Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקופה ארוכה מאוד שאני מחפש שינוי בחיים ורוצה לעבוד

במקצוע כגון רצפות/עבודה בגבס ומקצועות בנייה נוספים.

לאן עלי לפנות?

תודה.

Gn'f'R

פורסם

לגובב או לא?

 

לדעתי לך לעבוד אצל שיפוצניק, תראה אם העולם הזה זוהר כמו שדמיינת, ואם כן, תתלמד אצלו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לא, אל תגובב, העניין הוא שאיני רוצה לעזוב את עבודתי הנוכחית

בעתיד הקרוב ואני רוצה להתמקצע ברמה גבוהה בכדי

לתפוס עבודות איכותיות ולהתפרנס טוב יחד עם תחושת סיפוק. כן, סיפוק.

 

בגוגל אין כלום.

Gn'f'R

פורסם

שאלה מאוד גסה,

בהנחה וחברתי לאיש מקצוע מיומן ואדיב, מהי התקופה פחות או יותר

שיהיה עלי להצמד אליו בכדי ללמוד?

יש לי רקורד של פעם אחת שריצפתי את חדר האמבטיה שלי ויצא ככה ככה.

 

לא מחפש זוהר, אחרת הייתי מסיים את התואר בתעשייה וניהול.

Gn'f'R

פורסם

מתחבר לי בדיוק לכאן.

 

אתה מזכיר לי מישהו שהתקין לי שיש במטבח לפני קצת למעלה מ-20 שנה. אפעס, הבחור לא התאים לי לסטריאוטיפ של שיפוצניק. לא בהתנהגותו הכללית ולא בצורת העבודה שלו. בשיחה התברר כי היה בעל תואר שני מהטכניון, אבל אבד את עבודתו בהייטק. כשחיפש פרנסה למד להתקין שיש. כאשר הוצע לו לחזור להייטק הוא ויתר - כיון שהתרגל לרמת החיים של מתקין שיש, שהיתה הרבה יותר גבוהה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חשבתי על הוראה, חשבתי על נגרות, חשבתי על הקמת חברת הובלות,ספר כלבים, ומה לא...

חשבתי על הרבה דברים.

בניין תמיד היה לי בראש ולא יצא.

החבר'ה האלו אוספים מהרצפה את מה שאחרים

לא מוכנים להתכופף בשבילו.

Gn'f'R

פורסם

השיפוצניק שעשה אצלי עבודה נפלאה לאחרונה היה כנראה גם אומן (בשורוק) וגם אמן (בקמץ קטן). והתוצאות נראות בהתאם. אסתטי בעיצוב (הוסיף רעיונות מעבר לאלה של האדריכלית), אסתטי בביצוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קח בחשבון שרצף "שרוע" מרבית זמן העבודה של על הרצפה, יושב / מתכופף / רוכן / אני לא יודע מה.

צריך להיות לך גב "חזק" כי אחרת יהיו לך כאבי גב / שחיקה של המיניסקוסים ברגל (מעמידה/כריעה על הברכיים, כאשר פרק הברך מכופף).

שלא תבין לא נכון - אין לי דבר וחצי דבר נגד המקצועות האלה.

 

במה אתה מוכשר (חוץ מלגבב), מה אתה אוהב לעשות חוץ מזה ?

alfa 156 2.5.

פורסם

בכל מקום יש מגרעות, כיום אני חשוף לנזקים אחרים במקום

עבודתי.

שיפוצים תמיד סיקרנו אותי. וכשאגיע לשלב שלא הוכל

לעבוד אפתח בית ספר לצעירים ישראלים למען דור העתיד.

יש רצפות, עבודה בגבס, טיח צבעוני, בשלב מאוחר יותר

אפשר לשלב גם אינסטלציה. נשמע לא רע.

Gn'f'R

פורסם

מציע לך למצוא איזה חבר או קרוב משפחה שמשפץ, תציע לו את עבודתך בחינם ותן לו לשלם רק עבור החומר.

אם אתה ממש בעניין אתה יכול לשפץ את הבית שלך...

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
בכל מקום יש מגרעות, כיום אני חשוף לנזקים אחרים במקום

עבודתי.

שיפוצים תמיד סיקרנו אותי. וכשאגיע לשלב שלא הוכל

לעבוד אפתח בית ספר לצעירים ישראלים למען דור העתיד.

יש רצפות, עבודה בגבס, טיח צבעוני, בשלב מאוחר יותר

אפשר לשלב גם אינסטלציה. נשמע לא רע.

 

ההתחלה קשה.

לפתוח ולהחזיק עסק זה דבר לא פשוט.

את הגב אתה תתחיל להרגיש מהר מאוד.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

מזכיר לי חידה.

בעדה מסויימת, לא חשוב איזו, איך מחליטים אם הילד שנולד יהיה רצף או טייח?

 

זורקים על הקיר - נידבק? יהיה טייח.

נופל לרצפה? יהיה רצף.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מאוד לא קולגיאלי לאחד הקולגות שלך רז...

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...