Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמונות יהיו בהמשך, זאת סך הכל נסיעה ראשונה שלי אחרי שהוצאתי רישיון, בדרך כלל יוצאים עם נהג בעל נסיון לפחות כמה פעמים ראשונות, ואותי זרקו למים ועוד לנסיעה יחסית קשה בחלק הצרפתי של קנדה עם כתובות בצרפתית שהGPS שלי מתקשה למצוא, קשה לנווט שם עם רכב רגיל, אז עם משאית תתארו לבד נסיעה ראשונה כזאת.

 

כן הרגשה שונה של הכביש ובאמת הרגשת מלך הכביש, איתך יש מלא סמי ודאבלים, ויש קשר, מריצים צחוקים ומזהירים משוטרים ומתחנות בדיקה ומשקל בהמשך, יש כבוד על הכביש ומפנים את הדרך ומאפשרים לעבור בבטחה, אם זה פניה אז אנשים נעמדים רחוק יותר בנתיב הנגדי בשביל שאוכל להכנס (או מפחד :-P ), או על הכביש כשאני רוצה לעבור נתיב הרוב מאפשרים ולא מנסים לגנוב עוד 30 שנית ולנסות לעקוף, אם אני עוקף משאית אחרת, הנהג מאחור בדרך כלל מהבהב עם האורות שמבחינת אורך עברתי אותו וניתן להכנס לנתיב שלו.

 

ברגע שמגיעים לחלק הצרפתי זה משתנה וישר אני נזכר בארץ, נדחפים לך בין הגלגלים, אם נגמר נתיב ונכנס לנתיב שאני נוסע בו אפשרתי להרבה רכבים להכנס, וניסיתי להתקדם עד שעוד איזה ממהר נדחף ממש בסוף הוא היה על השוליים, וכל זה בפקק עקב שיפוצים ככה שהוא לא הרוויח שום זמן מזה, אבל כתוצאה מהצפירה ומאורות גבוהים מאחוריו הוא כנראה הבין שלא נפל על קנדי אמיתי אלא על איזה משהוא שכבר מכיר את הקומבינות האלה :twisted:.

ברגע שיצאתי מהחלק הצרפתי הרגשתי שוב בנוח עם תרבות נהיגה כמו שאני אוהב, ולא אני לא מתגעגע לתרבות נהיגה בארץ.

 

אני מעביר הכל, יש לי אישור להעביר חומרים מסוכנים, לשם העברתי ACID, ועוד כמה חומרים מסוכנים (מחייב שלטים מיוחדים של קטגוריה וסוג החומר) למקרה חירום שידעו איך להתמודד עם חומר מסויים, ובחזרה העברתי שימורים לרשת חנויות גדולה כגון מלפפונים חמוצים או תירס או כל מה שלא היה שם, חשוב לציין שהמשקל היה לא קטן כי היו משטחים אחד על השני עד 0 מקום לכל אורך ה53F של הטריילר, אך לVOLVO זה לא הווה בעיה גדולה, והיא מסוגלת להרבה יותר, לגבי נתונים תכנסו לגוגל ותראו דגם 670, המשקל שמותר באיזור שלי ובאיזור שם זה 12000 פאונד בסרן קדמי ו18000 בכל הסרנים האחוריים, בסך הכל 48000 פאונד במקרה שלי.

 

צריכת דלק לפי אתרים באיזור ה7 מייל לגלון, שזה לא רע יחסית.

אני התלבטתי הרבה בינה לבין הפיקנטו, אבל בנסיעת מבחן הפיקנטו נראתה לי פחות מרווחת

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

מרתק :)

 

סתם לשם כאילו השוואה (אם מישהו יודע יותר,אשמח לעוד אינפורמציה) יש פה בצפון חברה בשם מובילי כרמיאל,ויש להם טריילר (יחידי בצפון ממה שאני ידוע) עם שבעה סרנים אחוריים (קטנים ממשאית רגילה),2 קדמיים,ולפי מה ששמעתי הוא יכול לסחוב כמאה (!) טון.

 

בד"כ רואים אותו פעם ביום אצלנו בא"ת מעמיס מאקרשטיין מעברי ביוב\עיגולי בטון אחרים ענקיים (יש על הטריילר מין מתקן ארוך כזה במיוחד בשביל העיגולים.

 

ככה או ככה אתה באמת נוסע על מפלצת :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • אחראי פורום
פורסם
Oh Mama!!

מגניב בטירוף!! יש מצב שאתה עושה כמה תמונות של הקבינה ותא השינה?

תן קצת נתונים על הבהיימה: נפח מנוע, הספק, תיבת הילוכים, משקל וכושר גרירה...

 

איך אומרים הצעירים? +1.

סע בזהירות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

eighteen wheels

 

קלאסה, אין מילים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בנסיעה הבאה אני אנסה לעשות תמונות, בנסיעה הזאת הייתי יותר מידי לחוץ כי זאת פעם ראשונה שלי אז לא צילמתי יותר מידי

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

נחמד זה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

10 ק"מ ל 4 ליטר כלומר 1ליטר סולר לכל 2.5 ק"מ בערך. צודק, זה לא כל כך נורא. אם אינני טועה הIVECO של שנות ה 90 היו אוכלות 1 ל 1.

 

דרך אגב, עבודה של נהג משאית בארה"ב יכולה להיות לא רעה בכלל. כסף טוב, תנאים טובים וכל היום אתה על הכביש. מי שנהנה מנהיגת משאיות זוהי יכולה להיות אחלה עבודה שבעולם. יש לה רק חסרון אחד גדול. אין לך בית. נהג משאית בקושי רואה את הבית שלו. ישנם חברות שמבטיחות לך סופ"ש בבית אבל לראות את הילדים שלך רק בסוף שבוע זה לא מי יודע מה אחלה רעיון.

למי שרווק זוהי יכולה להיות עבודה מהסרטים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

ואם מותר לשאול, מה אתה מעמיס בידיוק בחיה הזאת ?

 

כוסיות.

 

מכונה מגניבה, נראה לי יהיו לך הרבה סיפורים לספר בעקבות העבודה החדשה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...