Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מפתיע אותי שאתה רוצה לעבור מהשירוקו לGTI.

הסיבה לכך היא גיר ידני שמוצע בGTI או בגלל שהשירוקו שלך 1.4?

 

 

השירוקו שלי ידנית 1.4.

 

הרכב עצמו מדהים, פשוט מרגיש צורך להתקדם במנוע.

 

אם שירוקו 2.0 היתה עולה 190-200 לא היתי חושב פעמיים ומזמין אותה.

Got To love It

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בן, כמה עולה שירוקו 2 היום? זכור לי שהמחיר ירד אפילו ל-200 וקצת (פחות מ-210 הכוונה). הוא עלה שוב?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הבנתי אותך,כן ללא ספק מנוע ה2.0 הוא משהו אחר,יש לי חבר עם שירוקו 2.0 וכשנסעתי איתו לא ממש התרגשתי אבל ללא ספק מנוע מצויין.

סתם לידע כללי,אני פשוט בעתיד הקרוב רוצה להחליף את הרכב,האמת אין לי סיבה פשוט סתם בא לי להתקדם בשנתון אז כשיבוא הקונה אני פשוט אמכור את הלאון שלי.

בכל מקרה מה שרציתי לשאול אותך,איזו הצעת מחיר נתנו לך על הGTI?

ואם היום אני הולך לצ'מפיון ורוצה למשל להוציא קופרה R חדשה מהחברה,המחיר שרשום אצלם באתר הוא לא משקף את המציאות?

זאת אומרת האם אפשר להוריד את הרכבים שהם מציעים באיזה 15-20K או שמה שהיה לפני בערך כשנה לא חוזר על עצמו היום?

פורסם
בן, כמה עולה שירוקו 2 היום? זכור לי שהמחיר ירד אפילו ל-200 וקצת (פחות מ-210 הכוונה). הוא עלה שוב?

 

 

לפי מה שזכור לי 215. היא גם אוטומטית שזה עוד משהו שקצת לא בא לי.

 

מעדיף תיבה ידנית.

Got To love It

פורסם
השירוקו שלי ידנית 1.4.

הרכב עצמו מדהים, פשוט מרגיש צורך להתקדם במנוע

 

כך גם חושבים בקונצרן,ועובדים במהירות על 1.6T חדש ועל גרסאות משודרגות ל-1.4T שיחליפו את ה-TC שפישל באמינות.

 

עוד אופציה:

ב.מ.וו 125I ידנית החדשה עולה בחו"ל כמו גולף gti הייתי ניגש לדלק מוטורס ובודק את האפשרות הזאת או שוקל ייבוא אישי.

turboy

פורסם

למה אני צריך לחכות חודשיים, ואז בעת הזמנה של הרכב יגידו לי "תשמע המשלוח הקרוב כבר מכור, תחכה עד ינואר למשלוח הבא.."

 

האמת שראיתי את גרסאות הדיזל, והיה דגם 2.0 טורבו, עם 50 קג"מ וצריכת דלק של 1:20, רכב אידיאלי עבורי כי אני נוסע 30K+ בשנה.

 

עדיין אין מחיר אבל.

Got To love It

פורסם
1.

מזכיר לי איך בשישי שעבר הלכתי למסעדה שמתמחה בבשרים. יש שם מקרר שבו בוחרים את הנתחים ומשם זה עף לגריל.

מי שעמד מאחורי הדלפק-מקרר הציע לי להיכנס לשטוף כלים כשביקשתי לשים לי גם כבד אווז...

אני עם החשבון הסתדרתי, ולגבי הכלים... סבירות גבוהה שהוא זה ששטף אותם בסוף.

 

בת"א?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני לא יודע מה יותר גרוע, היחס שאתה מקבל מצ'מפיון או שכמו אישה מוכה אתה חוזר לבעל המכה.

 

זו אמירה לא ממש ברורה. נכון שהלך לו מנוע אחרי שנתיים, אבל החליפו לו לחדש. היתה מחלוקת (גם כאן בפורום) אם הוא ראוי לפיצוי וכמה. איך זה קשור לאשה מוכה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני לא יודע מה יותר גרוע, היחס שאתה מקבל מצ'מפיון או שכמו אישה מוכה אתה חוזר לבעל המכה.

יבואן ואיכות השירות שהוא נותן הם רק חלק ממכלול השיקולים האם לקנות רכב מסוים או לא.

לא נראה לי שיש כאן יותר מידי אנשים שאוחזים בדיעה שצ'מפיון יבואן טוב מבחינת הצרכן וגם אני סובל מהשירות שלהם עם הרומסטר אבל כנראה שהרכב ה"רגיל" הבא שלי גם יהיה מהתוצרת הזו פשוט כי כשמשקללים את כל החבילה, כולל איכות השירות הירודה, המכוניות שלהם עדיין נותנות תמורה טובה.

פורסם
לא ידעתי אפשר לקבל רכב מבחן לסופ״ש שלם...נשמע מעניין :@

 

כשאתה לקוח חשוב מספיק (או שיש לך מספיק דינרוס) - הכל אפשרי :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אתה מדבר על שירוקו דיזל? :shock:

או על הבימר שהוצעה לך כאן?

 

 

123d/130d. אבל לא הצלחתי למצוא מחיר בארץ.

הביקורות בחול טובות. המון כוח, הנעה אחורית. מה צריך יותר מזה? :lol:

Got To love It

פורסם
כשאתה לקוח חשוב מספיק (או שיש לך מספיק דינרוס) - הכל אפשרי :wink:

 

 

הבחור היה יכול להגיד שיש לו אוטו יקר .

בשיחה עם מנהל מלון יקר (מאד ) בהונג קונג השמרנית סיפר לי שהוא כבר לא מופתע מילדים יחפים בטי שירט מסריח שלוקחים את הסוויטה הנשיאותית ומוציאים כרטיס עסקי פלטינום של אבא.


×
×
  • תוכן חדש...