Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

נתקלתי באינטרנט ברדיו המכיל בתוכו מעמד לאייפון ומנגנן ממנו, דיבורית בלוטות' וכניסות למיניהם. נשמע כגימיק יפה, מישהו ניתקל במציאות במכשיר כזה? כי על פניו לא מכיר את החברה BOSS ועד כמה איכות המוזיקה שהמכשיר מוציא סבירה.

אשמח לדעת אם מישהו מכיר את המכשיר או אחרים בסגנון.

תודה.

עומר

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

מחזק את בנג'י.

 

החברה BOSS ידועה במוצריה השקריים (או לפחות המוצהרים הרבה מעל היכולת שלהם :oops:), שים לב שלעולם לא הומלץ כאן אפילו ברגים של BOSS :lol:.

JL Audio

פורסם
רדיו דיסק כזה יש אצל כל החברות (אלפיין, פיוניר וכו) , והחברה הזו מתמחית במוצרים פחות טובים...

 

אמת שאני מעדיף חברה גדולה על פני boss (שהאמת לא שמעתי עלייה עד היום) אבל לא מצאתי מכשיר בסגנון של חברה גדולה,אשמח לקבל דגם של מכשיר דומה מחברה מוכרת.

תודה.

111.jpg

עומר

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

יש רדיו של חברת parrot יש לו תא עם חיבור USB וחיבור אייפון יש לו בלוטוט AUX חריץ SD ו1GB פנימי על הפנאל

אני לא זוכר את הדגם אבל הוא ממש ממש מגניב טוב ואיכותי

פורסם

אני ראיתי רדיו דיסק MP3 עם המון שכלולים של KVASIM , הרבה יותר איכותי מPAROT.

 

:lol:

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
אני ראיתי רדיו דיסק MP3 עם המון שכלולים של KVASIM , הרבה יותר איכותי מPAROT.

 

:lol:

ענק אתה !!!

מזכיר לי את זה,

death-to-all-juice.jpg

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

ובכל מקרה, יש ר"ד של סוני, שנמכר עד לפני שנה בדיוטי פרי ב 200$.

ללא דיסק, אבל עם מגשית נשלפת מאחורי הפאנל שבו אתה מניח את האייפון או התקן USB אחר.

 

אגב, למה בכלל להשתמש באייפון אם אפשר להעתיק מה שרוצים ע"ג DOK של 16G וסגרנו עניין ?

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
ובכל מקרה, יש ר"ד של סוני, שנמכר עד לפני שנה בדיוטי פרי ב 200$.

ללא דיסק, אבל עם מגשית נשלפת מאחורי הפאנל שבו אתה מניח את האייפון או התקן USB אחר.

 

אגב, למה בכלל להשתמש באייפון אם אפשר להעתיק מה שרוצים ע"ג DOK של 16G וסגרנו עניין ?

 

אריאל.

 

במקור אני זקוק לדיבורית, ראיתי את האופציה שכוללת מעמד לאייפון שזה גם פרקטי לכל נושא הwaze. כרגע הרדיו דיסק שיש לי אפילו MP3 לא קורא אז כבר חשבתי להחליפו...

הרדיו של boss עולה כ75$ ולפי ההמלצות על החברות הגדולות פה והמחירים בהתאם כבר עדיף לי רדיו בסיסי יחסית של חברה מוכרת ודיבורית בניפרד.

עומר

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם
ענק אתה !!!

מזכיר לי את זה,

 

אהבתי :-D

 

 

לגבי השרשור, איכותי זה יחסי, למרות שדווקא במקרים של HU אין יותר מידי מקום לשקרים כי זה נטו כקשור לחשמל, ובפורום נמצאים הבה אנשים שמתעסקים ומבינים בתחום.

בקיצור, PARROT, בוסים וסינים למיניהם, הם בגדר פח זבל, לפחות בין האומה ששוררת בפורום

×
×
  • תוכן חדש...