Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

פנה אל המוסכים הבאים לקבלת הצעת מחיר:

1) מוסך שלדור.

2) מוסך אלפא איציק.

3) המרכז לבטיחות הרכב.

4) מוסך המרכז קרול.

 

אל תשכח להגיד שהגעת מהפורום כי לדוגמא למוסך קרול יש מבצע מיוחד לחברי הפורום, בתיקון מעל 1399 ₪ - טיפול 10,000 מתנה! או זוג מגבים/שטיפה חינם על כל טיפול לרכב וכו'.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

מכיוון שאזור השרון הוא דיי גדול אני אמליץ לך על כמה מוסכים (מ-2 הקצוות), תבמחר מה שהכי קרוב/מוצא חן בעינייך:

1) מוסך הייטק מוטורס ברעננה שיש להם גם מבצע מיוחד לחברי הפורום.

2) מוסך אלכס בחדרה.

3) מוסך גנאל בהרצליה.

4) מוסך י.ארז בנתניה.

5) מוסך מיקי בזכרון.

6) מוסך יהונתן ובניו בכ"ס.

פורסם

תודה, אפנה לקבלת הצעת מחיר.

האם הצעת המחיר שניתנה לי הוגנת? חסרה משהו? מקיפה?

באופן כללי -

האם רכב משנתון 2007 מצדיק טיפול במוסך מרכזי?

תודה.

פורסם

לדעתי המחיר סביר. כמו שנאמר כבר לרכב הזה צריך כלים מיוחדים כדי לכוון את הטיימינג. נדרש פין לגל הארכובה וסרגל לגלי הזיזים.וגם לרצועה חיצונית יש כלי מיוחד וחד פעמי שמגיע בסט! במוסכים רגילים בדרך כלל אין את הכלים האלה מה שהופך את העבודה לפחות מקצועית. אני לא מאמין שעם חלפים מקוריים במוסך רגיל יצא לך בהרבה יותר זול. עצה שלי לך למרכזי תעשה את הטיימינג אצלהם כי זה הכי טוב שתקבל. יש אופציות במוסכים אחרים לעשות ביותר זול השאלה היא איכות השמן ואיכות החלפים. לרוב מדובר על חליפיים. וגם איכות העבודה.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

המחיר לטיפול 120 (שכולל מן הסתם טיימינג) עולה בכל המוסכים המורשים 3200 לאחר מע"מ

לפי מחירון של דלק מוטורס מפה והלאה רוב המוסכים נותנים הנחות (כמו צמיגים בארץ 60 אחוז והנחות מונפצות כאלה)

חבדוק מחיר במוסך השלושה בתל אביב אבא שלי ביצע טיפול דומה לפוקוס 2006 במחיר מופחת משמעותית .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

לא רואה שום סיבה שבעולם לתת את התענוג הזה של מחיר אסטרונומי ולא הגיוני למוסך המרכזי ולא משנה הכלים שיש להם. כיום יש לא מעט מוסכים שמכירים את הפוקוס וגם אם אין להם את ה"כלים המיוחדים" שיש במרכזי הם עדיין יודעים לעשות עבודה מצויינת עם מה שיש להם. גם אני מבצע טיימינג בלא מעט רכבים עם הכלים שיש לי ולא עם ה"כלים המיוחדים" וזה בהחלט אפשרי אם הכל נעשה כמו שצריך בסבלנות ולדעת מה עושים כמובן. בכל מיקרה אני ממליץ למצוא מוסך שמכיר את הרכב ולא מרכזי והעלות תהיה פחותה בצורה משמעותית.

פורסם

אני לא רואה מחיר אסטרונומי ב 2,600 ש"ח (כולל מע"מ) על החלפת טיימינג+ טיפול.

אני גם לא רואה מאיפה אפשר לחסוך במוסך רגיל :

חלפים לא מקוריים? בשום פנים ואופן לא!

עבודה? כמה כבר מוסך יכול להוריד מ 600 ש"ח עבור החלפת טיימינג או 230 ש"ח על הטיפול?

לדעתי, מי שקיבל הצעה של 2600 ש"ח כוללת, המחיר לא אסטרונומי בכלל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם אני הייתי מסכים עם האמירה הזאת, אילו לפני חודש לא נתקלתי בתופעה, בה מוסך מורשה מנפח את מחירי החלפים ללקוח פרטי.

לא קשור לפוקוס.

החלפתי מצמד לרכב שלי.

מורשה יבואן נתן לי הצעת מחיר, בה סט קלאצ' עולה 2800 ש"ח.

בסוף עשיתי את ההחלפה במוסך רגיל, והוא קיבל ממחסני היבואן סט מקורי בעלות של 2080 ש"ח.

שים לב - הפרש של 700 ש"ח

אולי גם לפוקוס יש אפשרות לקבל חלפים מקוריים במחיר יותר זול, כאשר מוסך אחר מזמין אותם, ולא הלקוח מבצע את העבודה במורשה.

לפי דעתי, זה מנוגד לכל היגיון חוץ מניסיון לעשות קופה על לקוח פרטי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה לכולם.

אני חייב להודות שהמצב עבור מי שלא שוחה בתחום, כמוני, הוא די מבלבל.

אקבל הצעות מחיר ונראה את ההבדלים. ברור שצריך לשמור על חלפים מקוריים ולאור זה אבחן מה לעשות.

 

נראה לי שהאם באופן כללי, את כל הטיפולים והבעיות נכון לעשות במוסך מרכזי עבור רכב משנתון 2007?

זו בעצם ההתלבטות המרכזית, אם הבנתי נכון את הכותבים השונים.

 

שוב תודה לכולם.

פורסם

עוד שאלה מקצועית לאנשי הפורום -

במסגרת טיפול 105 וטיימינג לפוקוס שלי, עד כמה נחותה החלפתם של:

1. מסנן אוויר

2. מותח רצועת תזמון

3. בורג גלגלת גל ארכובה

4. סט רצועת מנוע 3+2

אני שואל משום שהצעות המחיר שקיבלתי לא כוללות את הנ"ל ובחלק מהמקומות נאמר שלאחר פתיחה ייראו האם צריך.

אודה לעזרתכם,

אמיר.


×
×
  • תוכן חדש...