Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנהרות הכרמל שוב העלו מחירים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש מוגזם, ואני מקווה מאד שאנשים יפסיקו לנסוע שם והרווחים שלהם ייפגעו.

במקביל לעדכון המחיר קיבלנו עדכון ממחלקת השכר בחברה שמה-1 לינואר 2015 התשלום למנהרות לבעלי רכב ליסינג יירד מהשכר ברוטו ולא נטו כמו שהיה עד עכשיו.

עד עכשיו כביש 6 היה יורד מהברוטו והמנהרות מהנטו בגלל הגדרות של רשות המיסים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
על אחת כמה וכמה שעובדי מת"מ עושים שימוש בפתרון הזה, ולהם זה לא ממש מזיז.

 

לא כולם מקבלים את ההטבה של נסיעה במנהרות הכרמל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני מניח רוב משתמשים קבועים זה רק אותם שנוסעים על חשבון הברון. בגלל מחירים מטורפים של המנהרה, אני לא משתמש בה אלא נוסע דרך כל העליות ועומסי תנועה. בחרתי לנסוע ב שעות שבמנהרה מקסימום אפשר לחסוך 10 דקות. בשבילו שימוש במנהרה היה עולב שמנה במחיר הנוכחי מעל 8000ש"ח.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)
על אחת כמה וכמה שעובדי מת"מ עושים שימוש בפתרון הזה, ולהם זה לא ממש מזיז.

אני לא יודע מה מתרחש בחישובי השכר של עובדי מת"מ, אבל אני יודע דבר אחד - כל יום בסביבות שעה 18:00 יש פקק בעליה בפרויד - לעתים נמשך 200 מ' מהרמזור של רמת אשכול, לעתים 2 ק"מ. כבר היו מקרים שהבן שלי שהיה צריך להגיע לטכניון ירד עד מת"ב ונסע במנהרות עד הגרנד כיון שהסיכוי שלו לעבור את חורב בתפחות מ-30 דקות היה קלוש.

אני מניח שכעת, או בעוד חודש, כאשר אנשים יקבלו את החשבון החודשי המעודכן, יצטרפו עוד כמה מאות כלי רכב לפקק.

Emanuel5 - העליה בפרויד והירידה ברופין (או להפך) לא מעמיסות על הרכב במידה חריגה. לפעמים צריך להוריד הילוך בנחל גבורים.

bar72 - אני לא יודע לאן אתה נוסע, אבל לקריות הדרך הנכונה היא בד"כ 2/4/6 (בהתאם למקום מגוריך) => 70 =>79 =>22. לצד המזרחי של חיפה ממשיכים ישר ביגור ועולים דרך נחל גיבורים או עוקף נו"ש, ולצד המערבי - על 2 ואז פרויד\דרך הים\דרך צרפת, בהתאם ליעד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בחודשים האחרונים צמצמתי מאוד את הנסיעות דרך המנהרה, וכך גם אשתי

אבל בדיוק הנושא עלה דדיון בינינו.

שנינו סבלנו היום קשות בדרך לעוקף נו"ש - היא ביציאה מטבעת פז ואני בגשר הזרע.

המסקנה שהתקבלה היתה שאם מגיעים מכיוון המפרץ בין 15:30-18:00 (לא בדקנו יותר מאוחר) - המנהרות חוסכות הרבה זמן ועצבים, ומצדיקות את מחירן, למרות שלדעתי הוא מופקע. ובכל מקרה - נשתמש רק בקטע אחד, למרות שיותר נוח לנו להגיע הביתה מכיוון חוף הכרמל מאשר מחורב (בגלל עומס קל שיש בחורב בשעות אחה"צ).

בכל מקרה - אם בשנה הראשונה החברה הכניסה מאיתנו 100-150 ש"ח בחודש הרי שלאחרונה ההכנסה ירדה לסביבות 50-70 ש"ח בחודש.

 

 

 

ובצדק- המחיר הזה הוא פשוט חוצפה והגיע הזמן לחרם צרכנים - לנסוע מכל מקום, רק לא משם.

אם בעבר, הפקטור העיקרי היה זמן וחיסכון בדלק, הרי שעתה נותר רק הזמן.

בחלקה הקטנה שלי- מעביר לכל בני משפחתי.

 

תודה על העדכון,

בן.

 

 

 

מה הוא מצטרף למחאה? הוא ראש העיר - שיעשה עם זה משהו.

בן.

 

נ.ב.

שום מחאה, פשוט לא לנסוע משם. כרגע וידיתי למשל שלפחות 10 בני משפחה מלבדי לא יסעו שם יותר, והיד עוד נטויה. אם כולם יעשו זאת, עדיף על כל מחאה.

 

זכותו של כל עסק לגבות מחיר עבור השירות שהוא מעניק או המוצר שהוא מוכר כראות עניו. לא מדובר בחלב, ביצים או מוצר אחר שנמצא בפיקוח. כמובן, שגביית מחיר גבוה מדיי ירחיק ממך לקוחות לא יאה, לא נאה, יש אלטרנטיבה. כמו שאנשים הסתדרו לפני המנהרות הם יכולים להסתדר גם עכשיו.

 

עלות כריית המנהרות הוא 1.5 מילארד שקלים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

בוקר ראשון אחרי ההעלאה פקקים באבא חושי עד הרמזור בין פרויד לרמת אשכול, עד עכשיו לא נסעתי במנהרות אלא כשאיחרתי, אם המצב יהיה כך קבוע, אז כנראה שאתחיל לנסוע המנהרות או שאזיז את יומן העבודה שלי שעה קדימה.

פורסם

בתור עובד מת"מ שצריך בסך הכל לצאת לכיוון עוקף כריות - אין שים סיכוי שתצא מהעבודה בין 4 ל 7 ואפילו 8 ולא תתקע בפקקים אחרי העלייה של פרוייד, בפקקים ארוכים מאוד.

 

כל יום ההלבטות היא האם לנסוע משם או לוותר ולעלות למנהרות בתוספת כמה ש"ח , עדיין מרגיש לי שהפקקים גוזלים יותר דלק מאשר המחיר של המנהרה.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם (נערך)
בתור עובד מת"מ שצריך בסך הכל לצאת לכיוון עוקף כריות - אין שים סיכוי שתצא מהעבודה בין 4 ל 7 ואפילו 8 ולא תתקע בפקקים אחרי העלייה של פרוייד, בפקקים ארוכים מאוד.

 

כל יום ההלבטות היא האם לנסוע משם או לוותר ולעלות למנהרות בתוספת כמה ש"ח , עדיין מרגיש לי שהפקקים גוזלים יותר דלק מאשר המחיר של המנהרה.

 

אתה קצת מגזים. בפרויד יש פקקים משך כשעה (סביב 5-6, קצת גמיש), וגם זה לא כל יום. וד"א - בשבוע שמאז תחילת מחאת המנהרות - שלא ברור לי עד כמה היא יעילה - לא ראתי ולו פקקון אחד.

 

תביא בחשבון שהעלות של נסיעה במיוון אחד במנהרות שקולה ל-3 ליטר דלק. כמובן לא כולל הזמן הנסך.

 

ולעקוף כריות?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...