Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תצטרף להוא, תנסה את זה... רק את הדבר החשוב ביותר לא אמרו לך: גש ללשכת התעסוקה הקרובה אליך (אפשר גם באינטרנט) ובדוק מתי נפתח הקורס הבא. זה לא עולה כסף (כל אזרח זכאי להכשרה מקצועית אחת מדי שלוש שנים) והם צמאים לאנשים כמוך שמוכנים להתחייב לנושא ולקחת אותו ברצינות.

 

המגבלה היחידה: זה יקח זמן ותו"כ הלימודים לא תקבל משכורת (אלא אם כן מגיעים לך דמי אבטלה).

פורסם
מתחבר לי בדיוק לכאן.

 

אתה מזכיר לי מישהו שהתקין לי שיש במטבח לפני קצת למעלה מ-20 שנה. אפעס, הבחור לא התאים לי לסטריאוטיפ של שיפוצניק. לא בהתנהגותו הכללית ולא בצורת העבודה שלו. בשיחה התברר כי היה בעל תואר שני מהטכניון, אבל אבד את עבודתו בהייטק. כשחיפש פרנסה למד להתקין שיש. כאשר הוצע לו לחזור להייטק הוא ויתר - כיון שהתרגל לרמת החיים של מתקין שיש, שהיתה הרבה יותר גבוהה.

 

כנראה שערכת את ההודעה מכיוון שלא הבחנתי

בתוספת הזו.

רק שתדע שמה שרשמת מאוד חיזק אותי.

Gn'f'R

פורסם

אכן ערכתי. יצאתי לרגע כיון שהיה נדמה לי שטעיתי בשרשור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתור אחד שעובד בתחום, ריצוף זה מהמקצועות הקשים בענף וצריך ידע רב כישרון וכושר גופני.

מה שכן התשלום בהתאם רצפים "ישראלים" טובים בלי להעליב אף אחד לוקחים כ 100 ש"ח למ"ר.

תחשוב לבד שבמידות של הקרמיקה היום אתה מניח 4 רצפות יש לך 120 ש"ח.

פורסם

המשכורת של הרצף די מתגמלת ביחס לשאר המקצועות בבניין (טייח, תפסן, בנאי וכו')

השכר של רצף מנוסה מגיע ל-400 שקל ביום, וכשאתה לוקח עבודות בקבלנות אתה יכול גם להכפיל את הסכום.

בקורס של משרד העבודה ילמדו אותך איך עובדים, אבל תיקח בחשבון שלוקח הרבה זמן עד שלומדים את המיומנות ועובדים מהר ואיכותי.

פורסם

בתור נגר חובבן, אני יכול להגיד שזה גם מאוד מספק.

 

לקחת ערימה של עצים, ולהפוך אותם למשהו יפה, שמיש, מעניין, ולא פחות חשוב, אסתטי, זה מספק.

 

בניתי למשל ארונית נעליים, לקח כמה שעות (עץ קשה לחיתוך - סנדביץ' דובדבן) אבל התוצאה הסופית גרמה לי לתחושת סיפוק מטורפת. עד היום הארונית בשימוש ואנחנו מאוד מבסוטים ממנה.

 

עבודת כפיים לדעתי זו העבודה הכי מתגמלת שיש. אני בטוח שרצף, במיוחד לאדם עם חוש אסתטי, פדנטיות ופרפקציוניזם, זה יהיה ממש כיף. באמת שההרגשה של "איך זה נראה פעם, ואיך זה נראה עכשיו" פשוט כיפית.

 

סתם דרך אגב, למה דווקא רצף? למה לא באמת נגר, או משהו אחר? יש לך משהו ספציפי שמושך אותך דווקא לרצף?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בן זוגה של אימי הוא קבלן פנים, דיברתי איתו וביקשתי שייקח אותי

לעבודה לצורך לימוד.

הוא עובד רק באיזור המרכז כך שאצטרך לנדוד לשם

לתקופה וכנראה שאתגורר באשדוד בזמן הזה.

 

למה רצף? לא יודע. נשמע לי נחמד ומתגמל, וכמובן שנפשי

חשקה בעוד חוגים מתחום הבנייה כפי שציינתי, אך צריך להתחיל מהרצפה.

בד בבד אבדוק גם בלשכת העבודה.

 

אני עוד אעדכן.

 

נ.ב

הייתי בטוח שאשתי תגיד לי:

"לא! אל תלך! אתה לא יכול לעזוב אותנו לחודש! '

היא לא...

Gn'f'R

פורסם

תביא בחשבון השלכות בריאותיות - הגב סובל מתנוחות מוזרות ומשאות כבדים (תחשוב כמה שוקל אריח של 120X120 ס"מ), והחבילות הן של 4 אריחים או משהו כזה), והחשיפה לאבק מהחיתוכים שגומרת את הריאות. למד לעבוד נכון והשתמש בכל אמצעי המיגון, למרות הסרבול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי מודעות גבוהה לשימוש בציוד מגן בסביבת העבודה.

רק צריך למצוא את התזמון הנכון לקחת חופשה מהעבודה הנוכחית

ונתחיל לרוץ.

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...