Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנהרות הכרמל שוב העלו מחירים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה קטע...אני בכלל לא עובד בהייטק או בתעשיות סמוכות. וגם אין לי רכב ליסינג. אולי אני בן אדם סוג ב', לא יודע.

 

 

למרות הנ"ל, יש לי מנוי לכביש 6 ולמנהרה ואני משתמש בו כשצריך. כלומר לא באופן יומיומי אלא כשיש לי צורך להגיע מהר ממקום למקום. ודווקא מנהרת הכרמל חוסכת לי לא מעט דקות, הייתי נוסע לאותם יעדים לפני שבנו את המנהרה וההבדל בהחלט קיים.

 

אבל החשבון החודשי שלי למנהרה ולכביש 6 יחד בדרך כלל לא מגיע ל 100 ש"ח, בן אדם סוג ב' כבר אמרתי?

 

 

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים עם בוקי ב100% , למרות שאני כן עובד בהייטק וכן עובד אפילו במת"מ חיפה ונדרש לחצות בכל יום מצד אחד של המנהרה לצד השני.

בדר"כ חשבון המנהרות בחודש מסתכם עד כ 100 ש"ח , אני לא עושה בהם שימוש יום יומי אלא אם כן יש בעיתיות כמו היום למשל.

הוויז התריע בפני מראש על נתיב חסום בפרוייד ורשם שדרך פרוייד אגיע ב50 דק'.

לעומת המנהרות שם הוא התריע על 12 דק' נסיעה.

מאחר ואני אדם עובד שגם מבזבז דלק בעמידה בפקק וגם זמן נאלצתי היום לנסוע חד פעמי מהמנהרות ולכן לי זה לא נורא.

 

אבל אדם שנוסע בקביעות דרך המנהרות החשבון שלו יהיה גבוה ולא סביר בכלל.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

במקרה או לא, ביום המחאה נגד העלאת המחירים שנקרא יום ללא מנהרות, מתבצעות עבודות שסותמות נתיב בפרויד.

יונה יהב טוען שהוא נגד ההעלאה, ובצדק, אז שיעזור לתנועה ע״י הקלה לפי שעות העומס, ושלא ישים לה מקלות בגלגלים.

פורסם

איפה מתבצעות עבודות בפרויד? לא נתקלתי היום בשום בעיה, וגם בתצפית כעת התנועה זורמת בשני הכיוונים.

העבודות היחידות בהן נתקלתי בפרויד היו תוצאות של הסופה - ביום חמישי בלילה עבודות של חברת החשמל, ובסופ"ש תיקון של בור בירידה לפני הרמזורים של רמת אשכול. עברתי באותו מקום לפני חצי שעה והכל תוקן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אין שום מצב שלא היית נתקל בזה, הפקק הגיע עד הבית ספר באבא חושי.

העבודות היו אחרי הרמזור של רמת אשכול.

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם

יש משהו מענין שקרה לאחרונה בתחום: ביום ראשון הייתה מחאה על מחירים. החל מיום שני האריכו את זמן הרמזורים שלא לצורך בדרך חלופית (עליה של איניברסיטה) שגרם לפקקים במקום שלא היו פקקים. בדרך כלל הרמזור היה די קצר והיה תיאום עם הרמזור הירוק, כך שהיה צריך להמתין מעט זמן. אבל עכשיו אור אדום מספר דקות שגורם לכך שרכבים נתקעים בשיירות בצומת.

 

קונספירציה?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צבי, אתה בהחלט צודק, אני והרבה אחרים שמו לב לזה. הרמזור מנשר שמאלה, היה מתואם, שבוע שעבר הפך לגל אדום, אבל עכשיו הכל בסדר.

4 נוסעי מנהרות קבועים כבר נוסעים דרך האוניברסיטה, וכמה שבועות אחרי ההעלאה הדברים התייצבו, אין פקקים חריגים, אין סיבה ליסוע מהמנהרות אלא אם רוצים לחסוך 10 דקות לכל היותר.

פורסם

פשוט מעצבן...נסעתי לחברה שלי בשבת 8.70 לנווה שאנן, מה קרה הכביש הזה עשוי מזהב ?? אני פעם בשבועיים גם ככה מגיע לחיפה אז זה קצת פחות מפריע אבל ראבק מי שנוסע שם יומיום זה המון כסף וחברה שלי ביטלה את המנוי שלה כי בחודש יוצא לה חיוב של קרוב ל4 ספרות עקב נסיעה יומיומית. מה שיותר מצחיק שכולם צועקים שזה יקר אבל עדיין יש תור בעמדת תשלום לנסיעה במנהרות.

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם
צבי, אתה בהחלט צודק, אני והרבה אחרים שמו לב לזה. הרמזור מנשר שמאלה, היה מתואם, שבוע שעבר הפך לגל אדום, אבל עכשיו הכל בסדר.

4 נוסעי מנהרות קבועים כבר נוסעים דרך האוניברסיטה, וכמה שבועות אחרי ההעלאה הדברים התייצבו, אין פקקים חריגים, אין סיבה ליסוע מהמנהרות אלא אם רוצים לחסוך 10 דקות לכל היותר.

אכן, המצב השתפר ורמזור חזר לשגרה. ועדיין במנהרות נוסעים לא 4 נוסעים, אלא אלפים. ;)

 

בכל אופן, לאחרונה הופיע בעיה חדשה: כביש 75 הפך להיות לא שמיש בגלל בורות ועבודות בכביש. פקקים מטורפים וסלילת כביש בשעות העמוסות ביותר הופכות את הנסיעה בו לבלתי אפשרית. לצערי הרבה היום נפלתי במלכודת. :x לא חשבתי שבכיוון יוקנעם-לב המפרץ תיהיה בעיה. ניראה שכל החורף צריך לנסוע דרך דרכים חלופיות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא צריך לנסוע כל החורף בדרכים חלופיות אלא פשוט להפעיל את הוויז בכל נסיעה.

בכל מקרה, ענין הפקק בכביש 70 יפתר בימים הקרובים עם סיום העבודות שבאו בעקבות התפוררות הכביש בעקבות הגשמים הרבים בשבוע שעבר.

לפחות הפעם הם מתקנים כמו שצריך ומרבדים את כל הנתיב הימני ולא רק מתקנים טלאי על טלאי.

פורסם

אני מקווה. היום בבוקר הוויז הראה לי שעה וחמישים מיקנעם לחיפה והמליץ בתוקף לנסוע דרך זכרון.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הנסיעה דרך זכרון ארוכה כפליים. אפילו בשבילי - שגר במערב חיפה.

אשתי עדכנה אותי כעת כי כעת הכביש מיקעם לכיוון חיפה פקוק במידה חריגה, כנראה בגלל העברת השיפוץ לנתיב הצפוני-מזרחי של 70.75.לנתיב לכיוון חיפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מבחינת נסועה כן, מבחינת זמן זה הרבה יותר קרוב. דווקא כשגרתי במערב חיפה נסעתי ליקנעם פעמים רבות דרך כביש החוף.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

בתנאים רגילים זה גם תוספת זמן רצינית מאד. בתנאי פקק - עניין אחר לגמרי.

אשתי תזמנה עכשיו 45 דקות מהתשבי ליגור. מתיל להוך לשרשור גלגלצ, אבל צריך לבדוק אם הדרך הנכונה בימים אלה עוברת בזכרון או בדלית אל כרמל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ידוע אם גם הדרך דרומה פקוקה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...