Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

La Ferrari בהונג קונג- אז הלכתי לראות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמאמר הכותרת,

 

הפרארי החדשה נחתה בהונג קונג לפני כשבוע אז הייתי חייב ללכת לראות אותה מקרוב וכמובן לחלוק את זה עם הבן שלי.

 

המכונית פשוט מ-ט-מ-ט-מ-ת!!!!

 

כמה שהיא יפה ומעוצבת, מכל זוית שתסתכל עליה היא פשוט מושחזת, אפילו החלק האחורי שלה כל כך מעוצב שניכר שהמעצבים עשו שם הרבה עבודה ולא חסכו בשום פרט.

 

לטעמי- הפרארי הכי יפה מעולם.

 

941995_10151480643814962_1381384849_n.jpg

 

283838_10151480643584962_2011966729_n.jpg

 

946749_10151480642969962_644683277_n.jpg

 

601726_10151480642879962_314811822_n.jpg

 

יתר הרכבים בסוכנות (המשותפת עם מזראטי, הרכב הראשון זו 458 ספיידר לבנה):

 

480359_10151480642789962_1454788837_n.jpg

 

 

944479_10151480642714962_320521896_n.jpg

 

ואיך לא, הבן שלי שעבר מכונית מכונית בסוכנות, פתח דלת והתיישב ליד ההגה ונתן לי פקודה לשבת במושב הנוסע..

 

941331_10151480643324962_581344871_n.jpg

 

 

 

393165_10151480643184962_154514556_n.jpg

 

למרות שהפרארי החדשה היתה מוקפת בסרט כדי למנוע מגע הבן שלי ניצל שניה של חוסר תשומת לב ורץ לפתוח את הדלת שלה......מזל\חבל שהיא היתה נעולה.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אכן תמונות קשות...

 

הילד החמוד הזה מקבל חינוך אריסטוקראטי!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני דווקא חושב שמה שהם עשו (בין היתר) עם הספוילר/ספליטר/וואטאבר מקדימה פשוט נפלא.

ניכר שיש הרבה אלמנטים מעולם ה F1 שזלגו לרכב הזה.

!AWDSOME

פורסם

רגע רגע, כל הפרארי האלה בתצוגה.. ניתן לפתוח ולשבת בהן? ועוד, רחמנא ליצלן, נותנים לילד להיכנס? :shock:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
שיפור לעומת האנזו, אבל הפרונט המועתק מהפורמולות מקלקל.

 

כמובן שזה עניין של טעם אבל לטעמי הפרונט מושלם, לא פחות- הוא כל כך אגרסיבי ומעוצב והשילוב של הצבע האדום הבוהק יחד עם הקארבון פייבר בספליטר פשוט מדהים.

 

בטח אחרי שיוצאים מרכב כזה קשה לחזור לרכבים רגילים.:-)

 

כן, זה גורם לרכב רגיל להרגיש כאילו דיללו לו איזה 100 כ"ס מתוך ה-130 שיש לו.....:wink:

 

רגע רגע, כל הפרארי האלה בתצוגה.. ניתן לפתוח ולשבת בהן? ועוד, רחמנא ליצלן, נותנים לילד להיכנס? :shock:

 

כן, אין בעיה לפתוח ולהכנס, למען האמת אני ומכר שלי הלכנו והתרשמנו מהמכוניות בזמן שהבן שלי עבר למכוניות אחרות ופתח אותן והתיישב ואף אחד לא העיר (למרות שכאשר נכנסנו לסוכנות סוכן ניגש אלינו והבהרנו לו שאנחנו רק מסתכלים).

 

מה שכן, הבן שלי מורגל כבר שבכניסה לרכבים כאלה אסור לו לגעת עם הנעליים במושבים כדי לא להרוס את העור והוא מאוד זהיר עם כל הכפתורים\מנופים ברכב כך שאני לא חושש שהוא יגרום נזק כלשהו.

 

מעבר לזה, לא רק שאפשר לשבת במכוניות, מחוץ לסוכנות המתינו פרארי קליפורניה ופרארי FF שהינן לנסיעות מבחן עבור מי שמבקש (יש מכוניות מבחן לכל הדגמים שעוברות על פי דרישה בין ה-4 סוכנויות פרארי שיש בהונג קונג).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני לא רואה שם סקודה פאביה.

 

:nono:

 

בחד פרטי וסגור מאחור וללקוחות נבחרים בלבד. ניראה לך שיסתפקו באיזה סרט אדום מצו'קמק כמו מסביב למכונית שעולה כמו הונטיל של הפאביה!!!!.

×
×
  • תוכן חדש...