Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מציאת פתרון למניעת גנבת טנדר !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאבא שלי יש מיצובישי L200 כבר כמה עשורים [מוחלפת כל שנתיים - שלוש].

 

החסרון המאוד גדול ברכב הזה היא שהוא מאוד גניב לכל הזבלים שמגיעים מהשטחים ,משום מה הם חולים על האוטו הזה למרות השנתון הוותיק.

 

ביומיים האחרונים ניסו לגנוב לאבא שלי את הרכב פעמיים ,הפעם הראשונה שברו את הדלת והמנעול ואז ברחו כי ירדתי עם שוקר חשמלי והם כמובן טסו משם ,ואתמול בלילה הם שוב ניסו לגנוב את הרכב ושברו גם את הסוויץ' אבל לא הצליחו להניע :)

 

נכון להרגע אני חוסם את הטנדר של אבא עם המאזדה שלי : קיר - אבא חונה - אני חוסם , אבל זה לא ממש זמין כל הזמן כי בסופי שבוע אני יוצא והאוטו חשוף לשודדים...אשמח לעזרה בעניין לדעת מה כבר אפשר לעשות כי הרכב מלא בציוד יקר ערך [נגר] ,הייתי מעוניין לשמוע מבעלי ניסיון האם ה"סנדל" באמת עוזר נגד גניבות ובנוסף לכך שמעתי שיש נועל דוושות ורציתי לשמוע ממכם מה עדיף.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

אני מנסה לחשוב על משהו אחד מבין כל מה שיש ואז אני מבין שפשוט יכול להגיע גרר ולקחת את הרכב עם כל מה שיש עליו/בתוכו.

חבל שביטוח הרכב לא יכול לכסות את כל הציוד היקר, לדוד שלי יש את אותה הבעיה של רכב גניב עם ציוד יקר (חשמלאי) אבל למזלו הוא גר בגולן ושם אין מכה חזקה של גנבות.

מקווה שהגנבים יתרסקו בתאונת דרכים בדרך לבית שלך,בהצלחה עם השמירה על הטנדר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

שום דבר לא ימנע מהם לגנוב לך את הרכב ,אם הם באמת רוצים את האוטו גם עם תחסום אותו עם סמי טריילר לא יעזור לך.

 

אבל אתה יכול לעכב אותם!

 

1.

לדעתי זה הפתרון הכי טוב אך לא כל אחד יסכים לשים את זה ברכבו.

 

GearLock.jpg

 

 

 

והפתרון היותר אקטואלי זה פרוז'קטור עם חיישן שמאיר על הרכב + מצלמות

(כך אני עשיתי שמתי מצלמות שמקיפות על כל השכונה דווקא בצורה שאם משהוא יחפש הוא יראה שהם קיימות)

 

גנבים לא אוהבים להצטלם לאינסטגרם:twisted:

פורסם

סנדל דנבר.

בעבר היה לי ג'יפ שלא רציתי לבטח במקיף. שמתי סנדל וזהו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חוץ מסנדל שזה רעיון טוב יש אפשרות של פירוק המצבר, המפלג, ההגה - מה שיעכב את הגנבים אבל בסופו של דבר הם יגיעו מוכנים אחרי כמה נסיונות.

אפשר לקשור את הרכב מהשלדה לאיזה עמוד תאורה עם שרשרת טבעות ברזל כבדה שכדי לנסר אותה יצטרכו להקים הרבה רעש.

פרוז'קטורים שמכוונים על הרכב ונדלקים ע"י חיישן תנועה יכול גם להיות רעיון טוב. אם הגנבים מגיעים במהלך היום זה לא יועיל.

 

עלה לי רעיון של התקנת מסור דיסק מעל הדוושות ולחבר את מתג ההפעלה שלו ישירות לסוויץ, עם מתג נסתר שמחליף בין המסור לסטרטר :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
שום דבר לא ימנע מהם לגנוב לך את הרכב ,אם הם באמת רוצים את האוטו גם עם תחסום אותו עם סמי טריילר לא יעזור לך.

 

אבל אתה יכול לעכב אותם!

 

1.

לדעתי זה הפתרון הכי טוב אך לא כל אחד יסכים לשים את זה ברכבו.

 

GearLock.jpg

 

 

 

והפתרון היותר אקטואלי זה פרוז'קטור עם חיישן שמאיר על הרכב + מצלמות

(כך אני עשיתי שמתי מצלמות שמקיפות על כל השכונה דווקא בצורה שאם משהוא יחפש הוא יראה שהם קיימות)

 

גנבים לא אוהבים להצטלם לאינסטגרם:twisted:

 

תסביר איך הם יזיזו סמיטריילר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שלום,

דבר ראשון, רציתי לשאול אותך האם אתה גר באיזור חולון בת-ים ראשון?

כי מה שאתה מתאר נכנס לאחרונה לאזור שלנו, גררתי אולי 15 רכבים מהסגנון של L-200 שפשוט שברו להם את המתנעה ולא הצליחו לגנוב.

דבר שני, מנעול הבוכנה באמת מנעול מעולה לכל הגררים שלנו יש אחד כזה. (וגם ביטוח מקיף)

דבר שלישי, לגבי גנבי הרכב מה שהכי כדאי זה לבנות או לקנות מחסום תת קרקעי שעולה ויורד עם מנוע חשמלי או הידראולי או פנאומטי. מה שכן הוא מאוד יקר, אבל שווה את זה שלא יגנבו לכם רכבים.

 

לנו גנבו את הגרר של הבעלים מהחנייה שלו בבית. שם היה מחסום רגיל שעולה ויורד, הם פשוט פירקו אותו.

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

×
×
  • תוכן חדש...