Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי כל אחד מ - 4 הפקקים , הפקק השלישי מבין ה- 4 , לא מפסיק שום שקע או מכשיר חשמלי .

 

 

ע"מ לדעת על מה שולט כל מפסק - בדקתי בצורה יסודית בכל הבית .

 

פקק אחד לא מפעיל שום שקע או מכשיר חשמלי מחובר , האם יתכן שהחשמלאי שהחליף את הפקקים שכח לחבר לפקק הנ"ל את החוטים ויצר עומס על פקק אחר ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מנחש שהחשמלאי התכוון להתקין/חייב את הלקוח על 4 פקקים אבל גילה שמארון החשמל יוצאים רק 3 קוים ולא רצה לחווט מחדש, אז התקין פקק "לקישוט". אם היו מחווטים, היה צריך להפריד דוד/מזגן וכו' לפקקים נפרדים.

נתקלתי פעם במקרה חמור יותר: דירה ישנה בה חווטו שקעים משני פקקים במקביל (ז"א שצריך לנתק את שניהם כדי לכבות את החשמל).

:turn-l:
פורסם

צירפתי תמונה של הפקקים בלוח חשמל .

 

אני מציין שבפעמים שקפץ הפקק עקב "עומס יתר" , לדוגמא המזגן בסלון - מוזן בלוח מפקק מספר 1 -הוא הכי שמאלי בתמונה , גם התנור אפייה והקומקום חשמלי מוזנים מפקק מספר 1 . אם אני מפעיל תנור אפייה ומזגן בסלון ביחד , הפקק שקופץ הוא פקק מספר 1 , ז"א שלא ניתן להפעיל את שנים מהצרכנים הללו ביחד , האם זה עקב חוטים דקים שאני חושב שיש עקב הדירה ישנה מאוד ? .

 

בנוסף אני אני מפעיל דוד חשמלי - שמוזן בלוח מפקק מספר 4 - הכי ימני , עם מופעל בנוסף תנור במקלחת - הפקק קופץ ? .

 

 

פקק מספר 3 - כנראה לא מחובר לכלום , בדקתי את כל השקעים בבית ואם אני מוריד אותו הוא לא משפיע על שום שקע או מכשיר חשמלי בוודאות .

 

בנוסף אם אני מפעיל לדוגמא מזגן בסלון שמוזן מפקק מספר 1 , ודוד חשמלי שמוזן מפקק מספר 4 - הפקק קופץ - עוד פעם לא הראשי אלא אחד מבין הפקקים מספר 1 או 4 קופץ .

 

האם הבעיות הללו נגרמות עקב חוטים דקים שאני משער שקיימים ? , או עקב כך שלא חיברו כלום למפסק - פקק מספר 3 ? .

 

מודה לכם מראש על עזרתכם .

לוח.jpg

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

למדתי חשמל לפני הרבה שנים, אבל נראה לי שכל מאמ"ת אצלך יכול לעבוד מקסימום על מכשירים שהקיבולת שלהם 2200 וואט.

הנוסחא פשוטה :

 

P=V*I

 

P -וואט

V - מתח - 220 ברשת ביתית.

I - אמפר - 10 (זה מה שרשום על כל אחד מהמפסקים אצלך)

 

P = 220 x 10 = 2200W

 

עכשיו רק נשאר לך לסכם את כל הצרכנים שעל אותו מעגל (שמחבורים לאותו מאמ"ת), ולראות שסכומם לא חורג מ2200 וואט.

פורסם

תודה על התשובה . אני רוצה להבין את ההיגיון אם אני יכול להפעיל על כל מאמת מכשיר בהספק של 2200 וואט, למה שמפעילים שני מכשירים שיושבים על מפסקים שונים הפקק קופץ?.

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

המאמ"ת השמאלי ביותר יכול להכיל קיבולת זרם של עד 16 אמפר. כל השלושה האחרים 10A, הפחת של מכיל 40A, כך שיש לך 6 אמפר שלא יהיו יכולת להיות מנוצלים, כי סה"כ כל הקיבולת שלך הוא 46A - 6A מעל הפחת.

 

קח בחשבון גם שהפקקים מקפיצים קצת לפני המקסימום זרם שהם מסוגלים להוציא.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

המאמ"תים שלך הם בני 10 אמפר ולכן כל אימת שהזרם דרך אחד מהם עובר ערך זה הם מנתקים. לא ברור לי מדוע כאשר אתה מפעיל שני צרכנים גדולים המוזנים במעגלים נפרדים יש ניתוקים, אבל יתכן שצריכת הזרם של כל אחד מהם קרובה ל-10 אמפר וכל חריגה קטנה תגרום לניתוק - בלי קשר למעגל האחר.

ד"א - מימין יש לך רק מפסק ראשי אחד, המפסק לידו הוא של ממסר הפחת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נצל"ש - כמה אמורה לעלות החלפת ממסר פחת? שלי בבית כבר מאוד ישן (אני מעריך באיזור ה10-15 שנים). הלוח הוא תלת פאזי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

האם הבעיות הללו נגרמות עקב חוטים דקים שאני משער שקיימים ?

 

בגדול, אתה להערכתי צודק. החוטים הישנים והדקים מגבילים אותך למאמ"ת של 10 אמפר בלבד עם חלוקה גרועה.

 

אני מהמר שמדובר בלוח 25A (מקסימום) בעברו, שעבר שדרוג ל 40A. אממה, החוטים כנראה שלא עברו שדרוג ולא בוצעה עבודת חיווט וחלוקה מחדש.

 

מתוך ניסיון: לוח של 40 אמפר, בחלוקה נורמלית, צריך להכיל כ-10 מאמ"תים + 1 מאמ"ת ראשי + 1 מאמ"ת "פחת", בממוצע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בנוסף, כל המפסקים מסוג C, כלומר מתאימים לעומס של מנועים (מזגן למשל) שמיצרים זרם רגעי גבוה - כולל אלו שלא צריכים להיות C. אין מה לעשות בנידון, מלבד חיווט מחדש ולוח חשמל מודרני. עד אז, הפעל את המכשירים אחד אחד (לא להתקלח עם דוד פועל).

:turn-l:
פורסם

הבנתי את הבעיות . אך נותרה לי שאלה אחת לא פתורה , למה כשאני מפעיל שני מוצרים שיושבים על פקקים שונים - הפקק קופץ ?.

 

סדר גודל כמה אמור לעלות חיווט חדש , שואל מתוך סקרנות . האם מדובר על עבודה של כמה שעות או כמה ימים ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם
מאמת קופץ בעומס בגלל שהוא מתחמם ויכול להיות שהפתיל שמזין את המאמתים הקטנים מהמאמת הגדול, מתחמם (בגלל שהוא קטן מידי / לא מתאים) וגורם להם לקפוץ, והנ"ל מצב גרוע ביותר שיכול לגרום לשריפה, אם תוכל לצלם את הלוח בלי מכסה ברוזולציה גבוהה זה יעזור יותר.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

סדר גודל כמה אמור לעלות חיווט חדש , שואל מתוך סקרנות . האם מדובר על עבודה של כמה שעות או כמה ימים ? .

 

חשמלאי מוסמך יקח כמה אלפי שקלים על חיווט חדש בבית + החלפת מאמתים בלוח.

אל תשכח כי אם הבית ישן והתעלות שבהם עוברים הכבלים כבר יבשים ומתפוררים, יהיה צורך לחצוב בקירות כדי להחליף את התעלות הקיימות.

 

סיפור של שבוע לפחות.

פורסם

סתם שאלה שעלתה לי לראש, איך בדקתה שאכן פקק 1 ו4 אחראים על דברים שונים?

האם שאתה סוגר פקק 1 המזגן לא עובד אבל הדוד כן, והפוך בקשר לפקק 4 סגור הדוד לא עובד והמזגן כן?

בנוסף שקופץ לך אחד הפקקים האם גם המכשירים שיושבים על הפקק השני(זה שלא קפץ) מתכבים?

בסוף עוד תגלה שהם מחוברים בטור :shock:

אודי A4

דימה.


×
×
  • תוכן חדש...