המטרונית עמדו 4 כלי רכב פרטיים. אבל הם אלה שהפריעו למי שנוג כחוק לפנות לטירת הכרמל כיון שהם גם עקפו מימין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המחיר עלה ל - 7.47 ש"ח למקטע. הם לא העלו סתם, מדובר בהעלאת מחירים בגלל הצמדה למדד מתוקף הסכם הזיכיון עם המדינה

 

אתה יכול לראות את זה בכתבה בעיתון ידיעות חיפה...

פורסם
המחיר עלה ל - 7.47 ש"ח למקטע. הם לא העלו סתם, מדובר בהעלאת מחירים בגלל הצמדה למדד מתוקף הסכם הזיכיון עם המדינה

 

אתה יכול לראות את זה בכתבה בעיתון ידיעות חיפה...

V

V

V

לגבי עידכון המחירים, לפי המספרים שנרשמו כאן על ידי landy,

בין יולי 2011 לאוקטובר 2013 (שנתיים ורבעון) יש עליית מחירים של 31%.

המדד בתקופה זו עלה בכ 5% - 7% לא יותר, אז כנראה שהסיבה להתייקרות היא שונה ונובעת מהסכמי ה BOT עם המדינה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

וממחר המחיר 8.70 ש"ח לקטע (17.40 מקצה לקצה).

ובמקביל - ירידה חדה במחירי הדלק.

אני כבר צופה את הפקקים בפרויד .

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
וממחר המחיר 8.70 ש"ח לקטע (17.40 מקצה לקצה).

ובמקביל - ירידה חדה במחירי הדלק.

אני כבר צופה את הפקקים בפרויד .

 

ובצדק- המחיר הזה הוא פשוט חוצפה והגיע הזמן לחרם צרכנים - לנסוע מכל מקום, רק לא משם.

אם בעבר, הפקטור העיקרי היה זמן וחיסכון בדלק, הרי שעתה נותר רק הזמן.

בחלקה הקטנה שלי- מעביר לכל בני משפחתי.

 

תודה על העדכון,

בן.

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מה הוא מצטרף למחאה? הוא ראש העיר - שיעשה עם זה משהו.

בן.

 

נ.ב.

שום מחאה, פשוט לא לנסוע משם. כרגע וידיתי למשל שלפחות 10 בני משפחה מלבדי לא יסעו שם יותר, והיד עוד נטויה. אם כולם יעשו זאת, עדיף על כל מחאה.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כאשר המחיר עלה בפעם הראשונה הורדתי את הנסועה שלי במנהרה מכ-10 נסיעות לחודש לסדר גודל של אחת בחודשיים. וגם אשתי, שהמנהרה היתה יכולה להיות נוחה לה מאד בדרך לעבודה, נמנעת מנסיעה בה. השימוש היחיד הוא כאשר פרויד סתום לגמרי או כאשר אני יוצא באחור מחדר הכושר בבוקר (ארוע נדיר ביותר) וממהר לעבודה.

 

ותודה ליונה יהב שדאג לבנות את כביש נחל הגיבורים, ולכל הקבוצה שבנתה את 22. חתכו לי את זמן הנסיעה לעבודה (והביתה) ב-50%.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האמת שאני נוסע במנהרות פעם בשבוע/שבועיים בערך. עד היום זה היה עולה לי 15 שקלים לנסיעה [7.5 לכיוון]. נוח מאוד.

יחד עם זאת, בפעם הבאה אצביע בגלגלים. אני מוכן לוותר קצת על הנוחות שלי, בשביל שאולי יקרה עם זה משהו. ממליץ לכל אלו שנוסעים במנהרות לעתים רחוקות לעשות כמותי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יונה יהב הזה פשוט אפס, גובה את הארנונה הגבוהה בארץ, מז**ן את הבריאות של התושבים שלו בשביל קומבינות בבז"ן, אבל כשמדובר בחברה פרטית - עומד עם פרצוף עצוב בצד הכביש.

איפה גדי וילצ'רסקי שיצעק לו במגאפון?!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יש לי לא מעט ביקורת על עיריית חיפה, במיוחד בנושא רישוי בניה. הדוגמא הבולטת מבחינתי האישית - הפיכת הגבעה ליד האוניברסיטה משכונה המיועדת לבתים בני 2-3 קומות לחומה של מפלצות בנות 30 קומות, עד כמה שאני מבין עם עוד כל מיני הנחות לבעלי הקרקע. אחד הגורמים שהביאו אותי לעזוב את השכונה.

 

לזכות יונה יהב צריך לומר שבתקופה שלו יש תנופה רצינית מאד בבניית תשתיות בעיר. כן, אני יודע שסוחרי רחוב הרצל קיטרו כמו סוחרי רחוב יפו בירושלים, אבל בתחום התחבורה והתשתיות יש כאן מהפיכה רצינית בשנים האחרונות.

 

לגבי הארנונה - מדובר בעניין שכלל לא קשור לראשי המועצות בכל מדינת ישראל ב-30 השנים האחרונות, אם אתה מכיר את "צו ההקפאה" מ-1985 למעשה כל העיריות בארץ מחוייבות למיסוי כפי שנקבע באותה שנה (עם אפשרות לשינויים מינוריים בלבד), והמס הנגבה כיום כל לא נתון לשליטתם. כמובן, חוץ מכל מיני הסדרי פטור שמקובלים במגזרים מסוימים. שלא לדבר על חוסר האפשרות להשוות בין מועצות שונות בגלל ההבדלים בשיטות חישוב שטח הנכס והמס המוטל ליו.

 

לגבי זיהום הסביבה - גם כאן היתה תקופה של שיפור ניכר, כנראה בשנים האחרונות הרסן הותר על ידי הרשויות, וכידוע, גופים מהסוג של בתי הזיקוק מנצלים כל פרצה כדי לחסוך כמה פרוטות. מהדברים שמרגיזים במדינה הזו. תעודת עניות לעיריה וגם לממשלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מפסיק לנסוע משם. השיקול עם הילדים הוא תמיד לנסוע דרך 6 שעולה כסף או דרך 2+מנהרות. מאחד שכעת זו כבר עלות דומה, שיחכו לי במנהרה. ויחכו. ויחכו.

הילדים אוהבים את המנהרה, אבל דחילק, גם הגשר לקריות מגניב :-)

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לי יוצא לנסוע כ 3 פעמים בשבוע במנהרות (הלוך ושוב כל פעם) ומעכשיו יצא 8.7*24 = 208 ש''ח (לפניי זה היה יוצא 180) .

בהנחה שהמנהרות חוסכות לי 4 ש''ח דלק ו 5 דקות עבור כל נסיעה יוצא שאני חוסך :

6*24 = 144 ש''ח .

5*24 = 120 דקות = 2 שעות .

 

האמת שהמנהרות חוסכות הרבה יותר (אני רשמתי את המינימום ) בנוסף לבלאי רב של הרכב (בירידה צריך לבחור אם לטחון את הגיר בטורים גבוהים או את הבלמים ובעלייה צריך לטחון את המנוע) .

בכל מקרה אני חושב שבשביל השפיות שלי אני ימשיך להשתמש בהן , אבל בסופיי שבוע כשהכבישים ריקים אני אוותר עליהן (למרות שבאמת קשה - לאחר שתרגלתי)


×
×
  • תוכן חדש...