Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש פורד דלוקוס משנים 1937 -1942 בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי רוצה לראות אחת כזו מקרוב , זה החלום אם היה לי תקציב

 

אפילו לא הוטרוד או קופה אחת פשוטה סדאן

 

זאת קופה למשל

 

או כזו

 

פורסם
פורסם

תודה כי עד עכשיו במפגשים הבנתי שיש רק אחת באיזה מוסך שראו פעם

ועכשיו אומרים שיש הרבה , לא נראה לי שיש לי תקציב כרגע לקניה אבל אשמח לראות מקרוב ולצלם

 

זה חלום לעתיד כנראה.

פורסם

הפרשי המחיר בין הסדאן לקופה אדירים. הקופה היוו עם השנים בסיס להוט-רודס/קאסטום קארס/סטוק קארס ומחירן של המקוריות שנותרו נוגע בשמיים.

 

הסדאן יהיה תחליף ראוי במחיר שפוי - והסדאן 2 דלתות נראה כמו פשרה ראויה במיוחד.

 

שים לב שפורד אימצו בלמים הידראוליים רק מדגמי 1939 - חובה, בהתחשב בביצועי המנוע הטובים לאותה תקופה(תאוצה למאה באזור ה-17 שניות, מהירות מירבית של 140 קמ"ש). פורד והאדסון טרפליין היו רכבי המילוט החביבים על שודדי התקופה...

 

בשנות השלושים, בהן בוצעה מתיחת פנים מדי שנה(מנהג זה המשיך בתעשיית הרכב האמריקאית עד סוף שנות השבעים) היה לפורד מנהג מוזר נוסף; הדגם החדש כונה דה-לוקס, בעוד הדגם של שנה קודמת המשיך להמכר כפורד סטנדרטי למשך שנה נוספת.

 

כך, למשל, הדה-לוקס 38'(שעיצובו חביב עלי במיוחד) הפך לסטנדרטי ב-39' ונמכר במקביל לדה-לוקס החדש.

 

פורד דה-לוקס 38' סדאן 2 דלתות; 168 Ford V8 Tudor Deluxe Sedan (1938)

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

תודה רבה , באמת שנת 1938 העיצוב יפה במיוחד לכן גם חיפשתי בערך את השנים 1937 - 1942

 

אבל כרגע הבנתי שיש 1936 בארץ ואת העיצוב המאוחר יותר.

פורסם

הנה אחד למכירה במחיר סביר:

 

http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=724899

 

ומרקורי עם שינויים קלים:

 

attachment.php?attachmentid=1696801&d=1342994791

 

http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=719004

 

למרקורי השני (http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=731167)יש מנוע 302 פורד (לא סטנדרטי!). זה היה רק חיפוש קצר - אתה יכול למצוא אותם.

Deluxe.JPG

Mercury 1940.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

×
×
  • תוכן חדש...