Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=492765

אמת שאני כבר מיואש וחזרתי לכאן םמצוא כיוון לבעיה.

בהמשך לנושא משבוע שעבר

מסתבר שהבעיה הייתה מחשב מנוע שרוף. החלפתי באחר, המצבר נגמר כנראה מנסיונות התנעה כושלים, התנעתי בכבלים במוסך ונסעתי לשלום. הגעתי הביתה ולאחר מספר שעות ניסיתי להניע שוב אך אין סטרטר. הנעתי בכבלים ונסעתי לאוטו דיפו שם החליפו לי מצבר משום שהוא עוד היה באחריות והוא אכן נגמר לגמרי, מה שגילינו אחרי חיבור למדידת מתח הוא שהאלטרנטור מעביר זרם גבוה מדי , זה מה שגרם לשריפת פיוזים אורות ומחשב מנוע בשבוע שעבר, היום בבוקר הנעתי שוב בכבלים כי שוב המצבר גמור (הנחתי שבגלל שהאלטרנטור תקול המצבר אינו מתמלא). נסעתי למוסך והחלפתי אלטרנטור, הרכב היה סנסיעה בטורים גבוהים במשך 30+- דקות לאחר מכן.. אחרי שעה שהוא עמד התנעתי ללא שום הפרעה.

כעת לאחר 4 שעות המצבר נורא חלש. בקושי יש סטרטר , הדבר היחיד שעובד בצורה מעומעמת מאוד הוא הנורות אזהרה, כלומר שוב המצבר נגמר , הפעם אחרי קצת יותר זמן מהפעמים לפני החלפת האלטרנטור אבל בכל זאת.

יש למישהו כיוון מהי הבעיה ?? אלטרנטור חדש ומצבר חדש.. הרבה כסף הוצאתי על הבעיה הזו ואני מאבד את עצמי .

תודה

פורסם

יש בריחה/ זליגה. קשה ככה להגיע לפתרונות, צריך לראות את האוטו. העניין של מצבר+אלטרנטור מאוד רגיש= אתה יכול להרוס את המצבר בגלל אלטרנטור פגום ואז המצבר נהרס, אתה מחליף את האלטרנטור ואז המצבר הדפוק הורס אותו... זה ממש סרט איימים...

אל תתייאש. תבדוק שוב מצבר לתקינות ואלטרנטור לתקינות.

לאחר מכן תבדוק מגעים מהודקים כמו שצריך בעיקר חיבורים ראשיים. כמו של המצבר או ליחידות בתי הפיוזים. ובגדול כל חוט חשמלי בעיקר עבה תבדוק

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
יש בריחה/ זליגה. קשה ככה להגיע לפתרונות, צריך לראות את האוטו. העניין של מצבר+אלטרנטור מאוד רגיש= אתה יכול להרוס את המצבר בגלל אלטרנטור פגום ואז המצבר נהרס, אתה מחליף את האלטרנטור ואז המצבר הדפוק הורס אותו... זה ממש סרט איימים...

אל תתייאש. תבדוק שוב מצבר לתקינות ואלטרנטור לתקינות.

לאחר מכן תבדוק מגעים מהודקים כמו שצריך בעיקר חיבורים ראשיים. כמו של המצבר או ליחידות בתי הפיוזים. ובגדול כל חוט חשמלי בעיקר עבה תבדוק

נניח והבעיה היא אכן בזליגה, אני אוכל לבדוק זאת בעצמי אם אנתק את המצבר מהקוטבים ואחרי יום אחבר מחדש לא?

איך עושים בדיקה כזו בכל אופן?

פורסם

יתכן שהזליגה היא בגלל שיש צרכן חשמלי סורר,שממשיך לעבוד ולקחת זרם גם כאשר הרכב כבר מכובה.

אם אתה לא יודע כיצד לבדוק,פנה לחשמלאי רכב והבעיה תאותר בד"כ במהרה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...