Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת גטסו בירושלים - כביש בגין.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן, מותר שם 80 ולא 90. או שהתכוונת שאתה בעד לעלות את המהירות המותרת שם ל-90?

 

אגב ידוע לך מאותו בכיר מאיזה מהירות הגטסו מצלמות?

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הכנתי קצת שיעורי בית, ושאלתי מקור בכיר באגף התנועה, שטען שבכביש בגין נהרגו החל מיום פתיחתו ב 98' למעלה מ 40 איש

 

לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הממוצע הוא 2-3 הרוגים לשנה וזה הממוצע פחות או יותר לאותם שנים בכל הארץ.

 

המהירות המותרת שם היא 80 ובקטעים מסוימים גם 70.

בל נשכח שהמצלמות שם לא עובדות כבר כמה שנים טובות והרוגים כבר אין.

רוב רובם של ההרוגים היו בשנים הראשונות בגלל שילוט וסימון לקוי של הכביש (אני זוכר לפחות 5 הרוגים שנכנסו בקירות המנהרה כי לא היתה תאורה.

 

אני לא אומר שצריך לנסוע שם 120 אבל קצת מגוחך לשים 8 מצלמות מהירות על כביש בטוח עם הפרדת נתיבים. יש כאן ריח של שקלים מתעופפים באויר.

פורסם

שאלה באותו נושא,

כל המצלמות שפזורות על כביש החוף ,כביש 2, בעיקר בכל אזור חדרה,אני מתכוון לאפורות האלו,

אלו ה"גטסו" שאתם מדברים עליהן?

על כמה מהירות הן שולחות לך דו"ח הביתה?

כי המותרת בכביש הזה היא 110,ולא שמעתי על מישהו שקיבל מהן בינתיים דוחות,הממוצע בכביש הזה הוא 120 קמ"ש בערך..

פורסם
בלי להיכנס לפוליטיקה, כולנו יודעים שמדובר ב"מס מצלמות" ולא, חלילה, במשהו שתורם לבטיחות בדרכים. רק לפני חודש שמענו שאדון כ"ץ יצא באיזו הצהרה פוליטית-טרום-בחירות-זולה שהוא מעלה את המהירות בכבישים. מה קרה? פתאום הבנת שמהירות לא הורגת? חבורת צבועים.

 

איתמר.

המצלמות בארץ אינם קופות רושמות או סוג של מס.

במדינות מסוימות ובארץ המוצא של המצלמות ( הולנד) אכן מדובר בקופות רושמות.

ההבדל אצלנו מהירות זו עבירת תנועה עם נקודות, בהולנד לא אתה משלם וזהו כך שיוצא ששם זה קופה רושמת.

עוד הבדל "פעוט" הכסף שעושים פה בעזרת המצלמות לא מגיעה לאזרח ואילו בהולנד הכסף משמש את הממשלה בהשקעה באזרחים.

פורסם

ומה קורה כשיש 12 נקודות?

הופה - המוח הישראלי צריך להמציא פטנטים - קורס נהיגה מונעת - 260 שקל - והכל יופי טופי.

אם המצלמות זה מס - הנקודות מאפשרות כפל מס.

פורסם
ומה קורה כשיש 12 נקודות?

הופה - המוח הישראלי צריך להמציא פטנטים - קורס נהיגה מונעת - 260 שקל - והכל יופי טופי.

אם המצלמות זה מס - הנקודות מאפשרות כפל מס.

עזוב את 260 השקל, רק להגיע פעמיים בשבוע לאולם תעשייה טחוב באזור התעשייה בחולון ב 6 בערב, ולשמוע שעה של שעמום מוחלט, זה העונש האמיתי.

וחוץ מזה, אף אחד לא מכריח אף אחד לבצע עבירות תנועה, ואם תבצע עבירות תנועה, צפה לעונש הכתוב בחוק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

פעמיים? בירושלים עושים את זה 3 ימים ותמיד רביעי חמישי ראשון - יענו דפקו לך את כל הסופש + ראשון.

וזה לא שעה, יותר בכוון של 3 וחצי שעות כל יום ובכל רבע שעה נכנסת פצלוחה עם רשימת שמות שחס וחלילה מישהו לא התאדה דרך החלונות בזמן השיעור.

(ולמרות כל האזהרות שלה כמה חכמים ברחו..)

ואני לא בא בתלונות. סתם בוכה.:lol:

פורסם

היום עברתי שם.

אכן יש מצלמה לכיוון דרום באיזור היציאה לקרית משה. יש גם מצלמה לכיוון צפון שנמצאת בסמוך למצלמה הראשונה.

 

העמודים שם בצבע כתום.

 

לי אישית זה לא מפריע, כי אני שנים כבר רגיל לנסוע בכביש הזה על מהירות 80, אז אין כל שינוי מבחינתי.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
אכן יש מצלמה לכיוון דרום באיזור היציאה לקרית משה.

השקעת בהודעה, למה לא להיות מדוייק יותר?

היציאה לקרית משה היא מתוך המנהרה, הכניסה מקרית משה היא על רמפה ארוכה.

אז איפה המצלמה? אחרי הירידה מהרמפה לכיוון היציאה לגבעת מרדכי?

פורסם
הכנתי קצת שיעורי בית, ושאלתי מקור בכיר באגף התנועה, שטען שבכביש בגין נהרגו החל מיום פתיחתו ב 98' למעלה מ 40 איש, ובנוסף התחוללו בו תאונות רבות שהיסתיימו בפציעות קשות ובינוניות.

ברבות מהתאונות מהירות הנסיעה שהיתה כמעט תמיד גבוהה בהרבה מהממוצע, גרמה להחמרת התוצאות.

אני בעד אכיפה, ואכיפה נוקשה, אבל בה במידה אני בעד, מאד בעד, העלאת מהירות הנסיעה המותרת היכן שאפשר.

בציר שאורכו 12 ק"מ שמכיל אין סוף כניסות ויציאות, 90 קמ"ש זו מהירות מספקת.

הכביש הבא שחייבים להתחיל לאכוף בו מהירות, זה כביש 20, ממחלף חולות עד צומת חולון, יותר מידי אנשים קיפחו את חייהם שם, הן נהגים והן הולכי רגל.

 

טוב שלא נתנו לך סטטיסטיקה שמשנת 48 נהרגו בכביש למעלה מ-100 חמורים...

בקיצור 2-3 הרוגים לשנה בכביש עם נפח תנועה כזה זה הרבה או מעט?

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
השקעת בהודעה, למה לא להיות מדוייק יותר?

היציאה לקרית משה היא מתוך המנהרה, הכניסה מקרית משה היא על רמפה ארוכה.

אז איפה המצלמה? אחרי הירידה מהרמפה לכיוון היציאה לגבעת מרדכי?

מתנצל, חל אצלי בלבול קטן בין מחלף גבעת מרדכי וקרית משה.

 

המצלמות שאני ראיתי אתמול, התוקנו סמוך ליציאה למחלף גבעת מרדכי (לפני שנכנסים למנהרה, לכיוון מלחה). ולידה עוד מצלמה לכיוון השני.

 

שוב, העמודים של המצלמות היו בצבע כתום. לפי הגודל, נראית כמו מצלמת גטסו.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
יש כאן ריח של שקלים מתעופפים באויר.

 

אתה טועה.

 

יש בראש ובראשונה ריח של טימטום מצד אלה שחושבים שיצליחו לחלוב כמה שקלים בכביש בגין, בכביש הזה כולם נוסעים כחוק כי פעם היתה שם אכיפה מוגברת וישנם מספיק כאלה שלא יודעים שהאכיפה שם הופסקה.

גם אם תנסה לא תצליח לנסוע שם במהירות שמעל המותר כי ברוב שעות היממה שני נתיבי הכביש (בכל כיוון) חסומים בידי נהגים שומרי חוק.

 

אז ריח של כסף יש? בטח שיש, אבל בראש ובראשונה יש ריח של טימטום.

פורסם

היום עברתי שם, והם בהחלט מחממי ברקסים המיותרים ביותר שראיתי מימיי.

מרוב הפחד נסעתי על 70+- ואנשים מאחורי היו עצבניים, חבל, ממש חבל...

Polo 2012


×
×
  • תוכן חדש...