Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב erga25, כנראה שאתה יודע עם איזה בעלת בית יש לך עסק (יש לה מזל שלא מדובר בשוכר אחר, ולא חסרים דברים שיכולים לגרום לה להתחרט על האדישות שלה), הדבר הראשון שאתה צריך לעשות זה לחפש דירה אחרת, והפעם לוודא טוב עם המשכיר הקודם שהדירה הייתה בסדר,

ובנוסף: גם להזהיר את הדיירים הבאים.

נ.ב. שאני במקומך לא הייתי משקיע בדירה של בעלת בית כזאת.

סתם שאלה איפה הדירה הזאת (כלומר: איזור בארץ)

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הוד השרון . אני לא מתכוון ולא התכוונתי להשקיע בחשמל . בא בעל דירה ואומר לך לפני שגרת פה לא היה עובש . כן בטח ברור שלא היה , ברור שהיה עובש , ישראלים טיפוסים ניקו וצבעו.

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אם יש לך אפשרות חוקית לצאת משם בלי למצוא לה שוכר אחר במקומך, צא כמה שיותר מהר. עם בעלת בית כזאת אתה רק תסבול וחבל.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

נשמעת כמו בעלת בית טיפוסית (תימניה) באיזור נווה הדר, אני בכיוון ? (השאלה ל erga25)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לאיציק , לא היא ממש לא תמניה . היא דווקא יודעת איידיש .

 

זה במרכז הוד השרון .

 

תיסלם, "הרווחת" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון בנושא , מאז יום חמישי האחרון הפקק של הדוד שהוא הפקק הכי ימני בלוח -פקק של 10 אמפר . הצרכנים שמחוברים עליו דוד חשמלי ותנור חימום במקלחת . מאז יום חמישי האחרון לאחר הפעלה של 45 דקות של הדוד החשמלי , הפקק שלו היה קופץ בלי ששום צרכן חשמלי בבית היה פועל במקביל . חשדתי בגוף חימום בדוד . בעלת הדירה הזמינה חשמלאי , הסברתי לו את הבעייה , הוא ראה שהפקק של הדוד היה 10 אמפר , אמר שזה חלש מדי . החליף אותו לפקק של 16 אמפר של ג׳נרל אלקטריק ואמר שהבעייה היא לא בגוף חימום . שאלתי אותו לגבי העובי של החוטים בבית ואמר שהם 1.5 . שאלתי אותו אם ניתן להפעיל את הדוד חשמלי ביחד עם התנור חימום באמבטיה ביחד לאחר שהוא החליף לפקק של 16 אמפר , ענה שכן , אך אם לא חייב לא לעשות את זה . מבחינה טכנית החוטים בעובי 1.5 , האם פקק של 16 אמפר שדוד חשמלי יפעל ביחד עם תנור חימום באמבטיה אמור להספיק ?. כמו כן שאלתי אותו איך פקק אחד מתוך הארבעה לא מפעיל שום צרכן חשמלי , הוא ראה שיש 4 קווים אך כנראה לפקק אחד לא חיברו כלום והוא צריך את אישור בעלת הבית לבדוק את החשמל בתוך הבית לגבי כך ששני קווים ככל הנראה מחוברים לאותו פקק .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם
...מבחינה טכנית החוטים בעובי 1.5 , האם פקק של 16 אמפר שדוד חשמלי יפעל ביחד עם תנור חימום באמבטיה אמור להספיק ?

 

זו השאלה היחידה שמצאתי בהודעה שלך, עליה אענה.

דוד חשמלי לבדו בהספק של 2300-2500 וואט זה לכשעצמו כבר הגבול המותר לחוטי 1.5 ממ"ר. להוסיף על זה עוד 1500-2500 וואט של מחמם בהחלט לא הייתי עושה.

 

מיותר לציין שלחשמלאי אסור להתקין מא"ז של 16A על קו של 1.5 ממ"ר. בפועל הרבה היו עושים את זה (היום כבר פחות).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בדקתי לקכמה דקות - הדלקתי במקביל את הדוד חשמלי ובמקביל את המזגן בסלון(מזגן עיליי אלקו היי טק - נדמה לי 2 כ"ס) .

 

המזגן בסלון יושב על פקק של 16 אמפר .

 

ובפקק שונה - יושב הדוד חשמלי - גם הפקק פה הוא 16 אמפר .

 

הפקקים לא קופצים כלל - בעת הפעלת שניהם יחד .

 

שאליתי היא האם מבחינה תיאורטית בלוח חשמל כמו שלי לא אמורה להיות בעייה ? .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

שים גלאי עשן עצמאי בבית (כמה עשרות שקלים) + ביטוח תכולה (כדי לקבל פיצוי על שריפת התכולה) ואתה יכול להיות בשקט :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...