Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

יש לי שאלה קטנה לגבי נושא הביטוח/מי תובע את מי.

המכונית שלי חנתה עם הראש כלפי המדרכה ולידה היו 2 מכוניות חונות באותה צורה.

רכב נוסע פגע בי בעוצמה מהצד, הרכב שלי פגע ברכב שלידו והרכב שלידי פגע ברכב שלידו.

מלבד הרכב הנוסע אף אחד לא היה ברכב בזמן התאונה כי כל המכוניות היו במצב חנייה.

האם כל רכב תובע את הרכב שפיזית פגע בה? או שבמצב כזה כולם תובעים את הרכב הנוסע.

פורסם

איך אפשר לתבוע רכב פוגע כאשר הוא כבוי ולא מאויש?

מילא ניקח דוגמא רכב שפתאום מדרדר, אבל רכב שפוגע בלושה רכבים במכה?

למה צריך לתבוע את חברת הביטוח של רכב חונה שכתוצאה מפגיעה של רכב חולף פגע בזה שליד?

שלומי.

פורסם
איך אפשר לתבוע רכב פוגע כאשר הוא כבוי ולא מאויש?

מילא ניקח דוגמא רכב שפתאום מדרדר, אבל רכב שפוגע בלושה רכבים במכה?

למה צריך לתבוע את חברת הביטוח של רכב חונה שכתוצאה מפגיעה של רכב חולף פגע בזה שליד?

 

אבל הוא לא פגע בשלושתם, הוא פגע ברכב 1 ואחרי זה הרכב הזה פגע ברכב אחר.

זה כמו שתעמוד ברמזור ורכב יכנס בך מאחורה ואתה תיכנס ברכב שמקדימה אתה תיתבע את זה שנכנס בך וזה שנכנסת בו יתבע אותך.

נראה לי זה פועל אותו הדבר גם במקרה הזה.

פורסם

בנתיים כל רכב השאיר פרטים לרכב שבו הוא פגע למרות שגם לי זה נראה מאוד מוזר.

אעדכן אתכם פה כשאקבל עדכון מחברת הביטוח...

פורסם

לפי מה שזכור לי ממקרה של תאונת שרשרת (להבדיל מתאונה שבה הרכבים אינם מאויישים) כל אחד תבע את הרכב שפגע בו, למרות שבסופו של דבר העלות מגיעה לרכב שגרם לכל הבלגן.

×
×
  • תוכן חדש...