Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני בעבר ניסיתי לנסוע רגוע.

אני פשוט לא מצליח, לא משנה באיזה רכב.

במקום שאני יודע שאין מצלמות לעיתים קרובות עם הכביש ריק אני משייט על 140-150.

דווקא ברכב חזק יותר קל לנסוע רגוע. כך לי לפחות

תמיר.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם זה רכב חזק לנוחות (כמו אודי חזקה או במוו) אז כן, קל מאוד לנהוג רגוע - אתה שם את הרכב על קרוז ונהנה בסלון עד היעד. במיוחד שמדובר בכביש ישר.

 

אבל ברכב חזק ספורטיבי, משופר זה עניין אחר לגמרי. במיוחד שהצ'יפ שלי לא ליניארי ומנסה תמיד לייצר כוח מתפרץ בכל לטיפה של הדוושה הימנית.

אני חושב שהעינוי כן שווה 450 ש"ח כל חודש... אבל אני רק צריך למצוא דרך לעשות את זה גם בטיחותי יותר

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

אני חושב שהעינוי כן שווה 450 ש"ח כל חודש... אבל אני רק צריך למצוא דרך לעשות את זה גם בטיחותי יותר

 

איטי יותר ב-20 קמ"ש זה כבר יותר בטיחותי.

יקח לך כמה פעמים בודדות ואתה כבר תתחיל להתרגל, אני כבר נהנה ממש לנהוג לאט.

פורסם
או מנוע 1.0.

שהייתה לי רנו 5 מנוע 1.1 בכביש 4 להגיע ל100 זה היה לוקח שעה.:-)

לפני כמה זמן שכרתי סוזוקי אלטו לסופש שבוע, בין מכירה לקניית רכב.

נסענו לערד להוריה של אשתי. חשבתי ש"אוטו קטן, מנוע אלף, אוטומטי, אין מצב שאני עובר את ה100"

110-120 ולפעמים גם 130...

זה חזק ממני. לא מסוגל לנסוע על 90-100 :oops:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אפשר גם אפשר, זה הכל עניין של הרגל.

אם מתכננים נכון את הזמן נסיעה ארוכה לא חייבת להיות מיגעת.

אני לא עובר את ה 100 ביום-יום, וזה ממש לא מסובך.

נסיעה בימין, מוזיקה טובה, תמיד יש שדה ראייה וניתן להתכונן לכל תרחיש שעלול לצוץ. יותר מזה, לא תאמינו איזו צריכת דלק רכבכם יפגין אם תאמצו סגנון נהיגה רגוע (ולא רק לשמור על 100, גם הדרך להגיע לשם).

 

נסו והווכחו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תשאיר את הרכב בהילוך ותסיר לחלוטין את הרגל מדוושת הגז, מחשב הרכב יקפץ הרבה יותר גבוה מאשר בניוטרל.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
בירידות אני פשוט מוציא מהילוך (מדובר על רכב ידני ולכן אין סכנה לגיר) וכן' date=' אני יודע שלא ממליצים על זה פה מפאת בטיחות אבל בכביש מהיר עם ראות של קילומטר קדימה זה פחות מסוכן..[/quote']

 

ברכבי הזרקה כל עוד אתה נמצא בהילוך ולא לוחץ על דוושת הגז - לא מתבזבז דלק.

לעומת זאת, כשאתה מעביר לניוטרל המנוע צורך מעט דלק כדי להשאר בסיבוב.

כך שמבחינת צריכת הדלק - יותר משתלם להשאר בהילוך.

אגב טיפ קטן ממני - אל תתיחס למחשב הרכב במצב של צריכה רגעית. זה שטויות ולא נותן שום אינדיקציה - מציע לך להעביר למצב של צריכה ממוצעת.

 

האצה בירידה צורכת פחות דלק מהאצה במישור או בעלייה (כאילו דה...). תחשוב לרגע שאתה נמצא תוך כדי ירידה ואתה צפוי מייד לעבור לעלייה תלולה. אם לא תלחץ על הגז ותגביר מהירות - תגיע לעליה וכדי לשמור על מהירות תצטרך ללחוץ חזק על הדוושה. אם תאיץ בירידה, תצבור מהירות שתעזור לך לצלוח את העלייה במהירות סבירה תוך לחיצה מתונה על הגז. יוצא שצבירת המהירות בירידה תצרוך פחות דלק מאשר נדרש לשמירה על מהירות סבירה בעלייה (ללא אותה האצה קודם לעלייה).

 

הבנתי. רק שבירידות שאני מדבר עליהן מחכה בד"כ איזה במפר בסופן, מה שמונע ממני לחשב את הנסיעה לאחר הירידה:wink:

פורסם
תשאיר את הרכב בהילוך ותסיר לחלוטין את הרגל מדוושת הגז, מחשב הרכב יקפץ הרבה יותר גבוה מאשר בניוטרל.

 

טוב לחסכון בדלק אבל לא לירידה בטוחה. במקום זה, עדיף להוריד עוד הילוך כך שלמרות השיפוע המנוע יבלום ויאט את הרכב, כך שנצטרך ללחוץ על דוושת הדלק כדי לשמור על מהירות קבועה בירידה. אמנם זה כן עולה קצת דלק, אבל מספק שליטה עדיפה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

תודה לכל המגיבים, נתתם לי הרבה חומר למחשבה עד לנסיעה הבאה לאריאל..

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs


×
×
  • תוכן חדש...