Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

הדגם שלי של הפולו לא מגיע עם כפתורי שליטה מההגה אבל מצאתי את הכפתורים האלה באיביי ואני שוקל להזמין.

ההתקנה של זה מסובכת או שמתקין כמו שצריך ידע מה לעשות?

 

יש לכם המלצה למתקין כזה?

פורסם
אהלן,

 

הדגם שלי של הפולו לא מגיע עם כפתורי שליטה מההגה אבל מצאתי את הכפתורים האלה באיביי ואני שוקל להזמין.

ההתקנה של זה מסובכת או שמתקין כמו שצריך ידע מה לעשות?

 

יש לכם המלצה למתקין כזה?

לא צירפת קישור...

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

לפותח השרשור,

מסוקרן לדעת מה עשית בסוף? הזמנתי פולו2012 עם מערכת מולטימדיה וזה מגיע ללא שליטה מההגה...

מעניין לדעת אם אפשר להתקין גם אצלנו :-)

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

פורסם

תאמת שירדתי מזה כי לא מצאתי מישהו שיודע איך לעשות את זה ממש..

 

את הכפתורים אפשר לקנות באיביי ב100 דולר בלי בעיה. הבעיה זה שהחיווט כנראה לא מגיע להגה וצריך איכשהו להוריד את החיווט מהכפתורים לצמה למטה ולפתוח אותה או משהו כזה..

 

כל זה בהנחה שבאמת לא מגיע חיווט להגה ובהנחה שמי שאמר לי את זה יודע על מה הוא מדבר, כי אני לא :)

 

אם אתה שומע על מישהו שיכול לעשות את זה אז תעדכן!

פורסם

כדאי לך אולי ללכת למוסך מרכזי, תתפוס לך שם מישהו שיוכל להסביר לך אם זה אפשרי או לא.

כלומר, כנס למרכזי, תשאל לגבי התקנה ואיך עושים את זה, ואז אני מאמין שתמצא לנכון לעשות את זה או לא.

הוא בטח יסביר לך אם זה אפשרי ובמה זה כרוך.

 

ככה אני עשיתי עם המפתח אולר לסיטרואן, הלכתי למרכזי, הסבירו לי מה לעשות.

בהתחלה מצאתי מישהו שיחרוט לי על זה ב180 שקל, אחרי זה הבנתי שזה רק חריטה ומצאתי מקום ב45 שקל.

 

בכל מקרה, הכל אפשר אם רוצים.

 

בהצלחה!

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...